Onder "eerdere" vind je hem toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:32 schreef tong80 het volgende:
Helaas geen linkjes naar mijn briljante topics in de OP
ja waarom is dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Altijd spannend.
Jammer dat hij z'n truien thuis moet laten.
Ik zit ook al met de zakdoekjes in mijn hand klaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:54 schreef TUFKAL het volgende:
Ik kan nief wachten op zn eerste jasje zometeen na het verhaal Dekker. Hij zal ongewtijfeld een TV item hebben.
Gaaaastquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:56 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik zit ook al met de zakdoekjes in mijn hand klaar.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:56 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik zit ook al met de zakdoekjes in mijn hand klaar.
Niet? Ik lig er elke nacht wakker van....quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:40 schreef FP128 het volgende:
Echt boeiend dit welke jas Smeets gaat dragen.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:40 schreef FP128 het volgende:
Echt boeiend dit welke jas Smeets gaat dragen.Heb liever dat die man eens ala Larry King bretels fleurige bretels draagt. voren? >:
Jij gaat altijd met 20-25 graden in een Noorse trui zitten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop