Vage low-res video's waar misschien wat rare dingen op te zien zijn, maar misschien ook niet. Waar ken ik dat ook al weer van? O, ja! UFO video's !quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:42 schreef i10TD het volgende:
[..]
geen vliegtuig hoor overigens:
Misslie uuuh airplane
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef Killaht het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet hier nog een paar plaatjes tussen dat ie lambieks topic ziet.
ik ben bloed serieus. Haal toch eens die plagge uit je ogen. Alles aan 911 was een farce van A-Z. Oorlog, burgerterrorisme en een burgerrechtvernietigingen dat is wat de Wallstreet Elite wil. WAKE UPquote:
sja, ze denken dat de mensheid lief voor elkaar is. het was gewoon een aanzet voor de olieoorlog, daarom zei ik ook; ik weet wat ik gezien hebquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ben bloed serieus. Haal toch eens die plagge uit je ogen. Alles aan 911 was een farce van A-Z. Oorlog, burgerterrorisme en een burgerrechtvernietigingen dat is wat de Wallstreet Elite wil. WAKE UP
Op 8m4s van de video die je zelf hier neer hebt gezet hoor je de voice over zeggen dat op de point of impact de temperatuur opliep naar meer dan 1000 graden celcius, wat het moeilijk, en zelfs onmogelijk maakte om adem te halen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ben bloed serieus. Haal toch eens die plagge uit je ogen. Alles aan 911 was een farce van A-Z. Oorlog, burgerterrorisme en een burgerrechtvernietigingen dat is wat de Wallstreet Elite wil. WAKE UP
em de foto van de impact dan? no way dat zo'n vliegtuig zo'n klein gat veroorzaaktquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Op 8m4s van de video die je zelf hier neer hebt gezet hoor je de voice over zeggen dat op de point of impact de temperatuur opliep naar meer dan 1000 graden celcius, wat het moeilijk, en zelfs onmogelijk maakte om adem te halen.
En die video haal jij aan om te bewijzen dat het nooit zo heet is geworden? Heb je 'm zelf wel gekeken?
Staal is zijn 80 tot 90% van zijn sterkte kwijt bij die temperatuur, en dan nog steeds vind jij het gek dat het gewicht van de verdiepingen boven het point of impact niet meer ondersteund kon worden door dat zelfde staal.![]()
Het grote verhaal is hier te vinden, ik trek btw geen partij oftewel zo min mogelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:47 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik zie hier alleen het 2de plaatje.
Je was erbij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:06 schreef i10TD het volgende:
sja, ze denken dat de mensheid lief voor elkaar is. het was gewoon een aanzet voor de olieoorlog, daarom zei ik ook; ik weet wat ik gezien heb
ik heb gezien op filmpjes dat meerdere kleine explosies onder de ramp waren, vooraf geplaatstquote:
Ik vind het heel knap dat sommige mensen alleen door het kijken van een paar filmpjes de waarheid wetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:33 schreef i10TD het volgende:
ik heb gezien op filmpjes dat meerdere kleine explosies onder de ramp waren, vooraf geplaatst
ik heb gezien dat de snelheid onmogelijk is tijdens een camera zoon.
ik zie dat het pentagon door een vliegtuig is geraakt die en klein gat veroorzaakt voor zijn grootte.
ik kan wel naif denken "amerika doet dat zn eigen volk neit aan", maar dan zou ik liegen
hoorde je mn filmpjes niet? bush die zich verspreekt, voor opgzet, hij zag als enige van de wereld de 1e vliegtuig terwijl dat pas een dag later werd uitgezonden, "missiles uhmm airplanes"
Kijk eens: http://www.abovetopsecret.com/forum/thread79655/pg1quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:23 schreef i10TD het volgende:
[..]
em de foto van de impact dan? no way dat zo'n vliegtuig zo'n klein gat veroorzaakt
http://en.wikipedia.org/wiki/Momentumquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In deze docu wordt gesteld dat "Nobody jumped". Dat staaft ook veel beter met the waving lady.
[ afbeelding ]
Dat geeft aan dat het ABSOLUUT niet heet is geweest. En dat het net als ik stel dat het gewoon een zeer matig en zielig vuurtje was met veel rook. In ieder geval zo matig dat totale distructie van de torens volstrekt onmogelijk is door puur vliegtuig en brand. En niet zoals dat trieste NIST stelt a raging inferno. Die nepwetenschappers zullen vast wel gillend op een stoel staan als er een lucifer wordt afgestoken. Dat instituut is z'n walgelijke farce.
In ieder geval wel beter dan geloven in de echt volstrekte bullshit dat het door Osama en zijn 19 kapers is gedaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap dat sommige mensen alleen door het kijken van een paar filmpjes de waarheid weten. Ik zou willen dat ik zo knap was
.
Nou, je gaat niet aan de rand van zo'n hoog gebouw staan omdat het vuur binnenin niet gevaarlijk was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In deze docu wordt gesteld dat "Nobody jumped". Dat staaft ook veel beter met the waving lady.
[ afbeelding ]
Dat geeft aan dat het ABSOLUUT niet heet is geweest. En dat het net als ik stel dat het gewoon een zeer matig en zielig vuurtje was met veel rook. In ieder geval zo matig dat totale distructie van de torens volstrekt onmogelijk is door puur vliegtuig en brand. En niet zoals dat trieste NIST stelt a raging inferno. Die nepwetenschappers zullen vast wel gillend op een stoel staan als er een lucifer wordt afgestoken. Dat instituut is z'n walgelijke farce.
Kijk, daar kunnen we wat mee, zal ze binnnekort es bekijkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:42 schreef i10TD het volgende:
[..]
geen vliegtuig hoor overigens:
Misslie uuuh airplane
ah, Hét missende bewijsstuk dat er dus explosieven geplaatst zijn in het WTCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |