Ja en ik had me na mijn ex nog zooo beloofd om mij niet meer met mannen in te laten. Nouja toch iemand tegen gekomen, vervolgens beloofd om afstand te houden.quote:
Och helemaal niks mis met manwijven. Vergeef me het woord. Ik vind Nina Brink, mr. Britta Bohler prachtige vrouwen. Vroeger op het werk kwam ik er ook eentje tegen.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:47 schreef francis998 het volgende:
[..]
Deel ben ik het met je eens. Er is wel enigzins een verband tussen interesses en sexuele voorkeur..maar tegleijk niet.
Zo zullen bijv. veel mannelijke kappers homo zijn..en vrouwelijke voetbalsters zullen miss ook wat meer lesbisch van aard zijn.
Maar tegelijk ook niet...en ik zelf ben deels een voorbeeld..heel veel zien mij als ene manwijf..omdat ik niet zo'n standaard vrouwelijke vrouw ben..omdat mijn voorkeuren/intereses ergens anders liggen..zo hou ik van voetballen(zelf spelen) en speelde ik vroeger liever met auto's..hoewel ook wel eens met poppen...maar ik ben zo...en ik ben alles behalve lesbisch.
Precies. Jammer dat mensen zich zo laten leiden door vooroordelen.quote:maar zo kom je weer bij de hedendaagse maatschappij dat mensen bepalen wat voor voorkeur je hebt op basis van voorkeuren en uiterlijk..terwijl dat eigenlijk onzin is.Weer die stomme voorooordelen..net zoals wat ze zeggen dat iedere marrokaan crimineel/slecht is..die dingen ontstaan uit angst voor het "onbekende/vreemde"
Tja. Mijn ervaring is dat homomannen vaak heel zachtaardig zijn. Het zijn gewoon lieve mensen. Ze zien er vaker veel beter uit dan heteromannen.quote:EN tja..ik heb ook niks tegen homo's/lesbiennes..mijn beste vriend is homo(oke..ik voelde een tijd meer dan vriendschap..en dat is lastig)En hij vertelde me dat hij homo was..toen ik een keer recht in zn raap zij wat ik van hem vondt
![]()
..maar heb ook familieleden die homoseksueel zijn..maar het boeit mij geen moer..zolang ze mij hun stijl niet opdringen..heb ik er niks op tegen.
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:53 schreef Autidude het volgende:
Ik ben 3 keer in een restaurant geweest.
De eerste keer was heel goed. Dat was in CenterparksMaar dat was heel groot en daar hadden ze van alles, écht alle soorten eten op verschillende "eilandjes" en dan moest je 1 bedrag betalen en dan kon je onbeperkt van alles pakken wat je maar wou. Dus moest je ook steeds zelf moet je bord langs die eilandjes en had je keuze uit écht alles. Nou, dat was voor mij perfect.
En de 2e keer was heel luxe, met de hele familie voor een 80 jarige verjaardag.
Maar ik vond bijna niets lekker en het was heel weinig en het duurde heel lang. En een glas melk koste 3 euroIk snap niet wat mensen daar leuk aan vinden, zeker niet voor dat geld want wat zoiets allemaal kost daar bouw ik een rete gezellige BBQ van met alles erop en eraan.
En de 3e keer was met een bedrijf waar ik werkte, om de goede winst te vieren.. zomaar inene tussen de middag een paar uur weg. En ik mocht ook mee, maar ik zei al dat ik niet zo van dat eten hou en alles..en toen zei mijn voorman dat ik ook om patat en een hamburger kon vragen...
Maar dat bleek dus een grapje en toen stond ik ook voor lul, want toen de ober ging mijn bestelling ging vragen en ik om een zak patat en een hamburger vroeg toen ging iedereen lachen. En toen zij de ober dat ze wel schnitzel hadden, dus had ik dat besteld.
Maar die schnitzel was het best te omschrijven als een gefrituurde zweetsok, en was echt heel vies.. en was dus gewoon uit een diepvries doos van de Makro, en de patat zat in kleine kommetjes, 2 stuks per tafel van 8 manGelukkig mag je binnen niet meer roken, dus dan heb ik een soort van excuus om buiten onder een afdakje te gaan zitten.
En ik snap de gezelligheid niet zo goed, het duurt allemaal heel lang.. en het eten is ook vaak best wel weinig, ik vind het heel erg ongemakkelijk omdat je ook supernetjes moet gedragen en het is allemaal zo deftig. Waarom zou ik nette kleren aan moeten om te gaan eten? Ik wil gewoon eten omdat ik dat lekker vind en omdat ik daar trek in heb, niet om er een showtje van te maken.
Ik vind het ook heel eng, restaurants en uit eten gaan... want er wordt iets van mij verwacht dat ik zelf moet spelen, en daar raak ik nerveus van.. ik kan dan niet mezelf zijn, en dat vind ik onzin. En dat soort dingen dat vermijd ik dan liever.
Ja het is lastig..als mensen waar je veel van houdt ver weg zijn, maar wat ik heb gemerkt(uit eigen ervaring) en informatie is dat het de relatie juist kan versterken..je gaat beter bessefen wat je hebt aan/met die persoon.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja en ik had me na mijn ex nog zooo beloofd om mij niet meer met mannen in te laten. Nouja toch iemand tegen gekomen, vervolgens beloofd om afstand te houden.
En nu zit ie dus 6000 mijl verderop.. En heeft ie t volgens mij helemaal niet zo moeilijkDaarom is t moeilijker voor mij. Ben wel knettergek op mn vent
Niet specifiek om vandaag, had m gisteren ook al willen knuffelen en willen vertellen dat ik van m houd
Die buffetrestaurants zijn ideaal! Ik ben ook een moeilijke eter, lust heel veel groenten totaal niet namelijk
Mwah, kan Autidude wel begrijpen hoor. Zelf vind ik uit eten gaan wel leuk (en vaak lekker) maar het is toch apart. Heel veel restaurants hebben eigen regels die je nergens terug kan vinden. Maar wel vaak rare gezichten als je niet die regels volgt.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het goed zeg Autidude, maar ik begrijp je een beetje, denk ik.
Ik vond uit eten gaan ook raar in het begin, ik was het niet gewend.
Ik heb onderhand wel dingen geleerd. Als je vlees niet zo lekker is en de patat wel, kan je gewoon meer patat vragen.
Ik vond nette kleren ook raar. Maar je doet nette kleren aan omdat het een soort feest is. Ik voel me feestelijker met nette kleren.
Ik dacht ook dat ik me enorm netjes moest gedragen in een restaurant. Maar je moet gewoon met mes en vork eten. En je gewoon gedragen zoals anders, als je met elkaar eet. dan ben je toch ook jezelf.
Wel een heel flauw geintje van die voorman.
Homo/lesbo: sowieso apart, want lesbisch is ook homo, maar goed. Heb er niets mee, ook niet veel tegen, alleen dat 'ze dan een gezinnetje willen' dat vind ik dan niet kunnen, je maakt een keuze of je maakt een andere keuze, maar accepteert dan ook de gevolgen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:06 schreef francis998 het volgende:
[..]
Ja het is lastig..als mensen waar je veel van houdt ver weg zijn, maar wat ik heb gemerkt(uit eigen ervaring) en informatie is dat het de relatie juist kan versterken..je gaat beter bessefen wat je hebt aan/met die persoon.
Zoals er gezegd wordt: You don't know what you got till it's gone.
Verder tja..dat hele vooroordelen en lesbisch/homo gedoe..ik vindt het altijd zo een gedoe..en onzin. Het is wel waar..er dat zekere trekjes zijn..maar dat zegt niet alles.
Verder ben ik zo weg...ga een serie kijken (the closer)die ik gedownload hebt..
Nou, ik kan het misschien wel leren.. maar ik lust echt maar heel weinig, en ook dus van de standaard dingen eet ik maar heel weinig. Ik moet niets hebben van vis of vogels of wild.. Ik eet alleen maar schnitzel, of hamburgers, gehakt of gelderse schijven. En absoluut geen sausen, alleen pindasaus.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het goed zeg Autidude, maar ik begrijp je een beetje, denk ik.
Ik vond uit eten gaan ook raar in het begin, ik was het niet gewend.
Ik heb onderhand wel dingen geleerd. Als je vlees niet zo lekker is en de patat wel, kan je gewoon meer patat vragen.
Ik vond nette kleren ook raar. Maar je doet nette kleren aan omdat het een soort feest is. Ik voel me feestelijker met nette kleren.
Ik dacht ook dat ik me enorm netjes moest gedragen in een restaurant. Maar je moet gewoon met mes en vork eten. En je gewoon gedragen zoals anders, als je met elkaar eet. dan ben je toch ook jezelf.
Wel een heel flauw geintje van die voorman.
Volstrekt met je eens. Een kind verdient een vader en moeder. Punt.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:11 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Homo/lesbo: sowieso apart, want lesbisch is ook homo, maar goed. Heb er niets mee, ook niet veel tegen, alleen dat 'ze dan een gezinnetje willen' dat vind ik dan niet kunnen, je maakt een keuze of je maakt een andere keuze, maar accepteert dan ook de gevolgen.
Ja dat lijkt me lastig.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:16 schreef Autidude het volgende:
[..]
Nou, ik kan het misschien wel leren.. maar ik lust echt maar heel weinig, en ook dus van de standaard dingen eet ik maar heel weinig. Ik moet niets hebben van vis of vogels of wild.. Ik eet alleen maar schnitzel, of hamburgers, gehakt of gelderse schijven. En absoluut geen sausen, alleen pindasaus.
Ik kan niet tegen majonaise of ketchup of mosterd, en absoluut niet tegen kaas.
Ik hou niet van rauwkorst, en in principe ook niet van tomaat.. alleen de pasta saus van mijn vader.
En alles moet geprakt.. ik doe niet aan aardappeltjes, alleen patat en puree.
Zo érg is het, ongeveer![]()
En ik hou ook wel van nette kleren aan doen hoor, en dat voelt ook goed.. Maar ik heb niet veel nette kleren, en eten is voor mij gewoon een standaard ding.. Ik eet ook snel, het is voor mij puur tanken.
Maar ik hou wel van eetfeestjes zoals gourmetten of bbq'en... Maar dat is anders als een diner.
Ik hou echt niet van diners, dat is voor mij een letterlijk en figuurlijk doorbijt "festijn"
En ik ben dus raar met motoriek, ik heb mes en vork verkeerd om want anders lukt het niet, en ben best wel houterig en grof, maar ik eet ook snel.. want het is gewoon "voeren" En als ik dat heel netjes en rustig moet doen dan kost mij dat heel veel moeite en het is het 300% gespeeld.. en dat is niet leuk
Geen last van, zenders zat.. Er zitten van die figuren bij; de overburen doen alles blinderen zodat niemand kan zien dat ze in wintertenue, serieus sjaal/muts en al, op de bank naar het schaatsen zitten te kijkenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Balen jullie trouwens ook van de olympische winterspelen in vancouver?
Of liever gezegd: de OVERDOSOS sport op TV?
Begrijpen jullie waarom 5 miljoen landgenoten kijken naar ene potje schaatsen?
Welkom.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:56 schreef Autidude het volgende:
Hallo, ik ben weer terug dankzij mijn broer en Re en Biogarde
Een kind verdient 2 goede ouders.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Volstrekt met je eens. Een kind verdient een vader en moeder. Punt.
Het probleem is dat dan op die andere zenders geen moeite wordt gedaan om met fatsoenlijke programma;s te komen. Want kijkcijfers.....(leeggezogenquote:
Ik heb eens zus die zich helemaal in het Oranje hijst. Tja.quote:Er zitten van die figuren bij; de overburen doen alles blinderen zodat niemand kan zien dat ze in wintertenue, serieus sjaal/muts en al, op de bank naar het schaatsen zitten te kijken![]()
![]()
Ach wie is er wel "normaal", he?quote:Ach ja, ik ben zelf ook niet normaal en doe óók rare dingen
Ik kijk wel vaak TV, al staat hij ook vaak aan terwijl ik zit te internetten.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het probleem is dat dan op die andere zenders geen moeite wordt gedaan om met fatsoenlijke programma;s te komen. Want kijkcijfers.....(leeggezogen)
"e:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Volstrekt met je eens. Een kind verdient een vader en moeder. Punt.
Tja, ik vind het gewoon lastig. Kinderen/mensen kunnen redelijk wat hebben, maar er zijn verschillende redenen dat man+vrouw+kind(eren) het beste is, imho.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een kind verdient 2 goede ouders.
Mijn tante had een vriendin met 2 kinderen uit haar huwelijk. In de weekenden en vakanties dat die kinderen bij mijn tantes waren, hadden ze imho meer rust en plezier dan thuis.
En ik kende een gezin met 5 kinderen. Die hadden een vader en moeder. De vader werkte, de moeder deed weinig en de kinderen hadden niks. Geen aandacht, de jongsten geen lakens, 'want ze plasten toch in bed'.
Dan zie ik liever die 2 homo's die ooit op tv waren, met ik-weet-niet-hoeveel moeilijke pleegkinderen.
Ach probleem opgelost toch? Een vrouw, bewust alleenstaand of lesbisch, raakt 'makkelijk' in verwachting. Voor 2 mannen is het stukken moeizamer om een gezinnetje te stichtenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:46 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
&
[..]
Adoptie zoals jij al aangeeft vind ik niet zo'n probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |