volgens mij was er al antwoord op gegeven,quote:Op zondag 14 februari 2010 12:43 schreef Lolque het volgende:
D'r had toch iemand hier een Logitech Harmony besteld?
Is die goed bevallen, en heb je evt nog een link?
Altijd zo'n trieste zooi dat Ferrari rijden, die hebben al 15 jaar dezelfde brakke modellen. Dat ding koop je op marktplaats van een lokale Adje voor 50 ruggenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:44 schreef BrandX het volgende:
ladies & gents, graag vestig ik nog even de aandacht op deze gave prijsvraag
[WIN] Ferrari rijden, vliegen en meer (LAATSTE DAG!)
je hoeft er haast niets voor te doen, alleen maar hier Kadopagina, inzendingen only (LAATSTE DAG!!) posten welke prijs je zou willen winnen en waarom
En helaas mogen mods niet meedoen
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:45 schreef revpolen het volgende:
altijd is overdreven..
ben der wel eens
waarom
Kunnen we meeten bij hem en z'n mooie dames op Uchs in z'n horeca bedrijfquote:Op zondag 14 februari 2010 16:27 schreef Dionysiou het volgende:
We willen een grote partij inkopen bij jou..
Voor de eerste GC - Chinese Webshop Topic meet
ik moet morgen ook naar het postkantoor en waarschijnlijk liggen mijn micro-sd'tjes daar ook op me te wachtenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:35 schreef revpolen het volgende:
damm hoop morgen me micro sd kaartje binnen te krijgen
kan ik me nieuwe speeltje combineren met md80 die ik heb liggen
http://www.youtube.com/revpolen#p/a/u/0/FOKx5mwAJVs
Nou ik heb ook een micro kaartje gekocht, maar hij blijft niet in de md80 cam zittenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:35 schreef revpolen het volgende:
damm hoop morgen me micro sd kaartje binnen te krijgen
kan ik me nieuwe speeltje combineren met md80 die ik heb liggen
http://www.youtube.com/revpolen#p/a/u/0/FOKx5mwAJVs
verder er in duwen tot hij "klikt"quote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou ik heb ook een micro kaartje gekocht, maar hij blijft niet in de md80 cam zitten
Hij schiet er telkens weer uit![]()
Fuck hee, mijn 3 pakjes van DX van 5 feb liggen nog steeds op het vliegveld terwijl mijn pakketje van FP de 10de geplaatst was en afgelopen zaterdag Hongkong verlaten heeft. Mooi kut...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:57 schreef thecuriousone het volgende:
Er waren hier nog mensen waarvan de status van hun pakje op 5 februari bleef plakken... Is bij hen de status nu ook veranderd? Bij mij is het nu:
[..]
Het wordt momenteel dus niet meer ge-"processed for delivery to the addressee".
Nog nooit meegemaakt!
waarom is hij nep danquote:Op maandag 15 februari 2010 10:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Pas op. Kreeg vandaag een valse eBay mail en hij leek behoorlijk echt
[ afbeelding ]
Hij zegt wel klik, maar hij blijft er niet in zittenquote:Op maandag 15 februari 2010 00:56 schreef mickeyD het volgende:
[..]
verder er in duwen tot hij "klikt"
Afzender is members@eby.c0m en de url verwijst naar een spampagina die door firefox is geblokkeerdquote:
Ik heb ook een 16 gb ipoot van ebay. Heb hem getest met h2test o.i.d. en hij blijkt echt 16 gb te hebben. Alleen het plastic voor het scherm begint los te zitten en er mist een mm scherm. Dus heb die gast een mail gestuurd en hij kwam zelf met het idee om een full refund te gevenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:13 schreef Downstar het volgende:
In echte mails die van ebay afkomstig zijn, spreken ze je aan met je echte naam.
Spam emails, is de aanhef altijd dear member of iets dergelijks!
ben even aan kijken voor een ip0d clonetje op ebay; voor een mooi prijsje ( en ja ik weet dat zeker 95% fake geheugen is, maar dan dien ik wel een geschil in) maar volgens mij zijn er zooooveel mensen die niet weten dat er fake geheugen op de markt is, want de veilingen eindigen nog op .. 35-50 dollar.. zucht
Dan mag jij me wel even de seller of linkje PM'enquote:Op maandag 15 februari 2010 14:46 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb ook een 16 gb ipoot van ebay. Heb hem getest met h2test o.i.d. en hij blijkt echt 16 gb te hebben. Alleen het plastic voor het scherm begint los te zitten en er mist een mm scherm. Dus heb die gast een mail gestuurd en hij kwam zelf met het idee om een full refund te geven
welke fabrieken?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Doe ze de groeten van mij!
heb naast me eigen bedrijf ook nog een hobby hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 20:59 schreef jopiede het volgende:
[..]
Kunnen we meeten bij hem en z'n mooie dames op Uchs in z'n horeca bedrijf
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:03 schreef revpolen het volgende:
[..]
welke fabrieken?
[..]
heb naast me eigen bedrijf ook nog een hobby hoor(pyrotechniek)
maar jullie zijn welkom
您好,我想他妈的隔壁尼基请!quote:
1:1 起 初 神 创 造 天 地 。quote:
Ik las in een ander topic dat je neppe beats by dr. dres had gekocht. Van ebay? Waren het de Tours? En hoeveel heb je er voor betaald dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
1:1 起 初 神 创 造 天 地 。
1:2 地 是 空 虚 混 沌 。 渊 面 黑 暗 。 神 的 灵 运 行 在 水 面 上 。
1:3 神 说 , 要 有 光 , 就 有 了 光 。
1:4 神 看 光 是 好 的 , 就 把 光 暗 分 开 了 。
1:5 神 称 光 为 昼 , 称 暗 为 夜 。 有 晚 上 , 有 早 晨 , 这 是 头 一 日 。
1:6 神 说 , 诸 水 之 间 要 有 空 气 , 将 水 分 为 上 下 。
1:7 神 就 造 出 空 气 , 将 空 气 以 下 的 水 , 空 气 以 上 的 水 分 开 了 。 事 就 这 样 成 了 。
1:8 神 称 空 气 为 天 。 有 晚 上 , 有 早 晨 , 是 第 二 日 。
1:9 神 说 , 天 下 的 水 要 聚 在 一 处 , 使 旱 地 露 出 来 。 事 就 这 样 成 了 。
1:10 神 称 旱 地 为 地 , 称 水 的 聚 处 为 海 。 神 看 着 是 好 的 。
1:11 神 说 , 地 要 发 生 青 草 , 和 结 种 子 的 菜 蔬 , 并 结 果 子 的 树 木 , 各 从 其 类 , 果 子 都 包 着 核 。 事 就 这 样 成 了 。
1:12 于 是 地 发 生 了 青 草 , 和 结 种 子 的 菜 蔬 , 各 从 其 类 , 并 结 果 子 的 树 木 , 各 从 其 类 , 果 子 都 包 着 核 。 神 看 着 是 好 的 。
1:13 有 晚 上 , 有 早 晨 , 是 第 三 日 。
1:14 神 说 , 天 上 要 有 光 体 , 可 以 分 昼 夜 , 作 记 号 , 定 节 令 , 日 子 , 年 岁 。
1:15 并 要 发 光 在 天 空 , 普 照 在 地 上 。 事 就 这 样 成 了 。
1:16 于 是 神 造 了 两 个 大 光 , 大 的 管 昼 , 小 的 管 夜 。 又 造 众 星 。
1:17 就 把 这 些 光 摆 列 在 天 空 , 普 照 在 地 上 。
1:18 管 理 昼 夜 , 分 别 明 暗 。 神 看 着 是 好 的 。
1:19 有 晚 上 , 有 早 晨 , 是 第 四 日 。
1:20 神 说 , 水 要 多 多 滋 生 有 生 命 的 物 , 要 有 雀 鸟 飞 在 地 面 以 上 , 天 空 之 中 。
1:21 神 就 造 出 大 鱼 和 水 中 所 滋 生 各 样 有 生 命 的 动 物 , 各 从 其 类 。 又 造 出 各 样 飞 鸟 , 各 从 其 类 。 神 看 着 是 好 的 。
1:22 神 就 赐 福 给 这 一 切 , 说 , 滋 生 繁 多 , 充 满 海 中 的 水 。 雀 鸟 也 要 多 生 在 地 上 。
1:23 有 晚 上 , 有 早 晨 , 是 第 五 日 。
1:24 神 说 , 地 要 生 出 活 物 来 , 各 从 其 类 。 牲 畜 , 昆 虫 , 野 兽 , 各 从 其 类 。 事 就 这 样 成 了 。
1:25 于 是 神 造 出 野 兽 , 各 从 其 类 。 牲 畜 , 各 从 其 类 。 地 上 一 切 昆 虫 , 各 从 其 类 。 神 看 着 是 好 的 。
1:26 神 说 , 我 们 要 照 着 我 们 的 形 像 , 按 着 我 们 的 样 式 造 人 , 使 他 们 管 理 海 里 的 鱼 , 空 中 的 鸟 , 地 上 的 牲 畜 , 和 全 地 , 并 地 上 所 爬 的 一 切 昆 虫 。
1:27 神 就 照 着 自 己 的 形 像 造 人 , 乃 是 照 着 他 的 形 像 造 男 造 女 。
1:28 神 就 赐 福 给 他 们 , 又 对 他 们 说 , 要 生 养 众 多 , 遍 满 地 面 , 治 理 这 地 。 也 要 管 理 海 里 的 鱼 , 空 中 的 鸟 , 和 地 上 各 样 行 动 的 活 物 。
1:29 神 说 , 看 哪 , 我 将 遍 地 上 一 切 结 种 子 的 菜 蔬 和 一 切 树 上 所 结 有 核 的 果 子 , 全 赐 给 你 们 作 食 物 。
1:30 至 于 地 上 的 走 兽 和 空 中 的 飞 鸟 , 并 各 样 爬 在 地 上 有 生 命 的 物 , 我 将 青 草 赐 给 它 们 作 食 物 。 事 就 这 样 成 了 。
1:31 神 看 着 一 切 所 造 的 都 甚 好 。 有 晚 上 , 有 早 晨 , 是 第 六 日 。
Ging om dezequote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic dat je neppe beats by dr. dres had gekocht. Van ebay? Waren het de Tours? En hoeveel heb je er voor betaald dan?
Dure apparaten van een bekend merk uit China halen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:07 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ging om deze
http://store.apple.com/nl/product/TV219ZM/A?fnode=MTY1NDA0Ng&mco=MTE1MTkyODE&s=topSellers
Verkoper zei dat ze echt waren, maar dat waren ze niet, dus heb ze ongebruikt terug gestuurd en me geld terug geëist, Kostte me volgensmij 40 dollar maar heb alles weer netjes terug gekregen.
Jack verkoopt ook de neppe versie.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moet dat niet "Grieks en blut" zijn?
Is inderdaad een oplossing voor mensen met minder geduld en overbodige zooi.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:11 schreef jopiede het volgende:
Mijn t1ssot voor de kostprijs maar weer doorverkocht aan een mede-fokker! Bespaard hem het lange wachten![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:37 schreef monkeybrain het volgende:
Waar zijn de ski video's Skiet, zou je gisteren plaatsen
Komt net in mijn hoofd, je heet Skiet omdat je skiet![]()
Welke Tisseaut was het?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:15 schreef jopiede het volgende:
Vandaag me t1ssot opgehaald, sjesus wat een klein kreng is dat. Ik zou het bijna een vrouwen horloge noemen. Als iemand nog een t1ssot wilt. Je mag em voor de kostprijs overnemen
Ik vind t wel nette kwaliteit hoor van die MD80quote:
Jodalahitieeequote:
Meeste wat je ziet is rode en zwarte piste. Sommige stukken ga ik recht vooruit, vind het heerlijk om gewoon hard te gaan. Maar op techniek skiën vind ik ook leuk. Maar over het algemeen gaat het goed hard. Ski al vanaf mijn 5e.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jodalahitieee![]()
Wel een tegenvaller, in het begin komen de bomen steeds dichterbij.... daar gaat ie!!Maar niks
![]()
Ziet er goed uit , zeker omdat fel wit moeilijk is voor een camera.
Hoe snel ga je eigenlijk op die latten?
Al was het een paarse piste, geen flauw idee hoe dat zit. Hoeveel kilometer per uur ga je op zo'n recht stuk?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:15 schreef Skiet het volgende:
[..]
Meeste wat je ziet is rode en zwarte piste. Sommige stukken ga ik recht vooruit, vind het heerlijk om gewoon hard te gaan. Maar op techniek skiën vind ik ook leuk. Maar over het algemeen gaat het goed hard. Ski al vanaf mijn 5e.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Al was het een paarse piste, geen flauw idee hoe dat zit. Hoeveel kilometer per uur ga je op zo'n recht stuk?
Er zal toch wel iemand zijn met ervaring van kleine pakketjes die door de brievenbus kunnenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:01 schreef EdNoolk het volgende:
Deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32802
en deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16433
zijn los van elkaar verzonden. Allebei kunnen ze makkelijk in een envelop -> brievenbus (die kubus ook, omdat het DIY is met kleine stukjes dus geen heel blok). Krijg ik het dan gewoon in mijn brievenbus met de normale brieven mee of gaat dit ook gewoon via een busje?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Er zal toch wel iemand zijn met ervaring van kleine pakketjes die door de brievenbus kunnen?
Mooi resultaatquote:
Idd, al vaak genoeg gewoon door de brievenbus dingen gehadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zat dingen die gewoon door de normale postbode gebracht worden hier.
Heb he geen mobieltje met GPS? Dan kun je makkelijk je snelheid zien. Als je een Nokia hebt kun je sportstracker eens proberen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Skiet het volgende:
[..]
Durf ik je niet te zeggen. Snelheid nooit gemeten. Volgend jaar eens kijken of ik iets kan vinden daarvoor.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:41 schreef Nicap_tm het volgende:
[..]
Heb he geen mobieltje met GPS? Dan kun je makkelijk je snelheid zien. Als je een Nokia hebt kun je sportstracker eens proberen.
TomTom Mobilequote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook aan gedacht. Maar ik had geen tool wat dat kon bijhouden. Heb een HTC (win mobile), als iemand iets weet van een tracking programma.
Meet dat dan niet enkel de horizontale versnelling, ie. is dus redelijk inaccuraat. Als ik ga vliegen merk ik dat sommige stukken echt niet kloppen, de gedeeltes waarin ik klim en daal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:41 schreef Nicap_tm het volgende:
[..]
Heb he geen mobieltje met GPS? Dan kun je makkelijk je snelheid zien. Als je een Nokia hebt kun je sportstracker eens proberen.
tomtom heeft het anders meestal best aan het juiste eind hoor..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:46 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Meet dat dan niet enkel de horizontale versnelling, ie. is dus redelijk inaccuraat. Als ik ga vliegen merk ik dat sommige stukken echt niet kloppen, de gedeeltes waarin ik klim en daal.
Ah, ik moet zeggen dat dat hier echt niet zo is, maar het is maar persoonlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:20 schreef mug89 het volgende:
[..]
tomtom heeft het anders meestal best aan het juiste eind hoor..
scheelt misschien een paar km's, maar oz accuraat hoef je het ook niet te weten.
Wel tof. Alleen jammer dat ik geen geduld hebt met dat soort dingen. Tevens ook niet super handig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef neo2000 het volgende:
Jack is bezig geweest allerlei Gundam schaalmodelletjes toe te voegen aan zijn site. Op zich wel geinig.. Zijn volgens mij dezelfde dingen als die je vaak op allerlei chans voorbij ziet komen. Volgens mij is het alleen een kutwerk om die dingen in elkaar te uhm.. ik denk lijmen.Sommige dan, want sommige modellen hoef je weer niet te lijmen..?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.28081
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.28083
Deze dan weer wel lijkt me?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.28125
In ieder geval misschien wel grappig om eens te proberen.Het innerlijke kind weer op te zoeken, immers; Make Children grow up with happiness!!!!11!11!oneone!!!eeneeneen!11!一个一个一个!!11!1!一!一
Legt het natuurlijk, uiteindelijk wel keihard af tegen de ubercoole hello kitty telefoon. Dat dan weer wel.
Neejuh, die zitten alleen in de ruimte!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:45 schreef monkeybrain het volgende:
Dat zijn toch gewoon transformers![]()
Wel grappig, Destiny Gundam 1/144 Scale.
Hoe weet je het formaat van een verzonnen robotVliegt er ergens een 1:1 versie rond op aarde?
Ik ook allebei niet, maar ga het toch denk ik wel eens proberen. Een model zonder lijm dan; met lijm gaat het hem helemaal niet worden, dat weet ik nu al.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:51 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wel tof. Alleen jammer dat ik geen geduld hebt met dat soort dingen. Tevens ook niet super handig.
Ik wil er wel 1 met lijm betalen voor jou. Dan moet je het knutselen wel op video vastleggenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Neejuh, die zitten alleen in de ruimte!
[..]
Ik ook allebei niet, maar ga het toch denk ik wel eens proberen. Een model zonder lijm dan; met lijm gaat het hem helemaal niet worden, dat weet ik nu al.
LUNANEWYEAR; werkt alleen op bepaalde sku's ( voornamelijk van die rubix cubes..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik wil er wel 1 met lijm betalen voor jou. Dan moet je het knutselen wel op video vastleggen![]()
Jack geeft trouwens 10% korting op dit moment, streept het gekloot van die harige Grieken weg![]()
Staat niet duidelijk op de website aangegeven, sneaky Jack
code: LUNANEWYEAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |