Wie heeft de meetfoto waarop iedereen via zijn telefoon zit te fokken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jaja, jij zit nu continue vanaf je mobiel te reageren? Lekker gezellig bezig. Zeg nou maar wat iedereen al weet.
Ah nee bestaat zoiets serieus?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie heeft de meetfoto waarop iedereen via zijn telefoon zit te fokken?
Ik heb weken terug al gezegd dat ik er niet bij zal zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jaja, jij zit nu continue vanaf je mobiel te reageren? Lekker gezellig bezig. Zeg nou maar wat iedereen al weet.
Als jij was gekomen was je niet de enige geweestquote:
Wat? Fokkende mensen op een meet? Mwah, ik vind het eigenlijk alleen sneu.quote:
Maar je weet wel dat het nu aan de gang is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik heb weken terug al gezegd dat ik er niet bij zal zijn
Die lui die hier posten zitten gewoon thuis denk ik hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat? Fokkende mensen op een meet? Mwah, ik vind het eigenlijk alleen sneu.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die lui die hier posten zitten gewoon thuis denk ik hoor
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie heeft de meetfoto waarop iedereen via zijn telefoon zit te fokken?
wtf jij bent echt vaag bezig vanavondquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat het nu aan de gang is.Ik geloof er geen fuck van.
Goed spul man, wil je ook?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
wtf jij bent echt vaag bezig vanavond
Jeweetsquote:
Ik zie dat eigenlijk wel voor me ook.quote:
Ja we zeiden het vantevoren al, maar dat het dan ook bewaarheid wordt... ik ben er stil van.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:35 schreef griekjeee het volgende:
Ik zie dat eigenlijk wel voor me ook.![]()
Hij had ook een topic.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:35 schreef Adelante het volgende:
Ik begreep zoiets uit KLB FB, dus was benieuwd of er hier al roddels waren
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:34 schreef Garisson72 het volgende:
Dat meen je niet!
edit: boekdelensprekend topic.
Lamon,quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |