Mijn google doet het niet momenteel.quote:
helemaal niet meer ga hier @DEMART topics wel volgenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goed topic tong![]()
Dit jaar wel iets minder truien als voorgaande jaren verwacht ik
die s moest weg uit de http Tongquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:57 schreef tong80 het volgende:
In navolging op de jasjes van Mart Smeets het vervolg.
http://www.webshopboekhan(...)es/9789048200016.jpg
Hij heeft vanavond nog een colbertje aan.
Maar tijdens het schaatsen verwacht ik wel een mooie trui.
Dank uquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:30 schreef golfer het volgende:
Welke jasjes draagt Mart Smeets dit jaar ? en
Welke jasjes draagt Mart Smeets dit jaar ?
Maar dat TDF
Preciesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:30 schreef fratsman het volgende:
Smeets hoort kabeltruien te dragen waar Marco Borsato bang van wordt!
Leuke truien van Mart +leuke foto's.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:52 schreef happyme28 het volgende:
Hier dan een paar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft er een speciaal adres voor blijkbaar. Heeft op TV wel eens verteld waar hij ze vanaf haalt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:15 schreef frits22 het volgende:
die truien zijn echt geniaal waar koop je ze??
Dale truien zijn het uit noorwegen, en niet goedkoop.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:15 schreef frits22 het volgende:
die truien zijn echt geniaal waar koop je ze??
De Evert ten Napel-bingo, Maarten Ducrot-bingo en Herbert Dijkstra-bingo liggen bij mij op dezelfde stapel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laten we de Mart-bingo niet vergeten
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/12yk9v
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Evert ten Napel-bingo, Maarten Ducrot-bingo en Herbert Dijkstra-bingo liggen bij mij op dezelfde stapel.
Ik heb een hekel aan de gedichten van Nico Oudshoornquote:
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de gedichten van Nico Oudshoorn
Met zo'n guitig lachje van 'We hadden het weer gezellig vannacht'quote:Op zondag 14 februari 2010 21:47 schreef chufi het volgende:Ze zit ook de hele tijd alleen maar naar Mart te kijken
[ afbeelding ]
Zo van we hebben lekker geneukt maar zeggen lekker niksquote:Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met zo'n guitig lachje van 'We hadden het weer gezellig vannacht'
Ze began wel over de 3 km die val dat was in Salt Lake "80quote:Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met zo'n guitig lachje van 'We hadden het weer gezellig vannacht'
Good old timesquote:Op zondag 14 februari 2010 22:05 schreef maril het volgende:
[..]
Ze began wel over de 3 km die val dat was in Salt Lake "80
quote:
Hij heeft de kleuren en kraagjes omgedraaid.quote:
Viel mij ook op jaquote:Op zondag 14 februari 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft de kleuren en kraagjes omgedraaid.
quote:
Dacht heel even dat het zo'n omkeerbaar jasje was.... maar dat kan niet met dat lijf denk ik :pquote:Op zondag 14 februari 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft de kleuren en kraagjes omgedraaid.
Ik denk het ook..Hoi Maril.quote:Op maandag 15 februari 2010 01:22 schreef maril het volgende:
Ik denk dat Mart ook trots is op dit topic
mogelijk idd . Ik wou het er nog bij vermeldenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:00 schreef golfer het volgende:
En weer zo'n kraagje, dus het jasje van morgen zal wel weer andersom geruit zijn.
Had ik ook al vermeld.. Jasje en truitjes van Martquote:Op maandag 15 februari 2010 21:03 schreef happyme28 het volgende:
TT kan beter 'De jasjes van Mart Smeets' worden.
Op het sinterklaas liedje!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:03 schreef happyme28 het volgende:
TT kan beter 'De jasjes van Mart Smeets' worden.
Misschien komen we er zo achter wie de Mol is!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:00 schreef golfer het volgende:
En weer zo'n kraagje, dus het jasje van morgen zal wel weer andersom geruit zijn.
Dr zitten ook no elleboogstukken opquote:Op maandag 15 februari 2010 21:00 schreef golfer het volgende:
Veel want hij kan niet kiezenquote:Op maandag 15 februari 2010 10:02 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoeveel bagage heeft die man wel niet als hij op reis gaat voor een evenement als Vancouver of de Tour ?
quote:
So?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking.
Niettemin zijn zijn truien en neem ook aan jasjes dus enorm duur.
Wat saaiquote:
En nog maar 3 medailles ..... Kom op Mart maakt het wat vrolijker...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat saai
Dit zijn niet de spelen van Mart.
Precies.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog maar 3 medailles ..... Kom op Mart maakt het wat vrolijker...
Wordt weer niks vandaag... grijs geruitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies.
Doe iets kleurrijks aan zoals vroeger.
Het is een lichter ruitje die ander was wat blauwerquote:Op zondag 21 februari 2010 00:56 schreef dnzl het volgende:
Weer hetzelfde pak, denk dat de joodse tiran een kwantumkorting heeft afgedwongen
Nou wat zei ikquote:Op zondag 21 februari 2010 01:03 schreef chufi het volgende:
Maar misschien zorgen Ria en Bart voor wat kleuren succes
[ afbeelding ]
Das dan wel weer een beetje grof gezegd... Maar Mart wou er niet aan dat Kemkers de lul was,. Zo ook zn jasjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef dnzl het volgende:
Vreselijk die 'ook dit is topsport' gedachte van de joodse tiran
groot genoeg?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:42 schreef maril het volgende:
Kan iemand hier een grotere pic neezetten met dat Ollie B Bommel pak van Mart.
kun je nagaan hoe de vorige jasjes/truien warenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:12 schreef maril het volgende:
[..]
Met een mooie jasje echt de mooiste tot nu toe.
Het wachten is een foto van Chufiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe de vorige jasjes/truien waren
Nou, dan zal ik het na de zoveelste insinuatie van jou maar eens aan je vragen? Waar haal je het idee vandaan dat Smeets joods is?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:34 schreef dnzl het volgende:
Valt me op dat hij zijn keppeltje thuis heeft gelaten
Sterker nog, volgens mij was het zwart.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:16 schreef Butterfly91 het volgende:
Beetje kleurloos jasje gisteren, jammer.
ER zit enigzins een blauwe gloed overquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij was het zwart.
Als je die van vanavond ook wil plaatsen dan ga ik voor mijn site een nooie collage maken.quote:
quote:
quote:
Ik denk dat Mart hier blij mee isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:44 schreef maril het volgende:
Voila
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |