Maar was je met de trein? Had je nog wat aan me beschrijving? Het is makkelijk te vinden, alleen maar rechtdoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Om de leugenaars te ontmaskeren?
Ik weet het verder ook niet, ik denk verveling ofzo...
Voor normale mensen wel ja....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:08 schreef SonyTRV420E het volgende:
[..]
Ik snap de hele situatie niet helemaal, maar hoe moeilijk is het om duidelijke afspraken te maken?
Iedereen had het door? Als een afspraak niet doorgaat moet je wel melden natuurlijk, dat spreekt voor zich...
Ik had de weg gevraagd aan een paar gasten en het was heel makkelijk. Om Hoog Catherijne heenlopen, bij de Footlocker rechts en je bent er. Ik vraag het liever ter plekke, ik heb echt een slecht richtingsgevoel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Maar was je met de trein? Had je nog wat aan me beschrijving? Het is makkelijk te vinden, alleen maar rechtdoor.
Leugenaarsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Om de leugenaars te ontmaskeren?
Ik weet het verder ook niet, ik denk verveling ofzo...
Looooseeeerrrr!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
LeugenaarsOp het internet~
![]()
![]()
![]()
Heb je wel een foto genomen om te bewijzen dat je er was? Iedereen met meer dan twee hersencellen kon doorhebben dat het niet door ging, jij dus ook wel (hoop ik voor je)
Neuh, ze schonken ook Dilirium met het roze olifantjesglas erbij, Belgisch bier FTW. Dus het was ook niet erg, maar ik had het voorspeld, en weer klopte het debiele gedrag van klb.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je bent niet voor niets geweest want ze schenken tenminste Bavaria.
Nee, maar ik heb ook niet gezegd dat ik kwam, ja alleen vanmiddag even voor de lol.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:20 schreef phpmystyle het volgende:
Maar is cooper ook gegaan dan?
Dat doet een beetje aan als een troostprijs, yvonne.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:29 schreef yvonne het volgende:
Ik vind nog steeds Lamon de enige winnaar hier
Als die er echt geweest isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:29 schreef yvonne het volgende:
Ik vind nog steeds Lamon de enige winnaar hier
Ik ook, die was toch zo coolquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:29 schreef yvonne het volgende:
Ik vind nog steeds Scar van The Lion King de enige winnaar hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |