Vage low-res video's waar misschien wat rare dingen op te zien zijn, maar misschien ook niet. Waar ken ik dat ook al weer van? O, ja! UFO video's !quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:42 schreef i10TD het volgende:
[..]
geen vliegtuig hoor overigens:
Misslie uuuh airplane
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef Killaht het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet hier nog een paar plaatjes tussen dat ie lambieks topic ziet.
ik ben bloed serieus. Haal toch eens die plagge uit je ogen. Alles aan 911 was een farce van A-Z. Oorlog, burgerterrorisme en een burgerrechtvernietigingen dat is wat de Wallstreet Elite wil. WAKE UPquote:
sja, ze denken dat de mensheid lief voor elkaar is. het was gewoon een aanzet voor de olieoorlog, daarom zei ik ook; ik weet wat ik gezien hebquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ben bloed serieus. Haal toch eens die plagge uit je ogen. Alles aan 911 was een farce van A-Z. Oorlog, burgerterrorisme en een burgerrechtvernietigingen dat is wat de Wallstreet Elite wil. WAKE UP
Op 8m4s van de video die je zelf hier neer hebt gezet hoor je de voice over zeggen dat op de point of impact de temperatuur opliep naar meer dan 1000 graden celcius, wat het moeilijk, en zelfs onmogelijk maakte om adem te halen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ben bloed serieus. Haal toch eens die plagge uit je ogen. Alles aan 911 was een farce van A-Z. Oorlog, burgerterrorisme en een burgerrechtvernietigingen dat is wat de Wallstreet Elite wil. WAKE UP
em de foto van de impact dan? no way dat zo'n vliegtuig zo'n klein gat veroorzaaktquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Op 8m4s van de video die je zelf hier neer hebt gezet hoor je de voice over zeggen dat op de point of impact de temperatuur opliep naar meer dan 1000 graden celcius, wat het moeilijk, en zelfs onmogelijk maakte om adem te halen.
En die video haal jij aan om te bewijzen dat het nooit zo heet is geworden? Heb je 'm zelf wel gekeken?
Staal is zijn 80 tot 90% van zijn sterkte kwijt bij die temperatuur, en dan nog steeds vind jij het gek dat het gewicht van de verdiepingen boven het point of impact niet meer ondersteund kon worden door dat zelfde staal.![]()
Het grote verhaal is hier te vinden, ik trek btw geen partij oftewel zo min mogelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:47 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik zie hier alleen het 2de plaatje.
Je was erbij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:06 schreef i10TD het volgende:
sja, ze denken dat de mensheid lief voor elkaar is. het was gewoon een aanzet voor de olieoorlog, daarom zei ik ook; ik weet wat ik gezien heb
ik heb gezien op filmpjes dat meerdere kleine explosies onder de ramp waren, vooraf geplaatstquote:
Ik vind het heel knap dat sommige mensen alleen door het kijken van een paar filmpjes de waarheid wetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:33 schreef i10TD het volgende:
ik heb gezien op filmpjes dat meerdere kleine explosies onder de ramp waren, vooraf geplaatst
ik heb gezien dat de snelheid onmogelijk is tijdens een camera zoon.
ik zie dat het pentagon door een vliegtuig is geraakt die en klein gat veroorzaakt voor zijn grootte.
ik kan wel naif denken "amerika doet dat zn eigen volk neit aan", maar dan zou ik liegen
hoorde je mn filmpjes niet? bush die zich verspreekt, voor opgzet, hij zag als enige van de wereld de 1e vliegtuig terwijl dat pas een dag later werd uitgezonden, "missiles uhmm airplanes"
Kijk eens: http://www.abovetopsecret.com/forum/thread79655/pg1quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:23 schreef i10TD het volgende:
[..]
em de foto van de impact dan? no way dat zo'n vliegtuig zo'n klein gat veroorzaakt
http://en.wikipedia.org/wiki/Momentumquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In deze docu wordt gesteld dat "Nobody jumped". Dat staaft ook veel beter met the waving lady.
[ afbeelding ]
Dat geeft aan dat het ABSOLUUT niet heet is geweest. En dat het net als ik stel dat het gewoon een zeer matig en zielig vuurtje was met veel rook. In ieder geval zo matig dat totale distructie van de torens volstrekt onmogelijk is door puur vliegtuig en brand. En niet zoals dat trieste NIST stelt a raging inferno. Die nepwetenschappers zullen vast wel gillend op een stoel staan als er een lucifer wordt afgestoken. Dat instituut is z'n walgelijke farce.
In ieder geval wel beter dan geloven in de echt volstrekte bullshit dat het door Osama en zijn 19 kapers is gedaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap dat sommige mensen alleen door het kijken van een paar filmpjes de waarheid weten. Ik zou willen dat ik zo knap was
.
Nou, je gaat niet aan de rand van zo'n hoog gebouw staan omdat het vuur binnenin niet gevaarlijk was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In deze docu wordt gesteld dat "Nobody jumped". Dat staaft ook veel beter met the waving lady.
[ afbeelding ]
Dat geeft aan dat het ABSOLUUT niet heet is geweest. En dat het net als ik stel dat het gewoon een zeer matig en zielig vuurtje was met veel rook. In ieder geval zo matig dat totale distructie van de torens volstrekt onmogelijk is door puur vliegtuig en brand. En niet zoals dat trieste NIST stelt a raging inferno. Die nepwetenschappers zullen vast wel gillend op een stoel staan als er een lucifer wordt afgestoken. Dat instituut is z'n walgelijke farce.
Kijk, daar kunnen we wat mee, zal ze binnnekort es bekijkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:42 schreef i10TD het volgende:
[..]
geen vliegtuig hoor overigens:
Misslie uuuh airplane
ah, Hét missende bewijsstuk dat er dus explosieven geplaatst zijn in het WTCquote:
Verlicht onsquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:59 schreef Goelie het volgende:
[..]
Vrij duidelijk wat er gebeurd is, lijkt me.
Je hebt je post geedit want toen ik em quotte stond er maar 1 link. Als ik 'm nu quote zie ik 3 links.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:59 schreef Goelie het volgende:
[..]
Vrij duidelijk wat er gebeurd is, lijkt me.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:05 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ah, Hét missende bewijsstuk dat er dus explosieven geplaatst zijn in het WTC![]()
zullen er vast weer van de ergerlijke skeptische debunkers zijn die gaan beweren dat die foto _na_ de aanslagen genomen is, maar die moet je gewoon negeren
Ik denk dat die complotsites dat niet eens bewust doen. Ooit heeft iemand die foto geplaatst en als een soort virus nemen al die sites het over. Het 'foute' is natuurlijk wel dat veel van die complotsites beweren dat ze onderzoek doen en dat is gewoon niet zo. Onderzoek is niet op Google iets vinden wat in je straatje past en dat overnemen als waarheid.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:09 schreef CoolGuy het volgende:
Als je de volledige foto bekijkt zie je wat je op deze foto niet ziet, namelijk reddingswerkers die bezig zijn met het staal te snijden, wat de kolom op jouw foto volledig verklaard.
Echter, dat vertellen ze op die conspiracy sites niet, die laten allemaal die uitsnede zien. Dan hebben ze dus moeite moeten doen om van de grote foto een uitsnede te maken, en de reden dat ze die uitsnede hebben gemaakt is omdat als ze de grote foto plaatsen, het geen bewijs is.
Wat ik me afvraag is waarom dergelijke sites die allmeaal schreeuwen dat het bewijs van een complot overweldigend is gebruik moeten maken van foto manipulatie om zogenaamd bewijs te leveren.
Nou, daar gaat dit subforumquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Onderzoek is niet op Google iets vinden wat in je straatje past en dat overnemen als waarheid.
Voor de contradictie had ik mijn vorige post eigenlijk moeten toelichten d.m.v. een Youtube-filmpjequote:
Misschien moet je iets minder abrupt reageren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je hebt je post geedit want toen ik em quotte stond er maar 1 link. Als ik 'm nu quote zie ik 3 links.
'Conspiracy sites'? Wat geloof jij dan, dat de 3 torens zonder enige aanleiding, volledig uit zichzelf naar beneden zijn gevallen?quote:De 2e daarvan is een uitsnede van een grotere foto. De foto die jij gebruikt wordt maar al te graag gebruikt op conspiracy sites om te 'bewijzen' dat er gebruik is gemaakt van thermite, vanwege de schuin afgesneden kolom op de achtergrond.
Je zegt dat ze bezig zijn met het staal te snijden, maar dat zie ik niet. Bovendien is het staal van de kolom gesmolten, precies zoals het zou gebeuren bij een professionele 'controlled demolition', met gebruik van Thermiet.quote:Als je de volledige foto bekijkt zie je wat je op deze foto niet ziet, namelijk reddingswerkers die bezig zijn met het staal te snijden, wat de kolom op jouw foto volledig verklaard.
