In het geval van een TRU en BNW is het echt geen onzin. Je ziet het immers zelfquote:
Nee Flammie ik zie het nietquote:Op maandag 15 februari 2010 15:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
In het geval van een TRU en BNW is het echt geen onzin. Je ziet het immers zelf
Heck je bent nog meer actief op BNW dan op TRU tegenwoordig
De uitwerkingen van het enkel gelijkgestemden op FOK (met als voorbeeld TRU en BNW) moge daarom ook duidelijk zijn. Ik vind het goed dat hier dan moderators zijn die -net als ik- vinden dat het gewoon geen optie is
Precies, als ik van m'n ban af wil hax0r ik dat zelf wel voor elkaar, vraag maar aan Spellmeista !quote:Op maandag 15 februari 2010 15:37 schreef ToT het volgende:
Gottegottegot, dat valt me idd ook steeds meer op ja: crewbashing is een must, anders ben je maar een slijmbal!
Ik ben allang blij dat ik hier een beetje steun krijg, maar dat betekent NIET dat ik degenen die openlijk hun steun betuigen, ineens absoluut de hand boven het hoofd ga houden! Daar kan JoepiePoepie over meepraten!
Even ter verduidelijking he; ik bekritiseer je moderatorschap dus niet (want je doet het niet slecht en je hebt ook geen dwaze regels die een partij in het nadeel trekken. Alleen kan ik me soms echt niet vinden in de conclusie maar goed.. zoals je zei; we zijn allemaal mensen en je zult het vast 100x beter doen als wanneer ik mod zou zijn for surequote:Op maandag 15 februari 2010 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee Flammie ik zie het nietIk zie echter wel een hoop andere dingen waar ik niet over ga uitwijden hier.
Wat jij ziet is waarschijnlijk gekleurd, wat ik zie zal jij weer als gekleurd zien.
Ticker, ik heb je een serieus antwoord gegeven op je eerdere post met feedback voor ons mods en weet hoe je er over denk en begrijp je ook best. Alleen móet een mod de middenweg bewandelen en proberen de mensen elkaar niet in de haren te laten vliegen. En dat is moeilijk met de onderwerpen hier.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:19 schreef Ticker het volgende:
[..]
Er zit wat bruins op je neus.. ra ra wat is het.
En ik mag toch serieus hopen, ToT, dat je dit soort reactie niet serieus neemt.
Daarnaast je rant over een believer... je trek het weer in het extreme en dat is je probleem. Je kan geen middenweg nemen, omdat je denkt dat je zelf de middenweg bent.
Dus als een andere mod zou komen die wel in 9/11 geloofd zou die ook gelijk (als voorbeeld) Terecht gaan bannen om zijn idee? Dikke bullshit, en door dat te opperen bewijs je maar dat je de plank regelrecht misslaat en eerder een beetje angst zit in te boezemen dan rationeel nadenkt.
Tevens is het lekker boeiend wie de MOD is, als er gewoon gemoddereerd wordt, maar op dit moment wordt het forum weer gebruikt voor vermaak, en dat is de fout in dit subforum.
Loop bijvoorbeeld de andere forums maar eens na zoals NWS, POL, WFL.. daar moet het onderwerp ook serieus zijn en is onderbouwing verwacht. Onderbouwing is wat ik altijd geef en dat is ook de reden dat er zo weinig mensen in mijn topics komen omdat er maar vrij weinig mensen zijn die zich echt in de materie willen verdiepen.
Het constant blijven etteren en roepen van dat 'clubje' dat zij zoveel affiniteit hebben met het onderwerp maar verdomme nog nooit eens een serieus discussie aan kan gaan bewijst dat.
* _Led_ haast zich daarnaartoe....quote:Op maandag 15 februari 2010 15:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
De discussie over mijn geslachtsdelen is weer verhuisd naar het andere Feedbacktopic.
Weer zo'n belangrijke post voor FB.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
De discussie over mijn geslachtsdelen is weer verhuisd naar het andere Feedbacktopic.
Ik vind het leuk dat je zegt dat je niet als een kontenlikker snel positief wil reageren en dat je je mening niet te pas en te onpas wil laten merken maar je negatieve kant komt aan de andere kant wel erg snel tevoorschijn op alles en iedereen (en vooral diegene die je absoluuut niet moet)quote:Op maandag 15 februari 2010 15:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Weer zo'n belangrijke post voor FB.
Heb je 'het clubje' nu nodig om je handje vast te houden?
Ik waardeer je mening ook zeker wel hoor Flammiequote:Op maandag 15 februari 2010 15:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking he; ik bekritiseer je moderatorschap dus niet (want je doet het niet slecht en je hebt ook geen dwaze regels die een partij in het nadeel trekken. Alleen kan ik me soms echt niet vinden in de conclusie maar goed.. zoals je zei; we zijn allemaal mensen en je zult het vast 100x beter doen als wanneer ik mod zou zijn for sure).
Wat ik wel doe is het volgende: ik laat alleen de uitwerkingen van enkel gelijkgestemden in een subforum op fok zien. Misschien dat er soms nog eens een postje komt in het slowchat forum maar het was ooit vele malen interessanter in TRUEn ook vele malen boeiender voor de buitenstaander... En er waren ook veel meer topics.. en er waren ook vele malen leukere discussies gaande
Naar mijn mening als non-believer en buitenstaander dus he...
Als je dan toch een punt wilt maken kan ik het idd gewoon direct doen inplaats van elke dag een beetje.quote:
Ik ga hier verder wel op in @ TRU... want daar wil ik uiteindelijk leven in de brouwerij brengen en niet hierquote:Op maandag 15 februari 2010 15:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik waardeer je mening ook zeker wel hoor FlammieIk ben blij met het actief meedenken van users, ook als dat alleen kritiek is.
Zal mij dan daarom toch enigzins tot een reactie laten verleiden voor je ondanks dat niet het juist FB is, maar naar mijn mening waren er een hoop bashtopics in TRU.. waar een believer iets neerzette en op zoek was naar een antwoord maar alleen maar gelul over hem heen kreeg van een select groepje mensen totdat het topic verneukt was. En wanneer dan het topic verneukt was, ging het select gezelschap naar een volgend topic. En als er even niks leuks was om in te breken, dan gaan we gewoon een troll topic aanmaken, als lokaas. Wat ik nu zie is dat nu het rustiger word, het gezelschap neerstrijkt op een volgend forum, nog steeds jagen op min of meer dezelfde users.
Sorry, misschien zie ik het te zwart wit, of zet ik het nu te cru neer en zal er vast meer nuance bestaan als dat ik dan neerpen maar dat is grove lijnen wat ik er van zie! En niet alleen als mod he, ik ben graag in de eerste plaats een user, de blauwe kleur irriteert me dan ook meer dan mij lief is want er is geen onderscheid tussen jouw en mji anders dan dat ik af en toe moet optreden als politieagent.
Maar daar hebben we FB voor.. jij vind kennelijk dat het helemaal niet goed gaat op TRU, en waarschijnlijk zijn daar intern door het select gezelschap ook wel opmerkingen over gemaakt. Ik zou dan graag zeggen, kom het in het FB topic gooien. En dan niet alleen van 'goh zie je dat het nu stiller is' maar meer in de vorm 'het zou zo en zo beter kunnen lopen.
Maar getroll en gezuig en gehuil zit ik gewoon niet op te wachten, als user niet.. ik wil graag leuke boeiende topics zien. En natuurlijk hoort bekritiseren daarbij, en oh wat is het makkelijk bekritiseren in TRU met 'wetenschap' achter je maar gun de believer ook af en toe zijn plek? Daar is het subforum ook voor bedoeld, niet om alles af te vlammen, yin yang, een topic open voor de believer, een topic open voor de troller.. die weegschaal probeer ik toch te hanteren.
Precies en zo denk ik ookquote:Op maandag 15 februari 2010 15:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als je dan toch een punt wilt maken kan ik het idd gewoon direct doen inplaats van elke dag een beetje.
Daarnaast, wat was dan de toegevoegde waarde?
Ticker, heb je nog een reactie op mijn post(s)?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Weer zo'n belangrijke post voor FB.
Heb je 'het clubje' nu nodig om je handje vast te houden?
Ja, maar dit was sneller.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ticker, heb je nog een reactie op mijn post(s)?
Wij ook...quote:Op maandag 15 februari 2010 16:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja, maar dit was sneller.
En eigenlijk verdient ToT met zijn mega reactie er ook een..
Doe ik straks wel, word een beetje moe van dat discussieren.
Het verdooft de pijn van levenslang hier in de Bijlmer een beetje....quote:Op maandag 15 februari 2010 16:23 schreef ToT het volgende:
Precies, met nodeloze discussies wordt iedereen maar opgeFok!t en moe, en je bereikt er geen kut mee.
Wanneer heb je bezoekuurquote:Op maandag 15 februari 2010 16:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het verdooft de pijn van levenslang hier in de Bijlmer een beetje....
eens in de 14 dagen heb ik recht op bezoek in een "prive-kamer".quote:Op maandag 15 februari 2010 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wanneer heb je bezoekuur![]()
Geintje
Hier in the bangkok hilton is het ook geen pretjequote:Op maandag 15 februari 2010 16:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Onderschat het niet, in het PBC had ik maar eens in de maand een uurtje access....
Dit is wel een hele kromme vergelijking, tenzij het een topic betreft waar autobezit ter discussie staat, slaat het nergens op.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:35 schreef Ticker het volgende:
Hoi ik ben Henk.
Ik heb een pleuris hekel aan auto's.. vind ze stinken, heb er zelf geen 1, en vind dat mensen die wel auto's hebben eigenlijk slecht zijn voor de maatschappij.
Toch beheer ik een auto (sub)forum.
Ik heb daar een clubje mederakkers zitten, gevonden via het internet, die net als ik, de beheerder van dat (sub)forum, totaal niets van auto's afweet of wil weten.
Als het dan ook over auto's gaat en hoe mooi die auto is, dan gaat dat clubje mensen altijd lekker herrie schoppen. En dat laat ik toe.. want dat moet toch kunnen.
Een auto forum dat beheerd wordt door auto-liefhebbers.. NOOIT! Dat is het einde van dit auto forum.. bah bah bah zou je voorstellen. Dan krijgen die auto liefhebbers de overhand en dan zal je zien dat het echt pas de verkeerde kant opgaat!
BNW in een note dop.
Bewijs? Ach het clubje wat op dit moment de overhand in FB heeft maar nog nooit een BNW topic geopend heeft.. oh wacht.. Michielos wel, en wat een bazen topic is dat. Echt 100% BNW!
![]()
hotel traliezicht?>quote:Op maandag 15 februari 2010 16:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
eens in de 14 dagen heb ik recht op bezoek in een "prive-kamer".
Ik vind het best dat dat zijn denkbeeld is, maar ook een denkbeeld kun je op een normale manier ter sprake brengen. Het gaat met zoals ik al aangaf niet zo zeer om de inhoud van die post, maar wel om de achterliggende gedachte daarvan, en dat dan afgezet tegen waar een forum voor bedoeld is, dan vind ik die 2 dingen onverenigbaarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:47 schreef Lavenderr het volgende:
Coolguy,
Heb gekeken naar deze post, had het gisteren al gelezen. Dit is de stijl van Lambiekje, en het is lastig om er wat van te zeggen omdat hij er van overtuigd is. Het zijn zijn denkbeelden en die kun je in twijfel trekken, maar hij denkt nu eenmaal zo.
Zogauw er persoonlijk aangevallen wordt grijpen we in.
Bedankt voor de feedback.
Kan het alleen maar met je eens zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik vind het best dat dat zijn denkbeeld is, maar ook een denkbeeld kun je op een normale manier ter sprake brengen. Het gaat met zoals ik al aangaf niet zo zeer om de inhoud van die post, maar wel om de achterliggende gedachte daarvan, en dat dan afgezet tegen waar een forum voor bedoeld is, dan vind ik die 2 dingen onverenigbaar
Niets. Als iemand niet ingaat op argumenten dan is dat een zwaktebod. Verliezen zonder je verlies toe te willen geven.. Het zegt veel over de persoon die zo reageert. Gewoon lekker laten gaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:16 schreef ToT het volgende:
Maar wat wél te doen? Dat is echt de vraag.
...and we love him for it!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:42 schreef Michielos het volgende:
Lambiekje is nu eenmaal gewoon.. tja Lambiekje
Klopt, schoon genoeg.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:37 schreef Ticker het volgende:
Voor die discussie van gister, ik laat hem voor wat het is.
Zoals gezegd, jullie hebben er ook genoeg van.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:37 schreef Ticker het volgende:
Voor die discussie van gister, ik laat hem voor wat het is.
Zoals gezegd, jullie hebben er ook genoeg van.
Nee, niet echt, ik vind 'm gewoon gestoord.quote:
Psychologie op afstand voor dummies, deel 1?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:20 schreef ToT het volgende:
Precies, bij Lambiekje ben ik daar niet bang voor!Met hem kun je heel goed praten over zijn overtuigingen. Hij heeft wel aparte ideeën, maar is verder wel helder!
Nee, gewoon je pappenheimers kennen en een klein beetje gezond verstand.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Psychologie op afstand voor dummies, deel 1?
* Bastard schouderklopje geeftquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:12 schreef ToT het volgende:
Het zou fijn zijn als meer mensen hier een beetje relaxed met elkaar om zouden kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |