Mijn vriend is ook zo'n ontzettende krent. Ik mag wedden dat hij zoiets zou doen als we zouden samenwonen, zo van "jij hebt shampoo gekocht, ik krijg geld van je want ik heb niets uit de gezamenlijke pot gekocht"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:07 schreef JanJanJan het volgende:
Gatverdamme
Ik heb zo'n pleurishekel aan van die centenpikken
Als ik die gast was ging ik mooi op zoek naar een nieuwe vriendin. Wat een debiel wijf om geld te gaan vragen. Hoe moet dat als ze later samenwonen: "jij hebt voor 100 euro kleren gekocht deze week, en ik voor 80, ik heb dus nog recht op 20 euro"?
Optyfen met die centenneukers
Dan flikker je hem toch wel meteen op straat hoop ik?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook zo'n ontzettende krent. Ik mag wedden dat hij zoiets zou doen als we zouden samenwonen, zo van "jij hebt shampoo gekocht, ik krijg geld van je want ik heb niets uit de gezamenlijke pot gekocht"
Ik wist dat die speculatie zou komenquote:
Nee alleen veul bier.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:14 schreef incognitoomuch het volgende:
TS heeft de hele nacht een verbaal gevecht moeten ondergaan?
Halfquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:24 schreef FP128 het volgende:
Jij bent zo te zien van Duitse afkomst gezien je groet?(Tschüss)
![]()
Of mensen die graag uit logeren gaan; zogenaamd vanwege de gezelligheid maar in werkelijkheid omdat ze thuis niks te eten hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:16 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Er zijn ook plenty mensen die er misbruik van maken en altijd rond etenstijd komen!
Ik betaalde ¤150,- kostgeld en dat vind ik een mooi bedrag als ik zie wat ik nu allemaal betaal met mijn eigen huurhuisje + alles erop en eraan!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:22 schreef Jumping-Skippy het volgende:
¤ 80,- kostgeld per maand als je een (vaste) fulltime baan hebt is een lachertje; ik betaal ruim drie keer zoveel. Toch zou ik wel eens willen weten waarom die vriendin geld vraagt aan haar vriend als hij blijft eten; dat vind ik nergens op slaan.
Ik woon niet samen en ben ook niet van plan dat ooit te gaan doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:17 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Dan flikker je hem toch wel meteen op straat hoop ik?
Haha, wil hij het niet dan? Is wel goedkoper om 1 keer woonlasten te hebben ....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon niet samen en ben ook niet van plan dat ooit te gaan doenAls hij gierig wil zijn, dan mag hij dat in een eigen huis doen.,
Precies.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:09 schreef mirannie het volgende:
Samenwonen zou ik ook niet aan beginnen met zo iemand. Als ze nu al geld wil vragen als hij blijft eten, hoe gaat dat dan straks? Precies uitrekenen wie wat heeft gebruikt van de boodschappen?
"Maar jij hebt 6 van de 10 plakjes kaas gegeten, dus dan betaal jij 1,20 euro een ik 0,80 euro"
Als het andersom ook gebeurt, is het op het einde van de rit toch helemaal niet nodig?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik betaal mijn vriendin ook als we samen eten en zij heeft boodschappen gedaan. En andersom ook. Vind ik niet gek.
Nee. Daar heb je gelijk in. Het is ook niet zo dat we elke keer elkaar betalen. Meer dat ik de ene keer betaal, zij de andere keer. Maar we hebben nogal een onregelmatig eet patroon samen dus de ene keer doet zij een week lang boodschappen en ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:31 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Als het andersom ook gebeurt, is het op het einde van de rit toch helemaal niet nodig?
Oh hij zou het wel willen, maar pech voor hem en de huur kan ik makkelijk alleen opbrengen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:21 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Haha, wil hij het niet dan? Is wel goedkoper om 1 keer woonlasten te hebben ....
Maar moet de vriend van TS dat bedrag nu aan haar ouders, of aan háár betalen?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:28 schreef Hojdhopper het volgende:
Nou hij heeft het hele topic gelezen en ben benieuwd of ie er wat mee gaat doen!
Gewoon aan haar volgens mij. Zo zei ie het wel in ieder geval.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar moet de vriend van TS dat bedrag nu aan haar ouders, of aan háár betalen?
En waarom dan wel? Zulke mensen bestaan echt.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is voor mij nu al het topic van het jaar. Dit is zo belachelijk, dit moet wel een grap zijn!²
mwoah, als jij elke ochtend een fucking goedemorgen drankje koopt met een versgemaakt broodje op het station terwijl ik wil bezuinigen kan je oprotten. en nee, dat heeft niks met gierigheid te maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook zo'n ontzettende krent. Ik mag wedden dat hij zoiets zou doen als we zouden samenwonen, zo van "jij hebt shampoo gekocht, ik krijg geld van je want ik heb niets uit de gezamenlijke pot gekocht"
Klopt, daar heb je gelijk in , dat is zuinigheid en dat is wat anders dan gierigheid. Maar ik mag wedden dat ik nog zuiniger ben dan hem. Ik neem altijd een pakje brood mee naar mijn werk en haal zelfs niets in de kantine.quote:Op maandag 15 februari 2010 03:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
mwoah, als jij elke ochtend een fucking goedemorgen drankje koopt met een versgemaakt broodje op het station terwijl ik wil bezuinigen kan je oprotten. en nee, dat heeft niks met gierigheid te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |