Dat dusquote:
Welkom terugquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:12 schreef Redbaron het volgende:
zooo ook weer terug, 1236km gemaakt, waarvan 40 met sneeuw![]()
nog veel byzonders gemist?
sommige sporten zijn wel ok...winterspelen niet echt...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Nee![]()
Of je moet van sport houden de olympische spelen zijn begonnen.
Dat is mazzelquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
sommige sporten zijn wel ok...winterspelen niet echt...
Hoefde niet eens naar basel, 100km ervoor was ook goed
Afleiding heeft iedereen nodig. Wandelen vind ik lekker. Gewoon door de natuur lopenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:21 schreef Redbaron het volgende:
ik heb 10jr gevoetbald, toen een jaar niets en sindsdien lid vd sportschool waar ik niet al te regelmatig kom...is niet goed voor me, heb afleiding nodig...
Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:26 schreef Redbaron het volgende:
Natuur is idd relaxed, maar net als de sportschhol vind ik dat leuker met zn 2en
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:40 schreef Perico het volgende:
Het was mijn verjaardag, vandaag/gisteren de 12e februari. Nee, je hoeft me echt niet te feliciteren, echnie!
Maar alhoewel ik een stortvloed aan gelukwensen online kreeg op facebook en hyves en 1 lief smsje van een meisje waarvan wie ik het niet had verwacht...
Voel ik me ondanks dit alles toch teleurgesteld omdat mijn vader uit Spanje niet heeft gebeld, terwijl hij dat bij mijn broer en zus (en ook mij wel) altijd doet. Er was ook geen vlaai, omdat mijn moeder waarschijnlijk Q-koorts heeft en al langer ziek is. Maar toch wel leuk al met al!
Dat is goed om te horen. Het is goed al je ergens je ei kwijt kunt. Vooral als het in een omgeving is met mensen die weten wat je ervaart.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:56 schreef Autidude het volgende:
Hallo, ik ben weer terug dankzij mijn broer en Re en Biogarde
quote:Op zondag 14 februari 2010 01:56 schreef Autidude het volgende:
Dat is goed om te horen. Welkomquote:Op zondag 14 februari 2010 01:56 schreef Autidude het volgende:
Hoiquote:Op zondag 14 februari 2010 01:56 schreef Autidude het volgende:
Ja heel leuk als je geen valentijn hebtquote:Op zondag 14 februari 2010 13:47 schreef Cassandra87 het volgende:
welkom terug auti!
Francis hoe viel t? Goed kunnen spreken?
Pfff ik heb t hele appartement schoongemaakt, vanavond terug naar almere zodat t schoon blíjft.
Happy valentinesday iedereen trouwens
Wat ben ik blij voor je.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:56 schreef Autidude het volgende:
viel wel mee..eerst hebben we de halve wereld geanalyseerd enzo..en uitgebreid de funtionaliteit van ieder familielid besproken.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:47 schreef Cassandra87 het volgende:
welkom terug auti!
Francis hoe viel t? Goed kunnen spreken?
Pfff ik heb t hele appartement schoongemaakt, vanavond terug naar almere zodat t schoon blíjft.
Happy valentinesday iedereen trouwens
Dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:58 schreef francis998 het volgende:
[..]
viel wel mee..eerst hebben we de halve wereld geanalyseerd enzo..en uitgebreid de funtionaliteit van ieder familielid besproken.
En uiteindelijk..kwam de vraag van mijn ma..maar heb er niet over gedacht om het daar weer op te pakken. Waarop ik heel eerlijk heb geantwoord en zei heel vaak, en hebben het er kort over geahd..niet al te diep er op ingegaan enzo..maar 't lucht wel wat op iig.
Tja..iedereen ook fijne valentijn..en tijn..je bent niet de enige alleen..ik ook hoor.
Alleen mijn vader heeft net opgebeld..dus dat ik wel leuk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |