Pech gehad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:05 schreef Myraela het volgende:
Niemand hierna meer posten, ik wil het laatste bericht.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Lijkt een beetje op mij, maar ik heb altijd gelijk daarom.
Voor wat hoort wat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:14 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Das flauw dat je Myraela niet de lapo gunt...
Het is idd wel te verwachten dat dit topic over 2-4-6-8-10-enz weken wordt gekickt door deze lapo fapperquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:16 schreef c0nd0r het volgende:
En waarom geef je hem hiermee nog meer aandacht zodat hij zich gesterkt voelt om door te gaan?
Eens.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:14 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Das flauw dat je Myraela niet de lapo gunt...
Die is dan ook gewoon sexueel gefrustreerd en reageert dat af op ons jonge fokkertjes.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik lief ben dus ik verdien de lapo.
quote:
Het is al niet grappig dat dat andere mongooltje dit elke keer zegt maar wanneer iemand anders het doet is het helemaal om te huilen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:31 schreef SilverladyFan het volgende:
Ik ben 12 en wat is een NelsonWandelaar?
Die andere mongooltjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is al niet grappig dat die andere mongooltje dit elke keer zegt maar wanneer iemand anders het doet is het helemaal om te huilen.
Dat, ik moet nog ff wakker wordenquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is al niet grappig dat dat andere mongooltje dit elke keer zegt maar wanneer iemand anders het doet is het helemaal om te huilen.
Ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je gaat net zolang doorbaggeren tot je pagina 7 bereikt?
Haha.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Z'n aidsding hangt verkeerd om, hihi.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik heb gezien. Ik heb begrip.
Verklaar u nader...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Fail heeft een nieuw synoniem. TheKC.
MAGquote:
Boks ouwe.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
MAG
daarom is ie ook aan het mag'n
gvd wat een faalhaas ben jij zeg
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
MAG
daarom is ie ook aan het mag'n
gvd wat een faalhaas ben jij zeg
Mijn leven is net een opwaartse spiraal. Als je er niks aan doet, ga je vanzelf wel richting huis.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:42 schreef GoodGawd het volgende:
Mijn leven is net een sprookje...als ik thuiskom zit de heks al op de bank!
Blondje, die is al 18.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:50 schreef GoodGawd het volgende:
Raadsel: Drie meisjes uit de brugklas, een brunette, blondje en een roodharige, liepen over het schoolplein. Welk meisje had het mooiste figuurtje?
Je vergat te vermelden dat je dit nog aan 15 mensen door moet sturen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:27 schreef GoodGawd het volgende:
Als deze post niet de laatste is van het hele topic. Zul jij binnen 1 jaar sterven.
Dus fokkers als hij nog moet leven laat dit topic dan wegzakken. Anders zal je niet lang meer onder ons zijn.
Okay, wat ga jij claimen van mij?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:32 schreef GoodGawd het volgende:
Goed het verdelen van de spullen kan beginnen.
Maak een pica van die chimis danquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:50 schreef GoodGawd het volgende:
Raadsel: Drie meisjes uit de brugklas, een brunette, blondje en een roodharige, liepen over het schoolplein. Welk meisje had het mooiste figuurtje?
Waar is de rode?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:47 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
Die blonde valt net uit beeld. Wel leuke brugklas tijd gehad overigens.![]()
Ik ga echt niet nog meer plaatjes voor je posten als je dat denktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |