Er is niets om bij te zijn.quote:
helemaal niets.quote:
Lul maar, in gedachten zijn we nu toch bij elkaar.quote:
Daar gaat het om hè.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lul maar, in gedachten zijn we nu toch bij elkaar.
Hij weet niet beter joh. Het is beter voor hem zo.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
Staat arme Lamon daar in z'n eentje.
Erquote:
Dat zeg je ook alleen maar omdat jij er niet bij bentquote:
Op zo groot mogelijke afstand dan hè, zo over de rand van je bierglas heen.quote:
Whahah nee man, dat is wel heel dichtbijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Op zo groot mogelijke afstand dan hè, zo over de rand van je bierglas heen.
Ik ga nu poolen, dat leek mij leuker om te gaan doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Wil je er niet bij zijn, of kun je gewoon niet vanavond?
Jaja, jij zit nu continue vanaf je mobiel te reageren? Lekker gezellig bezig. Zeg nou maar wat iedereen al weet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:56 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat jij er niet bij bent
Ik had je wel eens willen zien![]()
Eng hè?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:58 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Whahah nee man, dat is wel heel dichtbij
Wie heeft de meetfoto waarop iedereen via zijn telefoon zit te fokken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jaja, jij zit nu continue vanaf je mobiel te reageren? Lekker gezellig bezig. Zeg nou maar wat iedereen al weet.
Ah nee bestaat zoiets serieus?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie heeft de meetfoto waarop iedereen via zijn telefoon zit te fokken?
Ik heb weken terug al gezegd dat ik er niet bij zal zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jaja, jij zit nu continue vanaf je mobiel te reageren? Lekker gezellig bezig. Zeg nou maar wat iedereen al weet.
Als jij was gekomen was je niet de enige geweestquote:
Wat? Fokkende mensen op een meet? Mwah, ik vind het eigenlijk alleen sneu.quote:
Maar je weet wel dat het nu aan de gang is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik heb weken terug al gezegd dat ik er niet bij zal zijn
Die lui die hier posten zitten gewoon thuis denk ik hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat? Fokkende mensen op een meet? Mwah, ik vind het eigenlijk alleen sneu.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die lui die hier posten zitten gewoon thuis denk ik hoor
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie heeft de meetfoto waarop iedereen via zijn telefoon zit te fokken?
wtf jij bent echt vaag bezig vanavondquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat het nu aan de gang is.Ik geloof er geen fuck van.
Goed spul man, wil je ook?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
wtf jij bent echt vaag bezig vanavond
Jeweetsquote:
Ik zie dat eigenlijk wel voor me ook.quote:
Ja we zeiden het vantevoren al, maar dat het dan ook bewaarheid wordt... ik ben er stil van.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:35 schreef griekjeee het volgende:
Ik zie dat eigenlijk wel voor me ook.![]()
Hij had ook een topic.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:35 schreef Adelante het volgende:
Ik begreep zoiets uit KLB FB, dus was benieuwd of er hier al roddels waren
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:34 schreef Garisson72 het volgende:
Dat meen je niet!
edit: boekdelensprekend topic.
Lamon,quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |