Ik plaag maar wat.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
![]()
ik ben geen homo, laat mn ma vaak wel voor me koken maar vind het soms best leuk om te doen. Of ben ik weer eens uitzondering op de regel?
Waarvoor moet ik oppassen dan? Sorry maar dit slaat echt nergens op. Wat is er mis met homo zijn? Of met kok zijn?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Pas op. Ze zijn niet allemaal uit de kast
Ik hoop dat je wel begrijpt dat er vandaag te dag veel mensen anders over denken.quote:[..]
![]()
Ik ben conservatief. Ik heb diepe respect als vrouwen thuis hun kindjes opvoeden
Ik zeg ook niet dat er iets mis is met homo's en koks.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarvoor moet ik oppassen dan? Sorry maar dit slaat echt nergens op. Wat is er mis met homo zijn? Of met kok zijn?
[..]
Tuurlijk.quote:Ik hoop dat je wel begrijpt dat er vandaag te dag veel mensen anders over denken.
Gelukkig ik dacht je het serieus bedoeldequote:Op zondag 14 februari 2010 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er iets mis is met homo's en koks.![]()
[..]
Tuurlijk.
Maar nogmaals het was niet gemeend en plaag soms een beetje. Al moet je in dit topic voorzichtig zijn
Nee, lieverd. Ik moet/zal rekening houden dat grappen hier anders kunnen overkomen dan bedoeld. Ik kom ook uit POL. Ik plaag dus wel eens.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ik dacht je het serieus bedoelde![]()
Ik verbied het jequote:Ik ga morgen dat tegen mijn collega's vertellen. Dus als ik morgen een blauw oog heb is dat jouw schuld
Koks hebben bijna altijd een persoonlijk superscherp topkwaliteit messensetquote:Op zondag 14 februari 2010 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ik dacht je het serieus bedoelde![]()
Ik ga morgen dat tegen mijn collega's vertellen. Dus als ik morgen een blauw oog heb is dat jouw schuld
Ik beschouw mijzelf nou niet bepaald als t zwakkere geslacht (En indien ik t mis heb.. baren jullie mannen dan ook eindelijk eens kinderen?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:06 schreef Autidude het volgende:
LOL.. nou ik hou van koken. En dat komt omdat ik heel erg ben met eten, nog erger dan een boer![]()
En ik vind het ook leuk om te doen, al heb ik er vaak geen zin in omdat er heel veel tijd in gaat zitten maar ook heel veel opruimen, en ik kan nooit zo heel lang met 1 ding bezig zijn.
Maar conservatief? Dan is het vrouw dus het zwakke geslacht en daarom kunnen ze ook niet koken![]()
In de professionele keuken is het overgrote deel van de keuken ook mannelijk.
Dat heeft niets met sexuele voorkeur te maken.
Hoe extreem macho (dankzij de USA) is BBQ'en?
Heel vroeger, moest er ook vuur gemaakt worden en een groot zwaar varken op een stok boven dat vuur komen.. mannen werkKoken is voor mannen
![]()
Er zijn uitzonderingen.. net als dat er heel erg vrouwelijke mannen zijn, zijn er ook mannelijke vrouwen..
maar koken.. daar is niets vrouwelijks aan.. Het opruimen wel![]()
Dat is genetisch bepaald, een vrouw zal eerder opruimen dan een man..
Lieverd, jij bent een vrouw. Een vrouw die niet van koken houdt is lesbisch.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooooh EG let op je worden!
Geloof mij , Cassandra. Ik zei het ook een beetje uit frustratie. Ik woiu dat ik het kon en mij ervoor kan interesseren. Ik heb er de kracht niet voorquote:Ik kook echt heel erg graag.
Je voldoet geheel aan mijn conservatieve norm.quote:En ik ben zorgzaam ingesteldZorg graag dat t eten klaar is als vriendlief thuis komt en dat de was is gedaan etc
![]()
Ik heb niks met emancipatie. Ik ben heel ouderwets op dit punt. Ik hou van een traditionele rolverdelingquote:Aan de ene kant vind ie dat helemaal niets (iets met emancipatie) Maar stiekem vind ie t ook wel fijn.
Gezonde instelling.quote:Ik blijf er bij dat een beperking een relatie niet onmogelijk maakt. Ik kan mij niet voorstellen dat ik een man voorbij loop omdat hij een (sociale) beperking heeft. Als het karakter goed is.. Ik val op de persoon, niet om t plaatje dat eraan vast hangt. Als een man mij gelukkig kan maken
Doelen bereik ik zelf wel.
Maar voor de goede orde. Veel mannen vinden koken wel leuk en kunnen het soms ook erg goed.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
Wat Cassandra ook zo ongeveer zegt: ik vind koken juist wel iets voor vrouwen! Juist omdat ze vaak zorgzaam zijn !
Voor mij bestaat er niet echt zozeer iets als het zwakkere geslacht, ik ging alleen even mee in de ouderwetse gedachtequote:Op zondag 14 februari 2010 19:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik beschouw mijzelf nou niet bepaald als t zwakkere geslacht (En indien ik t mis heb.. baren jullie mannen dan ook eindelijk eens kinderen?Ik zie daar nú al tegen op)
Overigens vind ik dat ik wel kan kokenAls ik de proevers mag geloven
En om nóg iets te ontkrachtenIk ben niet zo'n opruimer. Maar heb een perfectionistisch vriendje. Wat dat betreft is t net een wijf en ik denk dat ie dat zal be-amen
Maar omdat ik m zo lief vind neem ik m graag wat uit handen, ook goed voor mijn ontwikkeling want ik word er netjes van
Dat is dezelfde vraag hoe het zit met hetero vrouwen die niet van koken houden.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
Hoe zit het dan met lesbische vrouwen die wel van koken houden?![]()
Wat maakt de quote Geer-achtig?quote:Ik zeg maar niks over de Geer-achtige quote........
Ik denk dat niet of wel van koken houden niks zegt over iemands sexuele geaardheid.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is dezelfde vraag hoe het zit met hetero vrouwen die niet van koken houden.![]()
[..]
Wat maakt de quote Geer-achtig?
Laat ik helder zijn en iedereen geruststellen. Ik geloof niet dat enig wetenschappelijk bewijs geleverd is die mij grap bedoelde "stelling" onderschrijft. Echter uitsluiten kan ik niet.....quote:Op zondag 14 februari 2010 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik denk dat niet of wel van koken houden niks zegt over iemands sexuele geaardheid.
Reken maar, ik heb me slap gelachen met die 2 over de vloer....quote:En de uitdrukking: 'Ik heb er de kracht niet voor' kwam me bekend voor......
q.e.d.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:31 schreef francis998 het volgende:
hmmm...hier een hele discussie over emancipatie..en heb 't een beetje gelezen.
Dus e....echtgaaf..ik ben dus lesbisch..volgens jou..want ik hou totaal niet van koken, kan er ook niks van..maar ik hou van eten...en lekker eten.
![]()
precies. En weet je, het ideale model dat ik voor ogen heb, is gewoon achterhaald. Ik doel m.n. om praktische redenen.quote:Verder over die emancipatie..tja..ik ben gewoon voor een eerlijke verdeling..maar vaak is dat toch niet zo. Ik hou ook totaal niet van huishoudelijk werk, ik doe het wel..maar van 3 dagen lang achter elkaar thuiszitten..en of supermarkt.en dat soort dingen word ik depri..ga ik me vervelen..ik ben totaal geen huisvrouw..dus een van de weinige eisen die ik aan mijn toekomstige vriend/man stel..is dat hij ook bereid is om sommige dingen op te geven..zoals bijv. minder werken om SAMEN voor de kinderen te zorgen enzo. Gewoon eerlijk delen.
een pannenkoeken huis beteken gegarandeerd lekker eten...... Alleen die schreeuwende kinderen.. Tja.quote:EN restaurant zal je met niet zo snel zien..ik hou niet van die vreemde/rare gerechten..ik heb liever iets wat ik ken...trouwens klopt het dat autisten liever voor het oude bekende gaan dan voor iets nieuws..ik richt me niet alleen op eten enzo..
Deel ben ik het met je eens. Er is wel enigzins een verband tussen interesses en sexuele voorkeur..maar tegleijk niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Laat ik helder zijn en iedereen geruststellen. Ik geloof niet dat enig wetenschappelijk bewijs geleverd is die mij grap bedoelde "stelling" onderschrijft. Echter uitsluiten kan ik niet.....
En wat dan nog? ik zal het echt niet veroordelen. Ik heb niks tegen homoseksualiteit. Ik heb er meerdere in kring. Ik heb niks tegen mensen die graag koken.
Ik sluit niet uit dat er correlaties kunnen bestaan tussen geaardheid en voorkeuren. Mijn indruk is dat % homoseksuelen bij mannelijke kappers bijvoorbeeld hoger is dan gemiddeld. Of het ooit onderzocht is met een representatieve steekproef , weet ik niet. Even los of het echt interessant is.
[..]
Reken maar, ik heb me slap gelachen met die 2 over de vloer....
Met het vette staat of valt een relatie.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Auti, een partner zal zich er heus wel in schikken om bij een pannekoekenhuis te gaan eten of wat jij wilt. En t accepteren dat jij meegaat maar achteraf naar de mac holt
Ik vind een relatie geven en nemen.
Een mac is ook niet mijn ding.quote:Ik moest laatst zo lachen. Mijn vriend heeft een hekel aan de mac, hij is sowieso niet van de junkfood. Dus een collega wilde hem plagen door te vragen of hij mee wilde lunchen bij de mac. Nou is goed zegt ie. Zij totaal verbaasd, dat ie van zn geloof af was gevallen. Maar als ie mee kan met zn meiske, en t moet toevallig de mac zijn omdat t merendeel dat wilt, doet ie dat toch? En op zo'n moment ben ik giga blij met hemOmdat hij precies de relatie vormt waarvan ik dacht dat t niet bestond.
Al je het met elkaar eens bent is het emancipatiegedoe wmb volstrekt irrelevant.quote:En dat is de hele clou, ook met t feit dat ik mij weinig ge-emancipeerd gedraag. Het is, zoals francis zegt, samen doen. Samen t huishouden, samen keuzes maken. Nu heb ik er toevallig voor gekozen om ervoor te zorgen dat hij totaal geen kopzorgen heeft als ie terug is in nl, door t huishouden alvast te doen bijv. Maar daar staat tegenover dat ik altijd wat aan m kan vragen als ik wat nodig heb. En dát ben ik al heel lang niet gewend.
Wet van behoud van ellende heet dat tochquote:Ik merk wel dat ik lekker kook want t is veel en gaat schoon op helaas merk ik t wel aan mijn broeken
waar het hart vol van isquote:En nou houd ik op met mijn vriendje erin betrekken. Ik moet tot mijn spijt toegeven dat ik m een beetje erg mis...sorry
Ja en ik had me na mijn ex nog zooo beloofd om mij niet meer met mannen in te laten. Nouja toch iemand tegen gekomen, vervolgens beloofd om afstand te houden.quote:
Och helemaal niks mis met manwijven. Vergeef me het woord. Ik vind Nina Brink, mr. Britta Bohler prachtige vrouwen. Vroeger op het werk kwam ik er ook eentje tegen.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:47 schreef francis998 het volgende:
[..]
Deel ben ik het met je eens. Er is wel enigzins een verband tussen interesses en sexuele voorkeur..maar tegleijk niet.
Zo zullen bijv. veel mannelijke kappers homo zijn..en vrouwelijke voetbalsters zullen miss ook wat meer lesbisch van aard zijn.
Maar tegelijk ook niet...en ik zelf ben deels een voorbeeld..heel veel zien mij als ene manwijf..omdat ik niet zo'n standaard vrouwelijke vrouw ben..omdat mijn voorkeuren/intereses ergens anders liggen..zo hou ik van voetballen(zelf spelen) en speelde ik vroeger liever met auto's..hoewel ook wel eens met poppen...maar ik ben zo...en ik ben alles behalve lesbisch.
Precies. Jammer dat mensen zich zo laten leiden door vooroordelen.quote:maar zo kom je weer bij de hedendaagse maatschappij dat mensen bepalen wat voor voorkeur je hebt op basis van voorkeuren en uiterlijk..terwijl dat eigenlijk onzin is.Weer die stomme voorooordelen..net zoals wat ze zeggen dat iedere marrokaan crimineel/slecht is..die dingen ontstaan uit angst voor het "onbekende/vreemde"
Tja. Mijn ervaring is dat homomannen vaak heel zachtaardig zijn. Het zijn gewoon lieve mensen. Ze zien er vaker veel beter uit dan heteromannen.quote:EN tja..ik heb ook niks tegen homo's/lesbiennes..mijn beste vriend is homo(oke..ik voelde een tijd meer dan vriendschap..en dat is lastig)En hij vertelde me dat hij homo was..toen ik een keer recht in zn raap zij wat ik van hem vondt
![]()
..maar heb ook familieleden die homoseksueel zijn..maar het boeit mij geen moer..zolang ze mij hun stijl niet opdringen..heb ik er niks op tegen.
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:53 schreef Autidude het volgende:
Ik ben 3 keer in een restaurant geweest.
De eerste keer was heel goed. Dat was in CenterparksMaar dat was heel groot en daar hadden ze van alles, écht alle soorten eten op verschillende "eilandjes" en dan moest je 1 bedrag betalen en dan kon je onbeperkt van alles pakken wat je maar wou. Dus moest je ook steeds zelf moet je bord langs die eilandjes en had je keuze uit écht alles. Nou, dat was voor mij perfect.
En de 2e keer was heel luxe, met de hele familie voor een 80 jarige verjaardag.
Maar ik vond bijna niets lekker en het was heel weinig en het duurde heel lang. En een glas melk koste 3 euroIk snap niet wat mensen daar leuk aan vinden, zeker niet voor dat geld want wat zoiets allemaal kost daar bouw ik een rete gezellige BBQ van met alles erop en eraan.
En de 3e keer was met een bedrijf waar ik werkte, om de goede winst te vieren.. zomaar inene tussen de middag een paar uur weg. En ik mocht ook mee, maar ik zei al dat ik niet zo van dat eten hou en alles..en toen zei mijn voorman dat ik ook om patat en een hamburger kon vragen...
Maar dat bleek dus een grapje en toen stond ik ook voor lul, want toen de ober ging mijn bestelling ging vragen en ik om een zak patat en een hamburger vroeg toen ging iedereen lachen. En toen zij de ober dat ze wel schnitzel hadden, dus had ik dat besteld.
Maar die schnitzel was het best te omschrijven als een gefrituurde zweetsok, en was echt heel vies.. en was dus gewoon uit een diepvries doos van de Makro, en de patat zat in kleine kommetjes, 2 stuks per tafel van 8 manGelukkig mag je binnen niet meer roken, dus dan heb ik een soort van excuus om buiten onder een afdakje te gaan zitten.
En ik snap de gezelligheid niet zo goed, het duurt allemaal heel lang.. en het eten is ook vaak best wel weinig, ik vind het heel erg ongemakkelijk omdat je ook supernetjes moet gedragen en het is allemaal zo deftig. Waarom zou ik nette kleren aan moeten om te gaan eten? Ik wil gewoon eten omdat ik dat lekker vind en omdat ik daar trek in heb, niet om er een showtje van te maken.
Ik vind het ook heel eng, restaurants en uit eten gaan... want er wordt iets van mij verwacht dat ik zelf moet spelen, en daar raak ik nerveus van.. ik kan dan niet mezelf zijn, en dat vind ik onzin. En dat soort dingen dat vermijd ik dan liever.
Ja het is lastig..als mensen waar je veel van houdt ver weg zijn, maar wat ik heb gemerkt(uit eigen ervaring) en informatie is dat het de relatie juist kan versterken..je gaat beter bessefen wat je hebt aan/met die persoon.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja en ik had me na mijn ex nog zooo beloofd om mij niet meer met mannen in te laten. Nouja toch iemand tegen gekomen, vervolgens beloofd om afstand te houden.
En nu zit ie dus 6000 mijl verderop.. En heeft ie t volgens mij helemaal niet zo moeilijkDaarom is t moeilijker voor mij. Ben wel knettergek op mn vent
Niet specifiek om vandaag, had m gisteren ook al willen knuffelen en willen vertellen dat ik van m houd
Die buffetrestaurants zijn ideaal! Ik ben ook een moeilijke eter, lust heel veel groenten totaal niet namelijk
Mwah, kan Autidude wel begrijpen hoor. Zelf vind ik uit eten gaan wel leuk (en vaak lekker) maar het is toch apart. Heel veel restaurants hebben eigen regels die je nergens terug kan vinden. Maar wel vaak rare gezichten als je niet die regels volgt.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het goed zeg Autidude, maar ik begrijp je een beetje, denk ik.
Ik vond uit eten gaan ook raar in het begin, ik was het niet gewend.
Ik heb onderhand wel dingen geleerd. Als je vlees niet zo lekker is en de patat wel, kan je gewoon meer patat vragen.
Ik vond nette kleren ook raar. Maar je doet nette kleren aan omdat het een soort feest is. Ik voel me feestelijker met nette kleren.
Ik dacht ook dat ik me enorm netjes moest gedragen in een restaurant. Maar je moet gewoon met mes en vork eten. En je gewoon gedragen zoals anders, als je met elkaar eet. dan ben je toch ook jezelf.
Wel een heel flauw geintje van die voorman.
Homo/lesbo: sowieso apart, want lesbisch is ook homo, maar goed. Heb er niets mee, ook niet veel tegen, alleen dat 'ze dan een gezinnetje willen' dat vind ik dan niet kunnen, je maakt een keuze of je maakt een andere keuze, maar accepteert dan ook de gevolgen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:06 schreef francis998 het volgende:
[..]
Ja het is lastig..als mensen waar je veel van houdt ver weg zijn, maar wat ik heb gemerkt(uit eigen ervaring) en informatie is dat het de relatie juist kan versterken..je gaat beter bessefen wat je hebt aan/met die persoon.
Zoals er gezegd wordt: You don't know what you got till it's gone.
Verder tja..dat hele vooroordelen en lesbisch/homo gedoe..ik vindt het altijd zo een gedoe..en onzin. Het is wel waar..er dat zekere trekjes zijn..maar dat zegt niet alles.
Verder ben ik zo weg...ga een serie kijken (the closer)die ik gedownload hebt..
Nou, ik kan het misschien wel leren.. maar ik lust echt maar heel weinig, en ook dus van de standaard dingen eet ik maar heel weinig. Ik moet niets hebben van vis of vogels of wild.. Ik eet alleen maar schnitzel, of hamburgers, gehakt of gelderse schijven. En absoluut geen sausen, alleen pindasaus.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het goed zeg Autidude, maar ik begrijp je een beetje, denk ik.
Ik vond uit eten gaan ook raar in het begin, ik was het niet gewend.
Ik heb onderhand wel dingen geleerd. Als je vlees niet zo lekker is en de patat wel, kan je gewoon meer patat vragen.
Ik vond nette kleren ook raar. Maar je doet nette kleren aan omdat het een soort feest is. Ik voel me feestelijker met nette kleren.
Ik dacht ook dat ik me enorm netjes moest gedragen in een restaurant. Maar je moet gewoon met mes en vork eten. En je gewoon gedragen zoals anders, als je met elkaar eet. dan ben je toch ook jezelf.
Wel een heel flauw geintje van die voorman.
Volstrekt met je eens. Een kind verdient een vader en moeder. Punt.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:11 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Homo/lesbo: sowieso apart, want lesbisch is ook homo, maar goed. Heb er niets mee, ook niet veel tegen, alleen dat 'ze dan een gezinnetje willen' dat vind ik dan niet kunnen, je maakt een keuze of je maakt een andere keuze, maar accepteert dan ook de gevolgen.
Ja dat lijkt me lastig.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:16 schreef Autidude het volgende:
[..]
Nou, ik kan het misschien wel leren.. maar ik lust echt maar heel weinig, en ook dus van de standaard dingen eet ik maar heel weinig. Ik moet niets hebben van vis of vogels of wild.. Ik eet alleen maar schnitzel, of hamburgers, gehakt of gelderse schijven. En absoluut geen sausen, alleen pindasaus.
Ik kan niet tegen majonaise of ketchup of mosterd, en absoluut niet tegen kaas.
Ik hou niet van rauwkorst, en in principe ook niet van tomaat.. alleen de pasta saus van mijn vader.
En alles moet geprakt.. ik doe niet aan aardappeltjes, alleen patat en puree.
Zo érg is het, ongeveer![]()
En ik hou ook wel van nette kleren aan doen hoor, en dat voelt ook goed.. Maar ik heb niet veel nette kleren, en eten is voor mij gewoon een standaard ding.. Ik eet ook snel, het is voor mij puur tanken.
Maar ik hou wel van eetfeestjes zoals gourmetten of bbq'en... Maar dat is anders als een diner.
Ik hou echt niet van diners, dat is voor mij een letterlijk en figuurlijk doorbijt "festijn"
En ik ben dus raar met motoriek, ik heb mes en vork verkeerd om want anders lukt het niet, en ben best wel houterig en grof, maar ik eet ook snel.. want het is gewoon "voeren" En als ik dat heel netjes en rustig moet doen dan kost mij dat heel veel moeite en het is het 300% gespeeld.. en dat is niet leuk
Geen last van, zenders zat.. Er zitten van die figuren bij; de overburen doen alles blinderen zodat niemand kan zien dat ze in wintertenue, serieus sjaal/muts en al, op de bank naar het schaatsen zitten te kijkenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Balen jullie trouwens ook van de olympische winterspelen in vancouver?
Of liever gezegd: de OVERDOSOS sport op TV?
Begrijpen jullie waarom 5 miljoen landgenoten kijken naar ene potje schaatsen?
Welkom.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:56 schreef Autidude het volgende:
Hallo, ik ben weer terug dankzij mijn broer en Re en Biogarde
Een kind verdient 2 goede ouders.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Volstrekt met je eens. Een kind verdient een vader en moeder. Punt.
Het probleem is dat dan op die andere zenders geen moeite wordt gedaan om met fatsoenlijke programma;s te komen. Want kijkcijfers.....(leeggezogenquote:
Ik heb eens zus die zich helemaal in het Oranje hijst. Tja.quote:Er zitten van die figuren bij; de overburen doen alles blinderen zodat niemand kan zien dat ze in wintertenue, serieus sjaal/muts en al, op de bank naar het schaatsen zitten te kijken![]()
![]()
Ach wie is er wel "normaal", he?quote:Ach ja, ik ben zelf ook niet normaal en doe óók rare dingen
Ik kijk wel vaak TV, al staat hij ook vaak aan terwijl ik zit te internetten.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het probleem is dat dan op die andere zenders geen moeite wordt gedaan om met fatsoenlijke programma;s te komen. Want kijkcijfers.....(leeggezogen)
"e:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Volstrekt met je eens. Een kind verdient een vader en moeder. Punt.
Tja, ik vind het gewoon lastig. Kinderen/mensen kunnen redelijk wat hebben, maar er zijn verschillende redenen dat man+vrouw+kind(eren) het beste is, imho.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een kind verdient 2 goede ouders.
Mijn tante had een vriendin met 2 kinderen uit haar huwelijk. In de weekenden en vakanties dat die kinderen bij mijn tantes waren, hadden ze imho meer rust en plezier dan thuis.
En ik kende een gezin met 5 kinderen. Die hadden een vader en moeder. De vader werkte, de moeder deed weinig en de kinderen hadden niks. Geen aandacht, de jongsten geen lakens, 'want ze plasten toch in bed'.
Dan zie ik liever die 2 homo's die ooit op tv waren, met ik-weet-niet-hoeveel moeilijke pleegkinderen.
Ach probleem opgelost toch? Een vrouw, bewust alleenstaand of lesbisch, raakt 'makkelijk' in verwachting. Voor 2 mannen is het stukken moeizamer om een gezinnetje te stichtenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:46 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
&
[..]
Adoptie zoals jij al aangeeft vind ik niet zo'n probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |