En klassieke muziek, iddquote:
Dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:
Diegene die mijn ML steelt sloop ik, maar denk dat jij die Mercedes bedoeldquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:46 schreef Bootje84 het volgende:
Alle kamers zijn overhoop gehaald, een hor is aan bonken, raam sluit niet meer fatsoenlijk, ML weg, sierraden weg, overal teringzooi.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:46 schreef Bootje84 het volgende:
Alle kamers zijn overhoop gehaald, een hor is aan bonken, raam sluit niet meer fatsoenlijk, ML weg, sierraden weg, overal teringzooi.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo snel gebeuren
En vind dat pianodeuntje amper terug manquote:
Lekker slapenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed.
what the fuck?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:39 schreef Bootje84 het volgende:
Goed. Hendig sjiek..
Ben ik tussen 5 en 6 ff computerspullen halen, wordt er gratis en voor niets ingebroken...
Weg auto van mn ouders
damn..quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:46 schreef Bootje84 het volgende:
Onee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:46 schreef Bootje84 het volgende:
Pfff.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wtf.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sorry Deanquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En vind dat pianodeuntje amper terug man
Laat staan dat ik er warm of koud van word.
Ik ook, maar dit vind ik niksquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sorry DeanIk ben van de fijne finesses
Ik was vanmorgen vannacht al om 3:00 uur wakker.quote:
Politie is gelijk gekomen. Sloten zijn al vervangen. morgen technische recherche...quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Diegene die mijn ML steelt sloop ik, maar denk dat jij die Mercedes bedoeld
Kutzooi man
Politie op de hoogte?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit vind ik niks
Ieder zijn eigen natuurlijk
Slaap lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen vannacht al om 3:00 uur wakker.
Dan hebben ze ook geweten dat jij weg was en dat er niemand thuis was...quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Politie is gelijk gekomen. Sloten zijn al vervangen. morgen technische recherche...
Wat een puinhoop.. Heel de voortuin vol met voetsporen van die teringlijers
Of bekenden of ze hielden het huis al een tijd in de gaten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan hebben ze ook geweten dat jij weg was en dat er niemand thuis was...
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nu echt naar bedje toe.eltrusten allemaal
Guess so..quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan hebben ze ook geweten dat jij weg was en dat er niemand thuis was...
Have funquote:
quote:Now you're fucked up for the last time
You think you've got everyone figured out
We're living in a glass house
Cause everything's shadowing all around
Now tell me what you're mad about
I'm tired of feeling the nuisance
And if you are to leave me now
I'll try to do nothing to stop it
quote:You f***ed up for the last time
You think you got everyone figured out
We are leavin' many glasses
Cause everything shodow with not arround
Now tell me what you know about
Im tired of developing nazis (WTF)
And if you want to leave me now
I probably do nothing to stop it
jaaahaaaaaaaaa! je lijkt mn moeder wel!quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaaahaaaaaaaaa! je lijkt mn moeder wel!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot kwam al binnen welke chille liveset ik aan het draaien was, dus
ah die hendig sjieke bak van een computer dus niet. Sund.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:46 schreef Bootje84 het volgende:
Ja, die laten ze dan achter. Die lag losgekoppeld op mn bed. Daar had ik em een kwartier daarvoor neergelegdquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:57 schreef Puala het volgende:
[..]
ah die hendig sjieke bak van een computer dus niet. Sund.
Dan stelt het dus blijkbaar niet zo veel voor hequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, die laten ze dan achter. Die lag losgekoppeld op mn bed. Daar had ik em een kwartier daarvoor neergelegd
Ik ging net de upgrade halenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan stelt het dus blijkbaar niet zo veel voor he
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:02 schreef jna het volgende:
Ja dat wist ik, dus ik kom volgende week wel terug
Reksquote:
Nee.quote:
quote:
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:18 schreef PieterBas het volgende:
ik begin nu wel lichtelijk zenuwachtig te worden![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
ik offer me op als oefenobject voor het leren waarderen
Presentatie geven op en voor kantoorquote:
quote:
Auto gestolen bij inbraak woning
Bij een inbraak in een woning aan de *adres* in De Lier hebben dieven autosleutels ontvreemd en vervolg een Mercedes 320 meegenomen.
De politie heeft gevraagd aan inwoners om melding te doen wanneer zij de auto met kenteken 25-SJ-VP zien rijden.
(12-02-10 11:00) Categorie: De Lier, Politie
Jij hebt ook altijd wat als je ouders op vakantie zijn... Of het bedrijf van je vader staat in de fik... of je inboedel + auto wordt gejat..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:01 schreef Bootje84 het volgende:
Nou, de recherche is weg. Onze klimaapjes hadden blijkbaar handschoenen aan![]()
Overal braaksporen maar weinig nuttigs.. Sieraden allemaal weg. Ze vermoeden dat ze met 3 personen waren.. De graftakken. Kan nu alle teringzooi opruimen...
Dus datquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd wat als je ouders op vakantie zijn... Of het bedrijf van je vader staat in de fik... of je inboedel + auto wordt gejat..
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:01 schreef Bootje84 het volgende:
Nou, de recherche is weg. Onze klimaapjes hadden blijkbaar handschoenen aan![]()
Overal braaksporen maar weinig nuttigs.. Sieraden allemaal weg. Ze vermoeden dat ze met 3 personen waren.. De graftakken. Kan nu alle teringzooi opruimen...
Die komen morgen terugquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:08 schreef jna het volgende:
Oh je ouders zijn op vakantie? Ik vond het al vreemd dat ze naar binnen gaan als de auto voor de deur staat.
die zullen wel denken... niet weerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die komen morgen terug
Welkom thuis ma en pa in uh.. Het huis..
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:14 schreef PieterBas het volgende:
maar bij CSI wordt alles binnen 45 minuten opgelost
Moet je eens tegen iemand van de TR zeggen :p
Ik zei ook al dat ik het tegen vond vallen. Dat ik van de Nederlandse CSI wel wat sneller resultaat verwachttequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:14 schreef PieterBas het volgende:
maar bij CSI wordt alles binnen 45 minuten opgelost
Moet je eens tegen iemand van de TR zeggen :p
Ja idd. En de sieraden worden natuurlijk ook omgesmolten of verpacht..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:44 schreef jna het volgende:
Ik geef je ook weinig kans dat je ooit nog wat terug ziet![]()
Die auto is al lang en breed in Roemenië ofzo
Ideetje?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat ik het tegen vond vallen. Dat ik van de Nederlandse CSI wel wat sneller resultaat verwachtte
Wie weet..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ideetje?
Landmijnen in tuin tegen dieven
Voor zover ik nu kan zien, niet..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:55 schreef L.no het volgende:
Niets anders meegenomen naast sieraden en je auto?
Nijmegen hier.quote:
quote:
Idd, ik had iets anders moeten gaan doenquote:
quote:
omg, ik wil dat plaatje als achtergrond hebben!quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:50 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Uhu. Zeeland zal voor de verandering eens níet achterlopen...
Nee, nog niet echt aan toe gekomenquote:
Koop een autoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hoeren ns met hun sein en overgang storingen, vervang dat vooroorlogse systeem van jullie nou eens!!
nee man, waarom zou ik, geen plek om bij mn stage te parkeren!quote:
Plak afbakenenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee man, waarom zou ik, geen plek om bij mn stage te parkeren!
plak?quote:
en zo gaat de nederlandse taal naar de klote!!quote:
quote:
Cool catquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:03 schreef PieterBas het volgende:
ik was best zenuwachtig in de ochtend, in de middag.. de rust zelvePresentatie ging daarom ook goed
Heerlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een weekje geen klantencontact vanwege vakantie.
Ga je zo mee naar een feestje?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een weekje geen klantencontact vanwege vakantie.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:36 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben carnaval vieren!!![]()
![]()
![]()
Jullie zien me woensdag wel weer verschijnen. Of misschien kom ik tussendoor nog wel ff langs![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:36 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
![]()
Jullie zien me woensdag wel weer verschijnen. Of misschien kom ik tussendoor nog wel ff langs![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:36 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
![]()
quote:
Helaas niet! Muhahaha.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik reageer vast te laat nu.
Uhoh, begint het terugkrabbelen nu al?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarheen dan? En watvoor feestje?
Ga nou maar gewoon mee kudtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarheen dan? En watvoor feestje?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:28 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Uhoh, begint het terugkrabbelen nu al?
I double it!quote:
Mijn welgemeende excuses. Ga je mee?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar krabbel ik terug dan?
![]()
Als je zo begint, hoeft het van mij al niet meer hoor.![]()
Oja.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat wij op hetzelfde eindresultaat inzetten
Zou ik dus eigenlijk moeten gaan alleen maar om jou te fucken.quote:
ja...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou ik dus eigenlijk moeten gaan alleen maar om jou te fucken.![]()
Dan moet je niet bij mij zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:38 schreef jna het volgende:
[..]
Doe je mee? we zoeken iemand die wat anders denkt
Bluf.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hee, ik vroeg nog iets!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe laat begint het dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:34 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses. Ga je mee?
En daarvoor naar de KFC?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen misschien maar eens naar Avater, voor het te laat is.
Rond 22:00. Maar ik ga zo off, dus...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe laat begint het dan?
Ik ga zo tv kijken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:48 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Rond 22:00. Maar ik ga zo off, dus...
Hoe laat is het?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is een idee inderdaad.
Ga je mee?![]()
Film van 22:15, pak ik denk ik. Andere twee tijden zijn niet echt handig.quote:
We have a winner!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:51 schreef jna het volgende:
TING TING TING TING TING JACKPOTTTTTTTTTTT
Hoe komt dat?!?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
FUUUUCCCCKKKKIIIIINNNNGGGGGGG MOE!!!!!!!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
FUUUUCCCCKKKKIIIIINNNNGGGGGGG MOE!!!!!!!
Win je verdomme de laatste 4 jaar alles, moet je 4 ritten voor de laatste al startenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:38 schreef PieterBas het volgende:
Svenergy Kramer tegen Shani "de schaatsneger" Davis
Wat een kut-loting.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:47 schreef jna het volgende:
[..]
Win je verdomme de laatste 4 jaar alles, moet je 4 ritten voor de laatste al starten
Ik weet niet eens waar.quote:
Oh Jennifer wilt het wel uitleggen waar het is. Wil je dr nummer?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar.![]()
Ja in een flat in Vlissingen, maar gelukkig heeft Vlissingen maar één flat.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:39 schreef jna het volgende:
[..]
Oh Jennifer wilt het wel uitleggen waar het is. Wil je dr nummer?
Ze is vast aan het soppenquote:
Nou, het was wel weer eens nodig hoor, als ik haar mocht gelovenquote:
Was dr vloer zo vies?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, het was wel weer eens nodig hoor, als ik haar mocht geloven
Douche, jaquote:
Ze is al aan het hossen op het feestje.quote:
pff.. dat zag er echt niet fraai uit...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:09 schreef jna het volgende:Die beelden van die gast op die rodelbaan
Damn
quote:
*kruipt lekker naast Kunoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mmm wat is mijn bedje toch lekker warm!!
Jup, lekker aan de koffiequote:
Jahoor, alleen heb ik een koppijn waar men U moet tegen zeggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jup, lekker aan de koffie
Met jou? Lekker geslapen?
*aait lieve hoofdjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Jahoor, alleen heb ik een koppijn waar men U moet tegen zeggen.
Morgenquote:
Hoi!quote:
Veel plezierquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:37 schreef jna het volgende:
En dan zing ik: ik heb een witte huid, maar ook een grote L
Sterkte!quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:37 schreef jna het volgende:
En dan zing ik: ik heb een witte huid, maar ook een grote L
Niet doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:41 schreef PieterBas het volgende:
Zojuist een proefrit gemaakt in de Yaris 1.3... op zich rijdt het prima, maar ik twijfel nog een beetje
Dit vind ik serieus geniaalquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:45 schreef PieterBas het volgende:
http://www.pumahardchorus.com/?source=Goal
LOL![]()
Te geniaal gewoonquote:
Stiekem wil ik ook een Engelse hooligan zijn.quote:
quote:Na FC Twente met klinkende cijfers terug naar Enschede te hebben gestuurd wacht ons aanstaande zaterdag de volgende horde op weg naar de glorieuze titel van het seizoen 2009-2010. Heerenveen-uit, altijd lastig. Maar Heerenveen is Heerenveen niet meer, en dan heb ik het over de voetbalclub. In Heerenveen zelf staat de tijd al decennia stil. Dat ultieme heikneuterige wat je overal nog terugvindt, dat zie je bij geen enkele andere uitwedstrijd in de eredivisie. Toen ik in mijn wilde hooliganperiode nog met de trein naar uitwedstrijden ging merkte je na Zwolle al dat 'het volk' anders werd. Je reed als het ware terug in de tijd, en dat zag je terug in de kledingstijl en kapsels van de passagiers. Bij Steenwijk werd het al redelijk angstaanjagend en in Heerenveen was helemaal het einde zoek.
Je denkt: Heerenveen, grote subtopper, maar als je daar uitstapt op het 'centraal station' lijk je alsof je op het meest onbeduidende stationnetje van de Transsiberië-express bent aanbeland. Direct aan het station ligt het 'busstation' (dwz: een hokje waar de lijndienst Heerenveen - Tytsjerskeradeel éénmaal daags rijdt) en vervolgens loop je door een Anton Pieckachtige entourage richting het Abe Lenstra-stadion. Langs zo'n kanaaltje, met een 19e-eeuws ophaalbruggetje, door het 'uitgaansgebied' (twee kroegen), de 'grote winkelstraat' (Hema en Xenos), naar links en daar tussen al die eenvoudige houthakkershuisjes zie je ineens een GIGANTISCH STADION.
In het begin nog alleen op de wereld, maar als je dichter bij het stadion komt vervoeg je je tussen de onverstaanbare boeren, burgers en buitenlui die Fryslân rijk is. De mannen hebben er gewoon nog een snor en praten binnensmonds. Handen in de zakken, norse blik en een Oranje Unoxmuts op met 'KOUD HE?!'. De koeien zijn weer gemolken, en voordat ze met Tjibbe en Tjabbe de kroeg ingaan om een Beerenburger te drinken en te praten over de Elfstedentocht van '47 gaan ze eerst nog even naar het karakteristieke Heerenveen kijken.
Dat heerlijk Friese Heerenveen, wat zo prat gaat op de Friese identiteit. Volkslied, pomplebêr, en spelers met van die typisch Friese namen als Elyonossi, Papadopulos en Assaidi.
Eenmaal in het uitvak aanbeland fungeer je als een ware attractie voor de lokale inboorlingen die je aangapen en hoofdschuddend met elkaar praten over de teloorgang van de maatschappij. Voor de wedstrijd het Friese volkslied, waar uiteraard doorheengefloten dient te worden want we spelen in de Nederlandse competitie. Als je zonodig Friese volksliedjes wil gaan zingen richt je maar een eigen competitie op, dus *PRFRIETT*! Wederom alleen al mooi dankzij de hoofdschuddende Pake en Mem achter het plexiglas. Zodra een spreekkoor wat ergere woorden kent dan 'deksels' en 'verdraaid' staan er steevast wat ouden-van-dagen op om boos met hun armen over elkaar driftig nee te schudden in de richting van het uitvak. Gebreide trui aan, unox-muts op, omhoogkrullende snor: "Zo gaan wij hier in Heerenveen niet met elkaar om!"
Oh, is dat zo? Is Heerenveen wel dat brave voorbeeldclubje waar nooit onrust heerst? Heerenveen, de vaandeldrager van Friesland, die provincie waar nog de normen en waarden uit de jaren '50 van de vorige eeuw heersen? Gelul! In Friesland ging het al veel eerder mis dan in de rest van Nederland!
5 juni 754. Nee, niet het laatste kampioenschap van Ajax, maar een massale slachtpartij die een doldrieste kudde Friezen aanrichtte onder een groepje aardige mannen die de ongeletterde boertjes wat beschaving wensten bij te brengen. Met de moord op Bonifatius verloren de Friezen hun laatste onschuld, en dat maken ze heus niet goed door een slordige 1150 jaar later een voetbalclub op te richten die het zo moet hebben van normen & waarden.
Oktober 2008, de Friese furie. Een kwartier lopen naar het stadion, totaal verregend binnenkomen. Binnen 10 minuten met 2-0 achter. Compleet afgemaakt. Ajax was dat groepje christenen, met aan de zijlijn een Bonifatius die zijn armen ten hemel spreide. In Heerenveen lag het begin van het einde van het seizoen 2008-2009.
Friesland, zaterdag zijn we terug. De laatste Fries-Hollandse oorlog duurde van 1515 tot 1524, zaterdag zal het een korte blitzkrieg van anderhalf uur worden. Einduitslag 0-3. Die Bonifatius kan ons geen reet schelen, maar de 5-2 gaat gewroken worden.
hahaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:01 schreef jna het volgende:
Word je toch Heerenveen hooligan.
Over Heerenveen gesproken:
[..]
Die met die Italianen is ook wel geniaalquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stiekem wil ik ook een Engelse hooligan zijn.
Of de harde Heerenveen kern een stukje Twarres...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:14 schreef PieterBas het volgende:
Ik zie het al voor me.. Feyenoord-supporters die Shalalie aan het zingen zijn
No shit.. en dan in Brussel 19.53 lopen (volgens mij 3e of 4e tijd ooit), en dan klagen.. dat hij een beetje moe was van de vele wedstrijden die hij had gelopenquote:
Gadverdamme manquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft iemand trouwens nog ergens een filmpje van die verongelukte rodelaar?
Ik ook niet, maar weinig zin inquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het nog helemaal niet gezien.
Ik hoef het niet te zien vanwege het feit dat hij sterft. Maar meer naar wat er gebeurd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar weinig zin in
Link?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Filmpje intussen gevonden en gezien.
Wow shitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/829051/d0045fb7/rodelcrash.htmlJij wilde 'em toch niet zien.
Ja inderdaad... godsamme wat een klap. Die gast heeft alles gebroken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na het zien van het filmpje vraag je je toch af waarom die stalen palen zo vlak naast de baan niet met iets van stootkussens of zo omgeven zijn.Maar ja, achteraf praten is altijd makkelijk.
Al is het een stootkussen van 1 meter dik, je hebt zo enorm veel kinetische energie als je met 140 km/h loodrecht op een paal knalt, dat overleef je nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na het zien van het filmpje vraag je je toch af waarom die stalen palen zo vlak naast de baan niet met iets van stootkussens of zo omgeven zijn.Maar ja, achteraf praten is altijd makkelijk.
quote:
Hejhejquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Al is het een stootkussen van 1 meter dik, je hebt zo enorm veel kinetische energie als je met 140 km/h loodrecht op een paal knalt, dat overleef je niet
Dan hoop je eigenlijk alleen maar dat hij niet te veel heeft geleden en snel dood was.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja inderdaad... godsamme wat een klap. Die gast heeft alles gebroken.
Tja, anders valt het dak op de rodelaars, dat is ook niet allesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan staan die palen dus fout daar.
Ja, dat heeft daar vast niet lang geduurd...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan hoop je eigenlijk alleen maar dat hij niet te veel heeft geleden en snel dood was.![]()
Hadden ze een andere constructie moeten maken waarbij de palen dus verder van de rodelbaan af staan of dat de buis aan die zijde hoger is, zodat ze niet tegen die palen aan zouden kunnen vliegen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tja, anders valt het dak op de rodelaars, dat is ook niet alles
True truequote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hadden ze een andere constructie moeten maken waarbij de palen dus verder van de rodelbaan af staan of dat de buis aan die zijde hoger is, zodat ze niet tegen die palen aan zouden kunnen vliegen.
jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:58 schreef jna het volgende:
Is dit dat sleutelgat voor dat liftje?
[ afbeelding ]
Ik denk met 140km dat ook niet veel uit zou maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon de dakconstructie aan de andere kant maken.quote:
En niet alleen vanwege je tagquote:
Jemig man.quote:
Het was pas gezet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lien is groen.
Ja, dat valt me nu pas op.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:06 schreef L.no het volgende:
Het was pas gezet.net een kwartiertje ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |