abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77967267
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:56 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Op die manier
pi_77967416
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:59 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Op die manier
Dat dus
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_77967795
zooo ook weer terug, 1236km gemaakt, waarvan 40 met sneeuw
nog veel byzonders gemist?
Doet maar wat..
pi_77967853
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:12 schreef Redbaron het volgende:
zooo ook weer terug, 1236km gemaakt, waarvan 40 met sneeuw
nog veel byzonders gemist?
Welkom terug
Nee
Of je moet van sport houden de olympische spelen zijn begonnen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_77967954
Niets gemist
Ik ga strijken:'). Vind mn tante een beetje vervelend.. jammer maar heb geen zin om haar te vragen wat er loos is.
Eerst vraagt ze details over vriendje (en hoe is t nu een soulmate te hebben ) dan reageert ze van, blaaaah (u asked..) nu zeg ik, ik ga want ik ga de was strijken, krijg ik weer een lading opmerkingen over mij heen. Is mijn favo tante maar heb hier dus absoluut geeeeen zin in dus de ignore knop gaat aan.

fijne aaf allen
pi_77968021
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Welkom terug
Nee
Of je moet van sport houden de olympische spelen zijn begonnen.
sommige sporten zijn wel ok...winterspelen niet echt...
Hoefde niet eens naar basel, 100km ervoor was ook goed
Doet maar wat..
pi_77968089
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:18 schreef Redbaron het volgende:

[..]

sommige sporten zijn wel ok...winterspelen niet echt...
Hoefde niet eens naar basel, 100km ervoor was ook goed
Dat is mazzel

Ik word van sport kijken al moe. Laat staan zelf sporten.
14 SHADES OF GREY
pi_77968137
ik heb 10jr gevoetbald, toen een jaar niets en sindsdien lid vd sportschool waar ik niet al te regelmatig kom...is niet goed voor me, heb afleiding nodig...
Doet maar wat..
pi_77968223
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:21 schreef Redbaron het volgende:
ik heb 10jr gevoetbald, toen een jaar niets en sindsdien lid vd sportschool waar ik niet al te regelmatig kom...is niet goed voor me, heb afleiding nodig...
Afleiding heeft iedereen nodig. Wandelen vind ik lekker. Gewoon door de natuur lopen
14 SHADES OF GREY
pi_77968306
Natuur is idd relaxed, maar net als de sportschhol vind ik dat leuker met zn 2en
Doet maar wat..
pi_77968413
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:26 schreef Redbaron het volgende:
Natuur is idd relaxed, maar net als de sportschhol vind ik dat leuker met zn 2en
Ieder zijn ding.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:41:51 #212
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_77968875
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:40 schreef Perico het volgende:
Het was mijn verjaardag, vandaag/gisteren de 12e februari. Nee, je hoeft me echt niet te feliciteren, echnie!
Maar alhoewel ik een stortvloed aan gelukwensen online kreeg op facebook en hyves en 1 lief smsje van een meisje waarvan wie ik het niet had verwacht...

Voel ik me ondanks dit alles toch teleurgesteld omdat mijn vader uit Spanje niet heeft gebeld, terwijl hij dat bij mijn broer en zus (en ook mij wel) altijd doet. Er was ook geen vlaai, omdat mijn moeder waarschijnlijk Q-koorts heeft en al langer ziek is. Maar toch wel leuk al met al!
Gefeliciteerd
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_77968959
@ikke, idd een aparte instelling. Maar eigenlijk wel goed...studeren voor je hobby..alleen is het handiger om te studeren voor iets waarin je een baan wilt.

En..ach...op jezelf wonen en studieschuld...praat me er neit over..alleen al met thuiswonen maak ik in 2 jaartjes een schuld van ruim 5000. en opmezelf wonen zou ik met sf denk ik niet redden.
Zowieso is de ib-groep en hele stufi gedoe een zooitje..moest vanaf januari terugbetalen..dus ik automatische incasso machting gegeven...eind van de maand afgeschreven..en nu hebben ze het weer teruggegeven..zonder enige uitleg..
IK heb wat met de ib-groep..eerst een gedoe rondom gedoe over dat ik geen vader heb..tenminste niet officieel ..en constant papiergedoe. Daarna 3 maanden later krijg ik de sf van 3 maanden..intussen van hbo naar mbo geswitched alles netjes doorgegeven..en toch hbo bedrag. Welke ik vervolgens in 2 termijnen mag terugbetalen en nud it...ik word er strontziek van
pi_77974905
Hallo, ik ben weer terug dankzij mijn broer en Re en Biogarde
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  zondag 14 februari 2010 @ 02:17:46 #215
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_77975158
Carnaval is begonnen
net op weg naar huis lag er een zwart bermpaltje op de weg.
Dat heb ik maar meegenomen, anders rijd er nog iemand met zun zatte kop overheen.

Nou jah, morgen verder kijken, nu water tegen de kater
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  zondag 14 februari 2010 @ 02:21:08 #216
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_77975211
quote:
Op zondag 14 februari 2010 01:56 schreef Autidude het volgende:
Dat is goed om te horen. Het is goed al je ergens je ei kwijt kunt. Vooral als het in een omgeving is met mensen die weten wat je ervaart.

En na 50 keer deze tekst te hebben herzien issie volgens mij zonder spelfouten.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_77978170
quote:

welkom back
pi_77979237
quote:
Dat is goed om te horen. Welkom
14 SHADES OF GREY
  zondag 14 februari 2010 @ 13:02:54 #219
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_77980844
quote:
Hoi
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_77982066
alles goed hier met iedereen?
Hiero wel lekker dagje...heel veel gepraat...en duidelijk..en hehe..eindelijk de moed opgebracht om te vertellen dat ik vaak denk aan vertrekken uit NL. Verder wel saai dagje...maar 't is zondag hé..

Hey..enne auti..hoe gaat het nu?
pi_77982208
welkom terug auti!

Francis hoe viel t? Goed kunnen spreken?

Pfff ik heb t hele appartement schoongemaakt, vanavond terug naar almere zodat t schoon blíjft.
Happy valentinesday iedereen trouwens
pi_77982330
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:47 schreef Cassandra87 het volgende:
welkom terug auti!

Pfff ik heb t hele appartement schoongemaakt, vanavond terug naar almere zodat t schoon blíjft.
Ja heel leuk als je geen valentijn hebt
14 SHADES OF GREY
pi_77982405
quote:
Wat ben ik blij voor je.

Ik hoop dat het weer goed met je gaat, Autidude. Ik gun je van harte je plekje hier.

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 14-02-2010 15:16:57 ]
pi_77982519
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:47 schreef Cassandra87 het volgende:
welkom terug auti!

viel wel mee..eerst hebben we de halve wereld geanalyseerd enzo..en uitgebreid de funtionaliteit van ieder familielid besproken.
En uiteindelijk..kwam de vraag van mijn ma..maar heb er niet over gedacht om het daar weer op te pakken. Waarop ik heel eerlijk heb geantwoord en zei heel vaak, en hebben het er kort over geahd..niet al te diep er op ingegaan enzo..maar 't lucht wel wat op iig.

Tja..iedereen ook fijne valentijn..en tijn..je bent niet de enige alleen..ik ook hoor.
Alleen mijn vader heeft net opgebeld..dus dat ik wel leuk..
pi_77982591
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:58 schreef francis998 het volgende:

[..]

viel wel mee..eerst hebben we de halve wereld geanalyseerd enzo..en uitgebreid de funtionaliteit van ieder familielid besproken.
En uiteindelijk..kwam de vraag van mijn ma..maar heb er niet over gedacht om het daar weer op te pakken. Waarop ik heel eerlijk heb geantwoord en zei heel vaak, en hebben het er kort over geahd..niet al te diep er op ingegaan enzo..maar 't lucht wel wat op iig.

Tja..iedereen ook fijne valentijn..en tijn..je bent niet de enige alleen..ik ook hoor.
Alleen mijn vader heeft net opgebeld..dus dat ik wel leuk..
Dat weet ik ook wel. Trouwens ik vind valentijn toch onzin
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')