stuartquote:
Ja, ben deze week in Nederland. Ben gisteravond aangekomenquote:
Heb je wel weer eens sneeuw in Nederland meegemaaktquote:Op zondag 14 februari 2010 12:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben deze week in Nederland. Ben gisteravond aangekomen
ja, en dat hoeft van mij niet echt als ik heel eerlijk benquote:Op zondag 14 februari 2010 12:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb je wel weer eens sneeuw in Nederland meegemaakt
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
ja, en dat hoeft van mij niet echt als ik heel eerlijk ben
Tiefussneeuw![]()
de sneeuw mag van mij ook wel wegquote:Op zondag 14 februari 2010 12:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
ja, en dat hoeft van mij niet echt als ik heel eerlijk ben
Tiefussneeuw![]()
Das spam!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:45 schreef BrandX het volgende:
ladies & gents, graag vestig ik nog even de aandacht op deze gave prijsvraag
[WIN] Ferrari rijden, vliegen en meer (LAATSTE DAG!)
je hoeft er haast niets voor te doen, alleen maar hier Kadopagina, inzendingen only (LAATSTE DAG!!) posten welke prijs je zou willen winnen en waarom
En helaas mogen mods niet meedoen
Denken we daar gelukkig hetzelfde overquote:Op zondag 14 februari 2010 20:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de sneeuw mag van mij ook wel weg
Ja, Stuart en sneeuw. ON-DENK-BAAR.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb je wel weer eens sneeuw in Nederland meegemaakt
van mij mag het warm water gaan regenenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Sneeuw is best leuk. Maar 't mag nu wel weer een keer lente worden hoor! 't kwam hier net nog met bakken uit de lucht vallen
Geen regenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van mij mag het warm water gaan regenen
dan is de sneeuw snel wegquote:
maar dat duurt wel langerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Door alleen zon ook.Zon.
Warmte.
Maar dan hoef je niet binnen te zittenquote:
Alleen 's nachts dan. En overdag die zon. En cumultjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van mij mag het warm water gaan regenen
Daar wil ik voor tekenen jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Door alleen zon ook.Zon.
Warmte.
goed ideequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alleen 's nachts dan. En overdag die zon. En cumultjes.
ik weet hetquote:
Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:25 schreef qu63 het volgende:
Net in 24 uur door 4 landen gereden en gevlogenNu brak in de trein op weg naar huis..
Ik moest even heen en weer naar Italië met de busquote:
Kon je niet gewoon een hele week schrijven en lekker in Italië blijven?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik moest even heen en weer naar Italië met de bus
Van Leiderdorp (NL) naar Canazei (IT) en toen terug naar Innsbruck (AT) om vanaf daar naar huis te vliegen. Zaterdag doen we hetzelfde, maar dan andersom
Idd, lijkt me een veel leukere actiequote:Op maandag 22 februari 2010 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kon je niet gewoon een hele week schrijven en lekker in Italië blijven?
Dan moet ik ruim 50 uur extra uitbetaald krijgen, dat is meer dan wat de klant nu betaald heeft voor deze 2 weekenden!quote:Op maandag 22 februari 2010 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kon je niet gewoon een hele week schrijven en lekker in Italië blijven?
Ik wil de warmte voortaan hier. Scheelt vakanties.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil ook op vakantie, naar een warm land.
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil de warmte voortaan hier. Scheelt vakanties.
Minder fokken, meer (laten) batsenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
vakanties![]()
mijn laatste vakantie is al 6 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |