abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_77939007
Wat een held!!!!!!!!!!!!!!111
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_77958794
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een held!!!!!!!!!!!!!!111
?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 17:27:19 #4
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77958885
Niet overdrijven
Ik vind het mooi voor hem, hoop dat ie nu wat meer aan spelen komt
Kan ie de concurrentiestrijd weer aan in het Nederlands Elftal
pi_77959111
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:24 schreef Droathoah het volgende:

[..]

?
DAM is liefhebber van dat soort voetballers en vind hem en Van Nistelrooy een held. Vergeef het hem.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_77959384
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

DAM is liefhebber van dat soort voetballers en vind hem en Van Nistelrooy een held. Vergeef het hem.
Nistelrooij was ook lekker bezig vandaag
pi_77959449
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

DAM is liefhebber van dat soort voetballers en vind hem en Van Nistelrooy een held. Vergeef het hem.
Normaal zeikt die hem af, dus begreep m niet.
  maandag 15 februari 2010 @ 19:50:04 #8
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_78028457
Toch mooi dat hij twee keer scoort, hopelijk kan hij deze lijn doorzetten.
pi_78028591
quote:
Huntelaar lijkt zeker van basisplaats tegen Man Utd

15/02/2010 19:04

De kans is erg groot dat Klaas-Jan Huntelaar ook tegen Manchester United in de basis begint bij AC Milan. Zijn concurrent Marco Borriello ontbreekt nog steeds vanwege een rugblessure.

Huntelaar maakte afgelopen vrijdag een goede beurt door twee keer te scoren tegen Udinese (3-2 zege). Daardoor lijkt de Nederlandse spits de slag te hebben gewonnen van Filippo Inzaghi, de derde centrumspits in Milanese dienst.

Coach Leonardo begroet Luca Antonini en Clarence Seedorf terug in zijn wedstrijdselectie. Zij ontbraken op appèl tegen Udinese. Naast Borriello zijn alleen Oguchi Onyewu en Gianluca Zambrotta niet fit.

Milan en Manchester United treffen elkaar dinsdag in San Siro voor de heenwedstrijd van de achtste finale van de Champions League. De return staat pas op 10 maart geprogrammeerd.
pi_78028649
Eigenlijk denk ik dat Pato centraal zal spelen zodat Beckham ook kan meedoen

Zou wel een prachtige wedstrijd zijn voor KJH om wat credits op te bouwen.
pi_78029858
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:48 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Normaal zeikt die hem af, dus begreep m niet.
Maar misschien heeft hij nu pas door dat het 2 dezelfde soort voetballers zijn, waarbij de één ( Van Nistelrooy ) wat beter is.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_78052240
Het bier staat al koud. Duidelijk een kansje voor Huntelaar om die junk Boriello te doen vergeten. Als hij vanavond het net weet te vinden, ziet het er opeens heel anders uit bij Milan. Ik hoop het voor hem, ondertussen wel tijd voor Huntelaar om op het hoogste niveau zich te vestigen.
-nee-
pi_78052399
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:54 schreef Confetti het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Pato centraal zal spelen zodat Beckham ook kan meedoen

Zou wel een prachtige wedstrijd zijn voor KJH om wat credits op te bouwen.
eerlijk gezegd verwacht ik ook Pato centraal voorin met Beckham op rechts.
pi_78053291
Ik gun het Klaas Jan van harte. En hij verdiend het ook gewoon. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij mits je hem goed gebruikt, dus als pure afmaker in de 16, één van de beste spitsen in de wereld is. Met zijn tweede goal van dit weekend zie je ook weer zijn killer instinct. De bal schiet onverwachts door en zonder na te denken is het annemen, draaien en in de verre hoek prikken. Het ziet er misschien eenvoudig uit, maar niet veel spitsen doen dat zo snel en koel.
// www.geboortejaarshirts.nl //
Vette prints met een geboortejaar naar keuze.
pi_78078688
Daaag Klaas-Jan, veel succes volgend jaar bij Club Brugge, Herta BSC of West Ham United

Laten we hopen dat Van Marwijk niet zo dom is om em mee te nemen naar het WK op basis van zijn goals tegen RKC, Willem2 en NAC

edit: hij kan beter Seedorf meenemen als reservespits
wereldgoal
pi_78080078
Fysiek laat die het afweten. Dat valt hem te verwijten.

Hij verliest elk duel, daar is geen excuus voor.
pi_78081122
Hij heeft geen enkele bruikbare bal gehad
pi_78081991
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:13 schreef Hamilcar het volgende:
Hij heeft geen enkele bruikbare bal gehad
minstens wel ééntje hoor.
pi_78082110
Helaas voor Milan zie ik in hem niet de nieuwe Shevchenko.
Kijk eens dom, ja ho maar
pi_78082142
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:34 schreef BramKVO het volgende:

[..]

minstens wel ééntje hoor.
Idd. Prachtig de diepte ingestuurd, alleen mistte hij jammerlijk. Weliswaar al vallend, maar toch had hij daar meer mee kunnen doen.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_78082143
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:13 schreef Hamilcar het volgende:
Hij heeft geen enkele bruikbare bal gehad
pi_78082181
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Idd. Prachtig de diepte ingestuurd, alleen mistte hij jammerlijk. Weliswaar al vallend, maar toch had hij daar meer mee kunnen doen.
Op die bal na dan. En die was echt niet zo makkelijk, denk dat de meesten die gemist hadden tbh.
pi_78082267
Nu weer op de bank.
pi_78082324
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:39 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

Op die bal na dan. En die was echt niet zo moeilijk, denk dat de meesten die gemist hadden tbh.
Je bedoelt denk ik dat die bal niet zo makkelijk was, anders zouden anderen hem toch ook wel gemist hebben?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_78082468
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Je bedoelt denk ik dat die bal niet zo makkelijk was, anders zouden anderen hem toch ook wel gemist hebben?
Ja heb t al verbeterd Foutje
pi_78082580
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:54 schreef Confetti het volgende:
Fysiek laat die het afweten. Dat valt hem te verwijten.

Hij verliest elk duel, daar is geen excuus voor.
Dit dus.

Beide flankspelers ergerden zich ook kapot aan Huntelaar, vanwege zijn vreemde loopacties telkens. Deze speler moet nog heel veel leren of gewoon een streep onder het verhaal onder zetten en naar Duitsland gaan...
pi_78082645
die gast heeft geen enkel balgevoel. en die kans binnen de 16 moet er op dat topniveau gewoon in, simpel. maar hij schoot naast.

tis gewoon een matig tot slechte spits op het niveau waar milan, united, barca etc. acteren. ging er ook af met een behoorlijk fluitconcert...
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:56:52 #28
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78082879
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:51 schreef HaagsPietje het volgende:
. ging er ook af met een behoorlijk fluitconcert...
Dat was jammer, maar wel terecht. Die kans die hij kreeg moet gewoon op doel, of hij daarnaast wel of niet een bal goed raakt maakt niks uit zolang hij de enige kans die hij krijgt er inschiet
.
pi_78082944
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:49 schreef Aandemur het volgende:

[..]

Dit dus.

Beide flankspelers ergerden zich ook kapot aan Huntelaar, vanwege zijn vreemde loopacties telkens. Deze speler moet nog heel veel leren of gewoon een streep onder het verhaal onder zetten en naar Duitsland gaan...
Hij is al redelijk op leeftijd. 26, dan moet je dat toch al beheersen, veel beter word je niet meer. Pato is 20.
Kijk eens dom, ja ho maar
pi_78082971
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:56 schreef Yankee het volgende:

[..]

Dat was jammer, maar wel terecht. Die kans die hij kreeg moet gewoon op doel, of hij daarnaast wel of niet een bal goed raakt maakt niks uit zolang hij de enige kans die hij krijgt er inschiet
klopt, das ook de enigste reden dat pipo inzaghi WEL een goede topspits is.
Ook een balbehandeling en techniek van een natte krant, maar vrijwel alles wat voor z'n voeten komt hangt ie keurig in het netje...
pi_78083180
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:58 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

klopt, das ook de enigste reden dat pipo inzaghi WEL een goede topspits is.
Ook een balbehandeling en techniek van een natte krant, maar vrijwel alles wat voor z'n voeten komt hangt ie keurig in het netje...
Op basis van speelminuten/afgemaakte doelpunten is hij misschien wel de meest efficiënte spits die er is.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_78083277
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:58 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hij is al redelijk op leeftijd. 26, dan moet je dat toch al beheersen, veel beter word je niet meer. Pato is 20.
Pato is uitzonderlijk goed en Huntelaar hoort daar toch eigenlijk niet.
Mijn vader was ook mee aan het kijken. Zegt hij op een gegeven moment in de eerste helft: ( Na een minuut of twintig ofzo )

Wat staat de mond van Huntelaar wijd open zeg. Haha, alsof hij er mee wilde aangeven alsof hij toen al moe was.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  woensdag 17 februari 2010 @ 00:13:06 #33
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78083530
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 00:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Op basis van speelminuten/afgemaakte doelpunten is hij misschien wel de meest efficiënte spits die er is.
Zolang hij in een wedstrijd zoals vandaag niet beter presteert zeggen die cijfers niet zoveel
.
pi_78083871
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 00:13 schreef Yankee het volgende:

[..]

Zolang hij in een wedstrijd zoals vandaag niet beter presteert zeggen die cijfers niet zoveel
neem aan dat ie inzaghi bedoelde....
pi_78084659
Hunterlaar is gewoon een leuke spits voor de eredivisie of misschien bij een subtopper in Duitsland of Engeland. Je ziet gewoon dat hij moeite heeft met het tempo van het CL-niveau.
Hij mist snelheid en dan moeten je loopacties heel slim zijn wil je voor een verdediger komen en dat beheerst hij niet. Spitsen als Inzaghi, Del Piero en Raul beheersen dit wel, die zijn ook niet heel snel maar wel heel slim.
v Marwijk kan hem ook beter thuislaten want hij is ook geen pinchhitter, dan heb je nog meer aan Koevermans of Vennegoor.
pi_78085231
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 00:13 schreef Yankee het volgende:

[..]

Zolang hij in een wedstrijd zoals vandaag niet beter presteert zeggen die cijfers niet zoveel
Opzich heb je daar gelijk in, maar toch. Hij kan het tempo tenminste aan. Ik dacht dat je met 'hij' Inzaghi bedoelde, dus vandaar mijn antwoord.

Sorry, ik was wat onduidelijk. Het ging dus idd om Inzaghi.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  woensdag 17 februari 2010 @ 01:16:22 #37
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78085296
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 01:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Opzich heb je daar gelijk in, maar toch. Hij kan het tempo tenminste aan. Ik dacht dat je Inzaghi bedoelde, dus vandaar mijn antwoord.
Ja ik vraag me dus af of Huntelaar wel echt het tempo aankan
.
pi_78085551
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 01:16 schreef Yankee het volgende:

[..]

Ja ik vraag me dus af of Huntelaar wel echt het tempo aankan
Niet in topwedstrijden als deze, misschien wel wedstrijden van niveau er iets onder. Ik betwijfel dat alleen wel.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_78085761
Laat hem maar goed gefrustreerd raken en alles bij Oranje van zich afspelen op het WK.
Kijk eens dom, ja ho maar
pi_78086185
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 00:52 schreef Ropp het volgende:
Hunterlaar is gewoon een leuke spits voor de eredivisie of misschien bij een subtopper in Duitsland of Engeland. Je ziet gewoon dat hij moeite heeft met het tempo van het CL-niveau.
Hij mist snelheid en dan moeten je loopacties heel slim zijn wil je voor een verdediger komen en dat beheerst hij niet. Spitsen als Inzaghi, Del Piero en Raul beheersen dit wel, die zijn ook niet heel snel maar wel heel slim.
v Marwijk kan hem ook beter thuislaten want hij is ook geen pinchhitter, dan heb je nog meer aan Koevermans of Vennegoor.
Pato speelde zeer ongelukkig en de keren dat hij weg kon, werd hij neergeschoffeld. Ronaldinho speelde voor Ronaldinho. Wat moet je dan als spits? Je positioneren voor een cross en dan gaan lopen, wetende dat Ronaldinho toch voor zn eigen actie gaat?
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:22:18 #41
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_78113821
Sommige mensen blijven maar excuses bedenken waarom Huntelaar niet uit de verf komt. Hij laat het gewoon niet zien in de wedstrijden tegen topclubs (in Nederland scoorde hij ook nooit tegen PSV), gisteren kreeg hij een enorme kans op de 2-0 die er weer niet inging. Als je dan een keer de kans in de basis krijgt moet zo'n bal erin.
pi_78115362
Hij startte vorige week vrijdag tegen Udinese in de basis en stampte er meteen 2 in. 't Kan niet altijd feest zijn...
Voetbalhistorische bedenkingen: https://metcruijffopstap.wordpress.com/
  donderdag 18 februari 2010 @ 02:27:29 #43
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_78127492
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef thewishmaster het volgende:
Sommige mensen blijven maar excuses bedenken waarom Huntelaar niet uit de verf komt. Hij laat het gewoon niet zien in de wedstrijden tegen topclubs (in Nederland scoorde hij ook nooit tegen PSV), gisteren kreeg hij een enorme kans op de 2-0 die er weer niet inging. Als je dan een keer de kans in de basis krijgt moet zo'n bal erin.
Die kans was niet zo enorm als het leek, hij werd aan de verkeerde kant ingespeeld en moest schieten vanuit de draai. Pipo kreeg tijdens z'n invalbeurt een grotere kans, die hij overigens ver naast joeg.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_78131900
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef thewishmaster het volgende:
Sommige mensen blijven maar excuses bedenken waarom Huntelaar niet uit de verf komt. Hij laat het gewoon niet zien in de wedstrijden tegen topclubs (in Nederland scoorde hij ook nooit tegen PSV), gisteren kreeg hij een enorme kans op de 2-0 die er weer niet inging. Als je dan een keer de kans in de basis krijgt moet zo'n bal erin.
Sommige mensen blijven maar excuses bedenken waarom Huntelaar geen goeie spits zou zijn.
pi_78133994
Overdreven gedoe hier, ik weiger Huntelaar af te zeiken totdat hij een keer of vijf achter erlkaar in de basis heeft gestaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Marsenal op 18-02-2010 12:15:16 ]
-nee-
pi_78138394
Hij kreeg ook geen fatsoenlijke bal aangespeeld.
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:20:14 #47
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78138476
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:17 schreef tralalala het volgende:
Hij kreeg ook geen fatsoenlijke bal aangespeeld.
Heeft hij daar zelf geen debet aan?
.
pi_78138654
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:17 schreef tralalala het volgende:
Hij kreeg ook geen fatsoenlijke bal aangespeeld.
Dat ligt misschien grotendeels aan zijn eigen positiespel ? Moest je nu nog zeggen dat Milan 90 min niet op de helft van Man U geweest is ok, maar Milan was een uur baas, dan moet je als spits toch ook iets in de pap te brokken hebben, niet ?
Huntelaar is zo'n spits die vaak scoort als ie tijd en ruimte krijgt in het strafschopgebied, maar op dergelijk niveau heb je dat amper. Een Inzaghi bvb creëerde die ruimte voor zichzelf door zich altijd goed te positioneren. Daarnaast scoorde hij ook vaak door op het randje vd buitenspelval te spelen en ook dat beheerst Huntelaar (nog) niet echt.
pi_78138967
Zijn grootste probleem is dat die ondanks zijn lengte fysiek zeer zwak is. Het publiek werd gek toen die voor de 100e keer als een kind door Ferdinand aan de kant werd gezet.

Op dit niveau zal je toch ook kopduels moeten winnen en af en toe een verdediger aan de kant zetten. Dat hoeft niet per se op snelheid maar wel op kracht.

Die Boriello gaat gewoon veel harder in de duels waardoor die meer krediet heeft. Dat terwijl Huntelaar als een mietje sommige duels ingaat.
pi_78142260
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:20 schreef Yankee het volgende:

[..]

Heeft hij daar zelf geen debet aan?
Vanzelfsprekend, maar dat willen de Huntelaar-aanhangers toch nooit weten?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')