'Conspiracy' sites? Ga je weer. Wanneer jij gelooft dat 19 kapers in een vliegtuig stappen om de VS aan te vallen, is dat een 'conspiracy'. Dus eigenlijk ben jij hier een complot fanatiekeling, aangezien je hier zo wanhopig de officiele 'conspiracy tjheory' aan het verdedigen bent. Waarom eigenlijk, vraag ik me af?quote:Echter, dat vertellen ze op die conspiracy sites niet, die laten allemaal die uitsnede zien. Dan hebben ze dus moeite moeten doen om van de grote foto een uitsnede te maken, en de reden dat ze die uitsnede hebben gemaakt is omdat als ze de grote foto plaatsen, het geen bewijs is.
Het bewijs voor een complot is meer overweldigend dan het bewijs dat 19 kapers met stanley-mesjes eventjes het best beveiligde land ter wereld met 3 vliegtuigen aanvallen.quote:Wat ik me afvraag is waarom dergelijke sites die allmeaal schreeuwen dat het bewijs van een complot overweldigend is gebruik moeten maken van foto manipulatie om zogenaamd bewijs te leveren.
Thermiet is geen explosief en wordt niet gebruikt om gebouwen mee op te blazen omdat het daar niet geschikt voor is. Thermiet kun je nl geen richting geven anders dan neerwaarts, tevens brandt het te 'langzaam'.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:10 schreef Goelie het volgende:
[..]
DIt is geen foto van het WTC, maar een foto van de professionele sloop van een stalen kernkolom van een flatgebouw. Dit doen ze namelijk door de springstof thermiet (ondetecteerbaar voor honden) schuin op een kolom te plaatsen.
Bij een ECHT onderzoek komt inderdaad heel veel meer kijken. Mensen gebruiken het "Ik heb echt onderzoek gedaan" gewoon veel te snel omdat ze niet weten hoe een echt onderzoek er daadwerkelijk uit moet zien. Mensen die een goede opleiding gedaan hebben (Hbo of hoger) weten dit doorgaans wel mensen die gewoon een mindere opleiding gedaan hebben (MBO of lager) zullen dit inderdaad -in de meeste gevallen uiteraard- ook niet weten en blijven op google hun "onderzoeken" doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik denk dat die complotsites dat niet eens bewust doen. Ooit heeft iemand die foto geplaatst en als een soort virus nemen al die sites het over. Het 'foute' is natuurlijk wel dat veel van die complotsites beweren dat ze onderzoek doen en dat is gewoon niet zo. Onderzoek is niet op Google iets vinden wat in je straatje past en dat overnemen als waarheid.
Ik bedoelde ook NanoThermiet natuurlijk, wat ook in grote hoeveelheden is ontdekt in het stof van ground zero.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Thermiet is geen explosief en wordt niet gebruikt om gebouwen mee op te blazen omdat het daar niet geschikt voor is. Thermiet kun je nl geen richting geven anders dan neerwaarts, tevens brandt het te 'langzaam'.
Ga nou niet bijdehand lopen doen. Jouw post bestond uit 1 foto zonder tekst, en die heb ik gequote. Na mijn quote bestond die post ineens uit 3 foto's, dus heb jij je post nadat ik je gequote heb ge-edit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:29 schreef Goelie het volgende:
[..]
Misschien moet je iets minder abrupt reageren.
[..]
Zonder aanleiding? Jij hebt toch ook die vliegtuigen er in zien vliegen of niet?quote:'Conspiracy sites'? Wat geloof jij dan, dat de 3 torens zonder enige aanleiding, volledig uit zichzelf naar beneden zijn gevallen?
[..]
Nee natuurlijk zie je dat niet, omdat jij maar bepaalde bronnen gebruikt om je informatie vandaan te halen, en die bronnen laten allemaal de uitsnede zien van een grotere foto. Op het deel wat wordt weggelaten van die foto kun je dat wel degelijk zien. Als je met een snijbrander door staal snijdt zie je hetzelfde resultaat. Dus de delen van de kolommen die nog overeind stonden nadat de gebouwen ingestort waren waren te groot om in 1x weg te krijgen dus die moesten in kleinere stukken gesneden worden he.quote:Je zegt dat ze bezig zijn met het staal te snijden, maar dat zie ik niet. Bovendien is het staal van de kolom gesmolten, precies zoals het zou gebeuren bij een professionele 'controlled demolition', met gebruik van Thermiet.
[..]
Ik ben niet de officiele theorie aan 't verdedigen. Ik ben gaten aan het schieten in de bullshit die jij aandraagt als alternatief voor de gebeurtenis.quote:'Conspiracy' sites? Ga je weer. Wanneer jij gelooft dat 19 kapers in een vliegtuig stappen om de VS aan te vallen, is dat een 'conspiracy'. Dus eigenlijk ben jij hier een complot fanatiekeling, aangezien je hier zo wanhopig de officiele 'conspiracy tjheory' aan het verdedigen bent. Waarom eigenlijk, vraag ik me af?
[..]
Ja, en toch kom jij hier, 9 jaar na dato, met dezelfde verhalen als die helemaal in het begin hier ook werden geroepen, je komt zelfs met dezelfde foto's aandragen. En dat terwijl er overweldigend bewijs is.En van al dat overweldigende bewijs wordt blijkbaar altijd alleen maar hetzelfde getoond, waaronder een uitsnede van een foto, waarbij 'toevallig' datgene wat op de originele foto staat het hele verhaal van thermiet ontkracht.quote:Het bewijs voor een complot is meer overweldigend dan het bewijs dat 19 kapers met stanley-mesjes eventjes het best beveiligde land ter wereld met 3 vliegtuigen aanvallen.
quote:Het is ook niet dat ze dit niet vaker doen. Ze noemen het een 'false-flag terror attack', (vernoemd naar het varen/vliegen met een vlag van een ander land). Een aanslag plegen en anderen de schuld geven.
Als jij nou eens wat van natuurkunde zou weten om eens mee te beginnen. Daarnaast gaat dit topic over 9/11, niet over het (bekende) incident wat je hier aan haalt.quote:Als je wat van geschiedenis zou weten, zou je weten dat 'Gulf of Tonkin Incident'http://en.wikipedia.org/wiki/Gulf_of_Tonkin_Incident, 'Attack on USS Liberty', 'Cuba Plane Bomber Was CIA Agent', allemaal voorbeelden zijn van 'False Flag Terrorist Attacks', en dat is ook allemaal bekend.
Nanothermiet is ook geen explosief en is ook niet ontdekt in het stof van ground zero. Het 'onderzoek' waar jij op doelt is hier al enkele malen verpulverd, men heeft grove methodologische fouten gemaakt waardoor men nooit kan claimen wat ze claimen, nl dat ze zogenaamd nanothermiet hebben aangetroffen. Je vertelt overigens niets nieuws, was het maar zo. Ik wacht nu al meer dan 8 jaar op het eerste coherente inside job scenario. Begin eens met te verklaren waarom die torens nu opgeblazen moesten worden. Konden ze er niet een groter vliegtuig in boren? Wat was het beoogde effect dat de complotteurs beoogden te behalen dat zonder een megalomane gecontroleerde sloop niet bereikt zou zijn?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:40 schreef Goelie het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook NanoThermiet natuurlijk, wat ook in grote hoeveelheden is ontdekt in het stof van ground zero.
Naar dit soort informatie kan je in de gevestigde media trouwens lang zoeken.
http://www.infowars.com/d(...)s-on-911-not-planes/
Dan zouden ze ontkennen dat er een aanslag gepleegd was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:06 schreef i10TD het volgende:
[..]
sja, ze denken dat de mensheid lief voor elkaar is.
Er zijn verschillende manieren om staal te slopen/snijden, oa explosieve snijladingen. Dat ze daarvoor altijd thermiet gebruiken is een fabeltje, sterker nog, het is niet echt een goed te controlleren reactie, en niet geschikt om echt precisie sloopklussen uit te voeren. En als je de berekingen van de diverse sites zou geloven, en er een soort van super nano thermiet gebruikt zou zijn, hebben we het nog steeds over ~8 ton poeder, wat 30 jaar geleden tijdens de bouw met extreem betrouwbare ontstekers geplaatst zou zijn. Dit terwijl dat spul zo instabiel en reactief als de neten is..quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:10 schreef Goelie het volgende:
[..]
DIt is geen foto van het WTC, maar een foto van de professionele sloop van een stalen kernkolom van een flatgebouw. Dit doen ze namelijk door de springstof thermiet (ondetecteerbaar voor honden) schuin op een kolom te plaatsen.
Als je zomaar een groot vliegtuig erin ramt, kan die alle kanten opvallenquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:46 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nanothermiet is ook geen explosief en is ook niet ontdekt in het stof van ground zero. Het 'onderzoek' waar jij op doelt is hier al enkele malen verpulverd, men heeft grove methodologische fouten gemaakt waardoor men nooit kan claimen wat ze claimen, nl dat ze zogenaamd nanothermiet hebben aangetroffen. Je vertelt overigens niets nieuws, was het maar zo. Ik wacht nu al meer dan 8 jaar op het eerste coherente inside job scenario. Begin eens met te verklaren waarom die torens nu opgeblazen moesten worden. Konden ze er niet een groter vliegtuig in boren? Wat was het beoogde effect dat de complotteurs beoogden te behalen dat zonder een megalomane gecontroleerde sloop niet bereikt zou zijn?
Ja, is toch zo. Datzelfde verhaaltje wat hij hier ophangt werd in 2002 hier ook al opgehangen en ook al ontkracht. Maar elke zoveel tijd registreert zich hier iemand die denkt dat hij de eerste is die met dat verhaal hier komt en ze gebruiken allemaal dezelfde argumenten en allemaal dezelfde foto's.quote:
Que? Leg uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:52 schreef Idiota het volgende:
[..]
Als je zomaar een groot vliegtuig erin ramt, kan die alle kanten opvallen
Als ze het slopen, zakt het als een plumppudding in elkaar.
Het officiele verhaal waar jij zo'n overtuigd aanhanger van bent, is een complot van 19 kapers. Jij bent een complot theorie fantiekeling, en een wanhopige, dat kan je niet ontkennen.quote:
Maar er IS een groot vliegtuig in geramd, en ze vielen dus niet alle kanten op. Ze zakten in elkaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:52 schreef Idiota het volgende:
[..]
Als jij wat van bouwkunde zou weten, zou je weten dat het onmogelijk is voor stalen flatgebouwen om in haar eigen voetprint, recht naar beneden (de weg van de meeste weerstand) te vallen, zonder het gebruik van explosieven. Als grote stalen gebouwen instorten zonder het gebruik van explosieven, vallen ze om.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar er IS een groot vliegtuig in geramd, en ze vielen dus niet alle kanten op. Ze zakten in elkaar.
Ook als door de hitte de stalen constructie verzwakt, en de draagbalken van 1 of 2 verdiepingen het begeven. De sterkte en elasticiteit van staal veranderen geleidelijk onder invloed van hogere temperaturen, dus dan heb je iets meer geleidelijk eenzelfde effect als bij een sloop, waar je het in 1x met explosieven doet. Die torens, net als alle andere hoogbouw, zijn wel berekend op een zijdelingse impact, maar 1 vloer kan niet de kinetische energie weerstaan die tig verdiepingen genereren als je ze 6 meter laat vallen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:52 schreef Idiota het volgende:
[..]
En grote gebouwen die op deze manier zijn gebouwd, zijn nog niet echt vaak gesloopt met explosieven. De torens waren nog relatief nieuw, en de gebruikte bouwmethode ook. Jij hebt het over flatgebouwen met een doorlopende stalen constructie. Hier was er een centrale kolom, en zwevende verdiepingen die weer deels gedragen werden door de buitenmuren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:00 schreef Goelie het volgende:
[..]
Als jij wat van bouwkunde zou weten, zou je weten dat het onmogelijk is voor stalen flatgebouwen om in haar eigen voetprint, recht naar beneden (de weg van de meeste weerstand) te vallen, zonder het gebruik van explosieven. Als grote stalen gebouwen instorten zonder het gebruik van explosieven, vallen ze om.
Lul eens niet zo dom, je hebt geen flauw benul waar je over praat. De toppen van de torens boven de vliegtuiginslagen waren zo zwaar dat zodra 1 verdieping het begaf volledige instorting onvermijdelijk was. Omvallen konden ze ook niet, vanwege het grote gewicht van de toppen werd elk moment(M) dat de toppen hadden gemarginaliseerd. Bovendien was het zo dat het kantelpunt niet sterk genoeg was om alle krachten die erop werkten te steunen. Op beelden is duidelijk te zien dat op een gegeven moment het kantelpunt bezwijkt als de top een bepaalde hoek bereikt, weg van de minste weerstand dus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:00 schreef Goelie het volgende:
[..]
Als jij wat van bouwkunde zou weten, zou je weten dat het onmogelijk is voor stalen flatgebouwen om in haar eigen voetprint, recht naar beneden (de weg van de meeste weerstand) te vallen, zonder het gebruik van explosieven. Als grote stalen gebouwen instorten zonder het gebruik van explosieven, vallen ze om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |