abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 16:28:49 #176
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_78022291
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wanneer heb je bezoekuur

Geintje
eens in de 14 dagen heb ik recht op bezoek in een "prive-kamer".
zzz
pi_78022299
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:25 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Onderschat het niet, in het PBC had ik maar eens in de maand een uurtje access....
Hier in the bangkok hilton is het ook geen pretje
pi_78022365
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:35 schreef Ticker het volgende:
Hoi ik ben Henk.

Ik heb een pleuris hekel aan auto's.. vind ze stinken, heb er zelf geen 1, en vind dat mensen die wel auto's hebben eigenlijk slecht zijn voor de maatschappij.
Toch beheer ik een auto (sub)forum.

Ik heb daar een clubje mederakkers zitten, gevonden via het internet, die net als ik, de beheerder van dat (sub)forum, totaal niets van auto's afweet of wil weten.
Als het dan ook over auto's gaat en hoe mooi die auto is, dan gaat dat clubje mensen altijd lekker herrie schoppen. En dat laat ik toe.. want dat moet toch kunnen.

Een auto forum dat beheerd wordt door auto-liefhebbers.. NOOIT! Dat is het einde van dit auto forum.. bah bah bah zou je voorstellen. Dan krijgen die auto liefhebbers de overhand en dan zal je zien dat het echt pas de verkeerde kant opgaat!

BNW in een note dop.
Bewijs? Ach het clubje wat op dit moment de overhand in FB heeft maar nog nooit een BNW topic geopend heeft.. oh wacht.. Michielos wel, en wat een bazen topic is dat. Echt 100% BNW!

Dit is wel een hele kromme vergelijking, tenzij het een topic betreft waar autobezit ter discussie staat, slaat het nergens op.
Auto's mooi vinden of niet, kan verder helemaal niet ter discussie staan. Het is een kwestie van smaak.

Een niet auto-liefhebber zou prima een discussieforum kunnen beheren. De beheerder zorgt ervoor dat deelnemers zich gedragen.

In TRU is dat een iets ander verhaal omdat het vaak over persoonlijke ervaringen gaat. Het is zinloos om iemands ervaring ter discussie te stellen, toch?

Als iemand hier in een of andere samenzwering gelooft, of meent ontdekt te hebben, dan is het juist goed om daarover te discussieren. Het maakt het verschil duidelijk tussen realiteit en paranoia..
Tevens kunnen duistere zaakjes zo aan het licht worden gebracht en anderzijds lost de schijn zich op in de werkelijkheid. Win/win..

Een discussie is een gedachtewisseling waarbij beide partijen wat leren, en de verliezer het meest. (Die moet immers een nieuw idee adopteren)
  maandag 15 februari 2010 @ 16:31:20 #179
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78022388
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:28 schreef _Led_ het volgende:

[..]

eens in de 14 dagen heb ik recht op bezoek in een "prive-kamer".
hotel traliezicht?>
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 15 februari 2010 @ 16:32:10 #180
31101 _Led_
pi_78022414
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

hotel traliezicht?>
My, you catch on quick
zzz
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 09:38:53 #181
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_78047845
Kan een mod eens kijken naar de volgende post: No-Planes 9/11 theorie deugt ?

Het gaat niet om verkeerd taalgebruik of wat dan ook in deze post, maar ik vind hem toch stuitend om een aantal redenen. Er is een hele heldere, duidelijke post opgesteld door The_Stranger dacht ik, compleet met invulbare formules die, wanneer correct ingevuld, de stelling van Lambiekje onderuit haalt.

Daar wordt door Lambiekje niet op gereageerd. Er wordt nogmaals gevraagd of daar op gereageerd kan worden en als Lambiekje dan reageert, dan is dat met de reactie die hierboven staat. Dat getuigt in mijn ogen niet van 'willen discussieren'. Een dergelijke constructieve, informerende post (die redelijk wat tijd gekost zal hebben) van tafel vegen met 1 one-liner vind ik nou niet bijdragen aan een discussie.

De tweede reden waarom ik die post stuitend vind is dat uit die post (alweer) blijkt dat Lambiekje niet op zoek is naar de waarheid. Hij is niet eens op zoek naar een discussie. Het enige wat hij doet is om de zoveel tijd hier aan komen waaien met een topic waarin hij hetzelfde verkondigd als dat hij al jaren geleden deed, en vervolgens niet eens serieus reageert op de mensen die in zijn topic reageren.

Het druipt aan alle kanten van zijn posts af dat hij helemaal niet serieus wíl reageren. Als je dit vergelijkt met posts/topics van bv een Ticker, waarbij ik vaak een andere mening heb (tijdens lezen) van topics dan hij, dan is een van de grote verschillen dat Ticker wel in staat is om inhoudelijk, constructief en op een normale manier te reageren/posten. Zijn topics zijn vaak een genot om te lezen (het topic over die man-made structuren uit de oudheid was werkelijk geweldig).

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat BNW/TRU bergaf aan het gaan is, terwijl dit in een grijs verleden toch een prima plek was om te vertoeven. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat topics die door Lambiekje gestart zijn uiteindelijk uitmonden in topics waarin hevig gemodereerd moet worden. Dat er felle discussies ontstaan over onderwerpen is prima, en zelfs wenselijk op een forum. Maar in topics van Lambiekje gaan de discussies niet over het onderwerp, maar vooral over 1 user. Als dat eigenlijk steeds de conclusie is, dan vraag ik me af of daar niet eens iets mee gedaan moet worden?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_78048035
Coolguy,
Heb gekeken naar deze post, had het gisteren al gelezen. Dit is de stijl van Lambiekje, en het is lastig om er wat van te zeggen omdat hij er van overtuigd is. Het zijn zijn denkbeelden en die kun je in twijfel trekken, maar hij denkt nu eenmaal zo.

Zogauw er persoonlijk aangevallen wordt grijpen we in.
Bedankt voor de feedback .
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 09:51:28 #183
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_78048112
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:47 schreef Lavenderr het volgende:
Coolguy,
Heb gekeken naar deze post, had het gisteren al gelezen. Dit is de stijl van Lambiekje, en het is lastig om er wat van te zeggen omdat hij er van overtuigd is. Het zijn zijn denkbeelden en die kun je in twijfel trekken, maar hij denkt nu eenmaal zo.

Zogauw er persoonlijk aangevallen wordt grijpen we in.
Bedankt voor de feedback .
Ik vind het best dat dat zijn denkbeeld is, maar ook een denkbeeld kun je op een normale manier ter sprake brengen. Het gaat met zoals ik al aangaf niet zo zeer om de inhoud van die post, maar wel om de achterliggende gedachte daarvan, en dat dan afgezet tegen waar een forum voor bedoeld is, dan vind ik die 2 dingen onverenigbaar
Breitling - Instruments for Professionals
pi_78048310
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik vind het best dat dat zijn denkbeeld is, maar ook een denkbeeld kun je op een normale manier ter sprake brengen. Het gaat met zoals ik al aangaf niet zo zeer om de inhoud van die post, maar wel om de achterliggende gedachte daarvan, en dat dan afgezet tegen waar een forum voor bedoeld is, dan vind ik die 2 dingen onverenigbaar
Kan het alleen maar met je eens zijn.
pi_78048679
We begrijpen je punt en er zijn meer mensen die zich er aan storen, maar Lambiekje is nu eenmaal fucking onverbeterlijk!
Zelfs als wijzelf ingrijpen en keihard duidelijk zeggen dat hij antwoord MOET geven en niet er omheen moet lullen, krijg je eerst een paar dagen stilte, en vervolgens post hij weer iets wat er absoluut niet mee te maken heeft.
Lambiekje.....gotta love him!

Het enige advies wat ik kan geven is: probeer je er niet te druk om te maken. Het is een erg goeie gozer, maar qua communicatie en structuur schort het nogal eens bij hem. Zo vliegt hij nog wel eens in 1 topic van de ene overtuiging naar de andere, bijvoorbeeld als het over kanker of over de Twin Towers gaat.

Valt niet te veranderen, en hem de mond snoeren is ook niet echt een optie, want hij weet wel veel goede inbreng te geven.

Maar wat wél te doen? Dat is echt de vraag.
pi_78049467
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:16 schreef ToT het volgende:

Maar wat wél te doen? Dat is echt de vraag.
Niets. Als iemand niet ingaat op argumenten dan is dat een zwaktebod. Verliezen zonder je verlies toe te willen geven.. Het zegt veel over de persoon die zo reageert. Gewoon lekker laten gaan
Het is wel zonde van posts waar veel moeite in gestoken is.
Overigens zijn er altijd wel anderen die wél dingen oppikken. Dus helemaal verloren is de moeite nooit.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:42:41 #187
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78054807
Lambiekje is nu eenmaal gewoon.. tja Lambiekje
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_78054939
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:42 schreef Michielos het volgende:
Lambiekje is nu eenmaal gewoon.. tja Lambiekje
...and we love him for it!
pi_78075839
Oh begrijp me niet verkeerd.. er is niks mis met Lambiekje. Ik kan me het spionagekastjestopic herinneren, en daar was ik het roerend met hem eens.
Ik bedoelde alleen dat als de ander niet wil discussieren, je daar weinig aan kan doen. Niet met een blikopener, en ook niet met een moderator
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:37:36 #190
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78076053
Voor die discussie van gister, ik laat hem voor wat het is.
Zoals gezegd, jullie hebben er ook genoeg van.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_78076171
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:37 schreef Ticker het volgende:
Klopt, schoon genoeg.
pi_78076782
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:37 schreef Ticker het volgende:
Appreciated!
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:53:50 #193
31101 _Led_
pi_78089964
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef ToT het volgende:

[..]

...and we love him for it!
Nee, niet echt, ik vind 'm gewoon gestoord.
Hij geeft me altijd het gevoel dat ie bijna over het randje kiepert en mensen geweld aan gaat doen vanuit zijn bizarre conspiracy-waanideeen.
Misschien komt dat ook wel omdat ie ook wel eens heeft gezegd dat ie dat best voor mogelijk houdt.
zzz
pi_78116555
Mwah.. valt denk ik wel mee. in ieder geval heeft hij contact met anderen .. Het is geen tijdbom die in stilte lijdt, tot ie detoneert..
pi_78116859
Precies, bij Lambiekje ben ik daar niet bang voor! Met hem kun je heel goed praten over zijn overtuigingen. Hij heeft wel aparte ideeën, maar is verder wel helder!
pi_78119099
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:20 schreef ToT het volgende:
Precies, bij Lambiekje ben ik daar niet bang voor! Met hem kun je heel goed praten over zijn overtuigingen. Hij heeft wel aparte ideeën, maar is verder wel helder!
Psychologie op afstand voor dummies, deel 1?
pi_78128691
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Psychologie op afstand voor dummies, deel 1?
Nee, gewoon je pappenheimers kennen en een klein beetje gezond verstand.
Er is zelfs geen poging gedaan tot het stellen van een diagnose..
pi_78128852
Precies. Sowieso PM ik af entoe wel eens met hem. Moet je ook eens doen, toffe gozer verder!

Het zou fijn zijn als meer mensen hier een beetje relaxed met elkaar om zouden kunnen gaan.
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:09:34 #199
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78138098
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 08:12 schreef ToT het volgende:
Het zou fijn zijn als meer mensen hier een beetje relaxed met elkaar om zouden kunnen gaan.
* Bastard schouderklopje geeft
The truth was in here.
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:56:25 #200
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_78391339
[9/11] College mechanica 101

Deeltje 2 in de TT?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: