stuartquote:
Ja, ben deze week in Nederland. Ben gisteravond aangekomenquote:
Heb je wel weer eens sneeuw in Nederland meegemaaktquote:Op zondag 14 februari 2010 12:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben deze week in Nederland. Ben gisteravond aangekomen
ja, en dat hoeft van mij niet echt als ik heel eerlijk benquote:Op zondag 14 februari 2010 12:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb je wel weer eens sneeuw in Nederland meegemaakt
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
ja, en dat hoeft van mij niet echt als ik heel eerlijk ben
Tiefussneeuw![]()
de sneeuw mag van mij ook wel wegquote:Op zondag 14 februari 2010 12:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
ja, en dat hoeft van mij niet echt als ik heel eerlijk ben
Tiefussneeuw![]()
Das spam!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:45 schreef BrandX het volgende:
ladies & gents, graag vestig ik nog even de aandacht op deze gave prijsvraag
[WIN] Ferrari rijden, vliegen en meer (LAATSTE DAG!)
je hoeft er haast niets voor te doen, alleen maar hier Kadopagina, inzendingen only (LAATSTE DAG!!) posten welke prijs je zou willen winnen en waarom
En helaas mogen mods niet meedoen
Denken we daar gelukkig hetzelfde overquote:Op zondag 14 februari 2010 20:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de sneeuw mag van mij ook wel weg
Ja, Stuart en sneeuw. ON-DENK-BAAR.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb je wel weer eens sneeuw in Nederland meegemaakt
van mij mag het warm water gaan regenenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Sneeuw is best leuk. Maar 't mag nu wel weer een keer lente worden hoor! 't kwam hier net nog met bakken uit de lucht vallen
Geen regenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van mij mag het warm water gaan regenen
dan is de sneeuw snel wegquote:
maar dat duurt wel langerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Door alleen zon ook.Zon.
Warmte.
Maar dan hoef je niet binnen te zittenquote:
Alleen 's nachts dan. En overdag die zon. En cumultjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van mij mag het warm water gaan regenen
Daar wil ik voor tekenen jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Door alleen zon ook.Zon.
Warmte.
goed ideequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alleen 's nachts dan. En overdag die zon. En cumultjes.
ik weet hetquote:
Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:25 schreef qu63 het volgende:
Net in 24 uur door 4 landen gereden en gevlogenNu brak in de trein op weg naar huis..
Ik moest even heen en weer naar Italië met de busquote:
Kon je niet gewoon een hele week schrijven en lekker in Italië blijven?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik moest even heen en weer naar Italië met de bus
Van Leiderdorp (NL) naar Canazei (IT) en toen terug naar Innsbruck (AT) om vanaf daar naar huis te vliegen. Zaterdag doen we hetzelfde, maar dan andersom
Idd, lijkt me een veel leukere actiequote:Op maandag 22 februari 2010 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kon je niet gewoon een hele week schrijven en lekker in Italië blijven?
Dan moet ik ruim 50 uur extra uitbetaald krijgen, dat is meer dan wat de klant nu betaald heeft voor deze 2 weekenden!quote:Op maandag 22 februari 2010 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kon je niet gewoon een hele week schrijven en lekker in Italië blijven?
Ik wil de warmte voortaan hier. Scheelt vakanties.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil ook op vakantie, naar een warm land.
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil de warmte voortaan hier. Scheelt vakanties.
Minder fokken, meer (laten) batsenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
vakanties![]()
mijn laatste vakantie is al 6 jaar geleden
daar krijg ik geen vakantie doorquote:
Batsvakanties gaan organiseren dan!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar krijg ik geen vakantie door
top ideequote:Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Batsvakanties gaan organiseren dan!
Uitwisseling met een spaanse batstent dan?quote:
dat zou wel een goed idee zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uitwisseling met een spaanse batstent dan?
Gratis tipquote:Op maandag 22 februari 2010 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou wel een goed idee zijn
whehehequote:
RenRen?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Ph, je avatar doet me aan mijn ex denken
RenRenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[ afbeelding ]
Ist alweer je exquote:Op maandag 22 februari 2010 22:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[ afbeelding ]
Je kent Ghibli niet? Hier, wat cultuur.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Zelfde Pokemon toch?
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 februari 2010 23:24 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, thanks. Ik heb maar een PM verstuurd als ze hier niet zo vaak meer komt.
Ik ga nu naar bed
Alweer een jaar ofzo hoorquote:
Japanse tekenfilmknuffel => Pokemon.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent Ghibli niet? Hier, wat cultuur.
studio Ghibli!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent Ghibli niet? Hier, wat cultuur.
Ja, wat jij zegt.quote:
Goed. En met jou en je spruit?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:04 schreef leonieke het volgende:
KuukskeDa's lang geleden
Hoe gaat het ermee?
Hé. Leuke verjaardag gehad?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohoh! Als Kuukske post, moet ik ook posten!![]()
Die zit liever in mijn buik denk ikquote:
Hmz, je spruit krijgt de titel spruit-met-geduld denk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die zit liever in mijn buik denk ik(ik was afgelopen dinsdag uitgerekend). Maar nog maximum een weekje wachten en dan is hij er
Ah, de mama heeft eigenlijk ook wel nog geduld hoor. Ik heb niet voor niets die award gewonnen, héquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hmz, je spruit krijgt de titel spruit-met-geduld denk ik
Je hebt eind volgende week een keizersnede gepland, mocht hij toch nog niet uit zichzelf willen komen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:07 schreef leonieke het volgende:
Die zit liever in mijn buik denk ik(ik was afgelopen dinsdag uitgerekend). Maar nog maximum een weekje wachten en dan is hij er
Je wordt dus wel goed in de gaten gehoudenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, de mama heeft eigenlijk ook wel nog geduld hoor. Ik heb niet voor niets die award gewonnen, héHet is niet dat ik niet keinieuwsgierig ben, maar ik laat eigenlijk liever de natuur z'n gang gaan (er is al genoeg gefoefeld om zwanger te worden, zeg maar
). Al is het wel een geruststelling langs de andere kant dat ze me geen 42 weken laten rondlopen want dan worden de risico's toch een pak groter.
Aanstaande dinsdag (als ik nog niet ben bevallen) een uurtje aan de monitor om te zien of de baby zich nog goed voelt in mijn buik en dan zien we wel wat er beslist wordt
Keizersnede niet (denk ik toch). De gynaecologe sprak van inleiden. Dus ik vermoed dat ze dan medicatie zullen geven om de boel op te wekken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt eind volgende week een keizersnede gepland, mocht hij toch nog niet uit zichzelf willen komen?
Zelfs met inleiden kan het nog een keizersnede worden. Hoezo maak je je druk over zijn gewicht??quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:20 schreef leonieke het volgende:
Keizersnede niet (denk ik toch). De gynaecologe sprak van inleiden. Dus ik vermoed dat ze dan medicatie zullen geven om de boel op te wekken.
(al zou een keizersnede misschien ook niet slecht zijn want ik begin me wel een beetje zorgen te maken over zijn gewicht)
Yups en wat mij betreft, is dat wel voldoende.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je wordt dus wel goed in de gaten gehouden
Bengels!
quote:Kwestie van de aanstaande grootmoeder een pleziertje te doen![]()
Hij werd bij 32 weken al als gemiddeld geschat (7 pond bij geboorte op 40 weken). Hoe meer ik overtijd ga, hoe meer hij natuurlijk zal wegen. En ik vraag me af hoe ik dat eruit zal krijgenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zelfs met inleiden kan het nog een keizersnede worden. Hoezo maak je je druk over zijn gewicht??
7 pond is toch normaal. Dus om je daar druk over te maken? Je perst hem er gewoon uit hoor, hooguit scheur je of knippen ze je.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij werd bij 32 weken al als gemiddeld geschat (7 pond bij geboorte op 40 weken). Hoe meer ik overtijd ga, hoe meer hij natuurlijk zal wegen. En ik vraag me af hoe ik dat eruit zal krijgen
Ik wist het alquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, zo leer jij er ook nog wat van. Of lees je vaak in OUD.
Wat jij aankomt wil niet zeggen dat de baby dat aankomt. Je eet toch ook niet voor twee, dat soort onzin wat ze rondroepen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:29 schreef leonieke het volgende:
Ja, 7 pond welmaar dat was voor dinsdag. Van hetgeen ik gehoord heb, komt de kleine nu nog vrij veel bij (en gezien de verbaasde blik van iemand die me twee weken niet gezien had, zal ik effectief een pak ronder zijn geworden
) en als ik zo anderhalve week overtijd ga... Ah ja, hij moet er natuurlijk gewoon uit
En dan roep ik wel tijdens de bevalling: waar zijn we aan begonnen
![]()
![]()
En zoals de meeste zeggen: achteraf vergeet ik het wel allemaal
Cuuuutequote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:07 schreef leonieke het volgende:
Ja hoor! Jij een leuke vakantie?quote:
Ik hoop het wel ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |