quote:
Hij heeft de kleuren en kraagjes omgedraaid.quote:
Viel mij ook op jaquote:Op zondag 14 februari 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft de kleuren en kraagjes omgedraaid.
quote:
Dacht heel even dat het zo'n omkeerbaar jasje was.... maar dat kan niet met dat lijf denk ik :pquote:Op zondag 14 februari 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft de kleuren en kraagjes omgedraaid.
Ik denk het ook..Hoi Maril.quote:Op maandag 15 februari 2010 01:22 schreef maril het volgende:
Ik denk dat Mart ook trots is op dit topic
mogelijk idd . Ik wou het er nog bij vermeldenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:00 schreef golfer het volgende:
En weer zo'n kraagje, dus het jasje van morgen zal wel weer andersom geruit zijn.
Had ik ook al vermeld.. Jasje en truitjes van Martquote:Op maandag 15 februari 2010 21:03 schreef happyme28 het volgende:
TT kan beter 'De jasjes van Mart Smeets' worden.
Op het sinterklaas liedje!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:03 schreef happyme28 het volgende:
TT kan beter 'De jasjes van Mart Smeets' worden.
Misschien komen we er zo achter wie de Mol is!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:00 schreef golfer het volgende:
En weer zo'n kraagje, dus het jasje van morgen zal wel weer andersom geruit zijn.
Dr zitten ook no elleboogstukken opquote:Op maandag 15 februari 2010 21:00 schreef golfer het volgende:
Veel want hij kan niet kiezenquote:Op maandag 15 februari 2010 10:02 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoeveel bagage heeft die man wel niet als hij op reis gaat voor een evenement als Vancouver of de Tour ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |