Er is niets om bij te zijn.quote:
helemaal niets.quote:
Lul maar, in gedachten zijn we nu toch bij elkaar.quote:
Daar gaat het om hè.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lul maar, in gedachten zijn we nu toch bij elkaar.
Hij weet niet beter joh. Het is beter voor hem zo.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
Staat arme Lamon daar in z'n eentje.
Erquote:
Dat zeg je ook alleen maar omdat jij er niet bij bentquote:
Op zo groot mogelijke afstand dan hè, zo over de rand van je bierglas heen.quote:
Whahah nee man, dat is wel heel dichtbijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Op zo groot mogelijke afstand dan hè, zo over de rand van je bierglas heen.
Ik ga nu poolen, dat leek mij leuker om te gaan doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Wil je er niet bij zijn, of kun je gewoon niet vanavond?
Jaja, jij zit nu continue vanaf je mobiel te reageren? Lekker gezellig bezig. Zeg nou maar wat iedereen al weet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:56 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat jij er niet bij bent
Ik had je wel eens willen zien![]()
Eng hè?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:58 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Whahah nee man, dat is wel heel dichtbij
Wie heeft de meetfoto waarop iedereen via zijn telefoon zit te fokken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jaja, jij zit nu continue vanaf je mobiel te reageren? Lekker gezellig bezig. Zeg nou maar wat iedereen al weet.
Ah nee bestaat zoiets serieus?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie heeft de meetfoto waarop iedereen via zijn telefoon zit te fokken?
Ik heb weken terug al gezegd dat ik er niet bij zal zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jaja, jij zit nu continue vanaf je mobiel te reageren? Lekker gezellig bezig. Zeg nou maar wat iedereen al weet.
Als jij was gekomen was je niet de enige geweestquote:
Wat? Fokkende mensen op een meet? Mwah, ik vind het eigenlijk alleen sneu.quote:
Maar je weet wel dat het nu aan de gang is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik heb weken terug al gezegd dat ik er niet bij zal zijn
Die lui die hier posten zitten gewoon thuis denk ik hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat? Fokkende mensen op een meet? Mwah, ik vind het eigenlijk alleen sneu.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die lui die hier posten zitten gewoon thuis denk ik hoor
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie heeft de meetfoto waarop iedereen via zijn telefoon zit te fokken?
wtf jij bent echt vaag bezig vanavondquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat het nu aan de gang is.Ik geloof er geen fuck van.
Goed spul man, wil je ook?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
wtf jij bent echt vaag bezig vanavond
Jeweetsquote:
Ik zie dat eigenlijk wel voor me ook.quote:
Ja we zeiden het vantevoren al, maar dat het dan ook bewaarheid wordt... ik ben er stil van.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:35 schreef griekjeee het volgende:
Ik zie dat eigenlijk wel voor me ook.![]()
Hij had ook een topic.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:35 schreef Adelante het volgende:
Ik begreep zoiets uit KLB FB, dus was benieuwd of er hier al roddels waren
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:34 schreef Garisson72 het volgende:
Dat meen je niet!
edit: boekdelensprekend topic.
Lamon,quote:
Hoezo, naai-actie? Niemand heeft Lamon wijsgemaakt dat ze zouden komen met het doel hem als enige te lokken, volgens mij. Niemand was het echt van plan, iedereen had dat door, behalve één. Laat dat nou, geheel toevallig, Lamon zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:38 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het wel een naai actie van diegene die hadden aangegeven te komen. Of heeft Lamon uberhaupt de animo niet gecheckt en daf ie het topic en de datum zag en hopla....,
Áls dat zo was dan wel ja, maar in het vorige meettopic werd al aangegeven dat de locatie verplaatst werd/er een hoop afzeiden. Dan kun je al weten hoelaat het is.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:38 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het wel een naai actie van diegene die hadden aangegeven te komen. Of heeft Lamon uberhaupt de animo niet gecheckt en daf ie het topic en de datum zag en hopla....,
Mja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja we zeiden het vantevoren al, maar dat het dan ook bewaarheid wordt... ik ben er stil van.
Too much credit. Ik sta nog niet eens in dezelfde ruimte als Lamon, dat zag je vanavond in Stairway wel weer.quote:
En dit dan? KLB Meet #2 - Stairway Utrecht - D.V. 12 februariquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoezo, naai-actie? Niemand heeft Lamon wijsgemaakt dat ze zouden komen met het doel hem als enige te lokken, volgens mij. Niemand was het echt van plan, iedereen had dat door, behalve één. Laat dat nou, geheel toevallig, Lamon zijn..
Mwah, ik denk dat dat gewoon bullshit was. Volgens mij ging het helemaal niet door, door heel het topic heen zeiden er al mensen af.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dit dan? KLB Meet #2 - Stairway Utrecht - D.V. 12 februari
Oe, en dat is nog door een post van mij aan het licht gekomen ook! The plit thockens.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:46 schreef yvonne het volgende:
En dit dan? KLB Meet #2 - Stairway Utrecht - D.V. 12 februari
Oh dus ik mot zonder rel naar bed, flauwquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oe, en dat is nog door een post van mij aan het licht gekomen ook! The plit thockens.
Maar er staat nog steeds niet dat het met voorbedachte rade was om Lamon te naaien, volgens mij.
Roep eerst Lamon er eens bij, voor je het weet heb je more rel than even YOU can handle.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:51 schreef yvonne het volgende:
Oh dus ik mot zonder rel naar bed, flauw
Jij stond er wel he...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh dus ik mot zonder rel naar bed, flauw
Iedereen had door dat er geen meet zou zijn Lamon. Jij niet. Dat zegt idd erg veel over de rest, en dientengevolge ook erg veel over jou.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:53 schreef Lamon. het volgende:
Whatever, voorlopig was ik er wel, en de rest niet, en dat zegt gelukkig meer over de rest.
Nee hoor, ik vind het juist wel tekenend.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Roep eerst Lamon er eens bij, voor je het weet heb je more rel than even YOU can handle.
Ja je hebt weer voldoende bevestiging om jouw wereld voor minstens een heel jaar te voeden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:55 schreef Lamon. het volgende:
Nee hoor, ik vind het juist wel tekenend.
Zeg eens eerlijk, had je je even voldaan gevoeld als er wel mensen waren komen opdagen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het juist wel tekenend.
Maar internet, alhoewel ik niet bijster blij ben met het reizen en de kosten en de leugens, maar ik verbaas me niet ofzo...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja je hebt weer voldoende bevestiging om jouw wereld voor minstens een heel jaar te voeden.
Ik was gewoon nieuwsgierig, en ik kies mijn meets zorgvuldig, dus er was geen enkele reden om aan te nemen dat dit nep was...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, had je je even voldaan gevoeld als er wel mensen waren komen opdagen?
Zoals al eerder was gezegd, er waren de laatste weken geen serieuze reacties meer en al meerdere afzeggingen. Dan kun je er wel op rekenen dat het niet doorgaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik was gewoon nieuwsgierig, en ik kies mijn meets zorgvuldig, dus er was geen enkele reden om aan te nemen dat dit nep was...
In klb wel ja, het is hier zoooh triest, dat ik zelfs denk dat mensen me niet eens zouden durven aanspreken als ze me zagen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zoals al eerder was gezegd, er waren de laatste weken geen serieuze reacties meer en al meerdere afzeggingen. Dan kun je er wel op rekenen dat het niet doorgaat.
Ik snap de hele situatie niet helemaal, maar hoe moeilijk is het om duidelijke afspraken te maken?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoezo, naai-actie? Niemand heeft Lamon wijsgemaakt dat ze zouden komen met het doel hem als enige te lokken, volgens mij. Niemand was het echt van plan, iedereen had dat door, behalve één. Laat dat nou, geheel toevallig, Lamon zijn..
Want dat is het soort topic dat ik regelmatig open, bedoel je?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:02 schreef Lamon. het volgende:
Ga anders ergens een topic openen dat je 4000,- per maand verdient, iedere dag een nieuw 18-jarig sletje neukt, en net aangenomen bent bij een modellenbureau ofzo, dan is het weer vertrouwd.
Dat is erg onhandig gegaan ja, daar is zeker wat voor te zeggen. Maar dat laat onverlet dat iedereen on the same page was, behalve één.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:08 schreef SonyTRV420E het volgende:
Ik snap de hele situatie niet helemaal, maar hoe moeilijk is het om duidelijke afspraken te maken?
Iedereen had het door? Als een afspraak niet doorgaat moet je wel melden natuurlijk, dat spreekt voor zich...
Waarom kom je hier dan nog?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In klb wel ja, het is hier zoooh triest, dat ik zelfs denk dat mensen me niet eens zouden durven aanspreken als ze me zagen.
Nee, dat past beter in klb bedoel ik. Niets naar jou persoonlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Want dat is het soort topic dat ik regelmatig open, bedoel je?
Allright.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:10 schreef Lamon. het volgende:
Nee, dat past beter in klb bedoel ik. Niets naar jou persoonlijk.
Maar was je met de trein? Had je nog wat aan me beschrijving? Het is makkelijk te vinden, alleen maar rechtdoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Om de leugenaars te ontmaskeren?
Ik weet het verder ook niet, ik denk verveling ofzo...
Voor normale mensen wel ja....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:08 schreef SonyTRV420E het volgende:
[..]
Ik snap de hele situatie niet helemaal, maar hoe moeilijk is het om duidelijke afspraken te maken?
Iedereen had het door? Als een afspraak niet doorgaat moet je wel melden natuurlijk, dat spreekt voor zich...
Ik had de weg gevraagd aan een paar gasten en het was heel makkelijk. Om Hoog Catherijne heenlopen, bij de Footlocker rechts en je bent er. Ik vraag het liever ter plekke, ik heb echt een slecht richtingsgevoel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Maar was je met de trein? Had je nog wat aan me beschrijving? Het is makkelijk te vinden, alleen maar rechtdoor.
Leugenaarsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Om de leugenaars te ontmaskeren?
Ik weet het verder ook niet, ik denk verveling ofzo...
Looooseeeerrrr!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
LeugenaarsOp het internet~
![]()
![]()
![]()
Heb je wel een foto genomen om te bewijzen dat je er was? Iedereen met meer dan twee hersencellen kon doorhebben dat het niet door ging, jij dus ook wel (hoop ik voor je)
Neuh, ze schonken ook Dilirium met het roze olifantjesglas erbij, Belgisch bier FTW. Dus het was ook niet erg, maar ik had het voorspeld, en weer klopte het debiele gedrag van klb.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je bent niet voor niets geweest want ze schenken tenminste Bavaria.
Nee, maar ik heb ook niet gezegd dat ik kwam, ja alleen vanmiddag even voor de lol.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:20 schreef phpmystyle het volgende:
Maar is cooper ook gegaan dan?
Dat doet een beetje aan als een troostprijs, yvonne.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:29 schreef yvonne het volgende:
Ik vind nog steeds Lamon de enige winnaar hier
Als die er echt geweest isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:29 schreef yvonne het volgende:
Ik vind nog steeds Lamon de enige winnaar hier
Ik ook, die was toch zo coolquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:29 schreef yvonne het volgende:
Ik vind nog steeds Scar van The Lion King de enige winnaar hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |