Er zal toch wel iemand zijn met ervaring van kleine pakketjes die door de brievenbus kunnenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:01 schreef EdNoolk het volgende:
Deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32802
en deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16433
zijn los van elkaar verzonden. Allebei kunnen ze makkelijk in een envelop -> brievenbus (die kubus ook, omdat het DIY is met kleine stukjes dus geen heel blok). Krijg ik het dan gewoon in mijn brievenbus met de normale brieven mee of gaat dit ook gewoon via een busje?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Er zal toch wel iemand zijn met ervaring van kleine pakketjes die door de brievenbus kunnen?
Mooi resultaatquote:
Idd, al vaak genoeg gewoon door de brievenbus dingen gehadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zat dingen die gewoon door de normale postbode gebracht worden hier.
Heb he geen mobieltje met GPS? Dan kun je makkelijk je snelheid zien. Als je een Nokia hebt kun je sportstracker eens proberen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Skiet het volgende:
[..]
Durf ik je niet te zeggen. Snelheid nooit gemeten. Volgend jaar eens kijken of ik iets kan vinden daarvoor.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:41 schreef Nicap_tm het volgende:
[..]
Heb he geen mobieltje met GPS? Dan kun je makkelijk je snelheid zien. Als je een Nokia hebt kun je sportstracker eens proberen.
TomTom Mobilequote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook aan gedacht. Maar ik had geen tool wat dat kon bijhouden. Heb een HTC (win mobile), als iemand iets weet van een tracking programma.
Meet dat dan niet enkel de horizontale versnelling, ie. is dus redelijk inaccuraat. Als ik ga vliegen merk ik dat sommige stukken echt niet kloppen, de gedeeltes waarin ik klim en daal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:41 schreef Nicap_tm het volgende:
[..]
Heb he geen mobieltje met GPS? Dan kun je makkelijk je snelheid zien. Als je een Nokia hebt kun je sportstracker eens proberen.
tomtom heeft het anders meestal best aan het juiste eind hoor..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:46 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Meet dat dan niet enkel de horizontale versnelling, ie. is dus redelijk inaccuraat. Als ik ga vliegen merk ik dat sommige stukken echt niet kloppen, de gedeeltes waarin ik klim en daal.
Ah, ik moet zeggen dat dat hier echt niet zo is, maar het is maar persoonlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:20 schreef mug89 het volgende:
[..]
tomtom heeft het anders meestal best aan het juiste eind hoor..
scheelt misschien een paar km's, maar oz accuraat hoef je het ook niet te weten.
Wel tof. Alleen jammer dat ik geen geduld hebt met dat soort dingen. Tevens ook niet super handig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef neo2000 het volgende:
Jack is bezig geweest allerlei Gundam schaalmodelletjes toe te voegen aan zijn site. Op zich wel geinig.. Zijn volgens mij dezelfde dingen als die je vaak op allerlei chans voorbij ziet komen. Volgens mij is het alleen een kutwerk om die dingen in elkaar te uhm.. ik denk lijmen.Sommige dan, want sommige modellen hoef je weer niet te lijmen..?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.28081
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.28083
Deze dan weer wel lijkt me?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.28125
In ieder geval misschien wel grappig om eens te proberen.Het innerlijke kind weer op te zoeken, immers; Make Children grow up with happiness!!!!11!11!oneone!!!eeneeneen!11!一个一个一个!!11!1!一!一
Legt het natuurlijk, uiteindelijk wel keihard af tegen de ubercoole hello kitty telefoon. Dat dan weer wel.
Neejuh, die zitten alleen in de ruimte!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:45 schreef monkeybrain het volgende:
Dat zijn toch gewoon transformers![]()
Wel grappig, Destiny Gundam 1/144 Scale.
Hoe weet je het formaat van een verzonnen robotVliegt er ergens een 1:1 versie rond op aarde?
Ik ook allebei niet, maar ga het toch denk ik wel eens proberen. Een model zonder lijm dan; met lijm gaat het hem helemaal niet worden, dat weet ik nu al.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:51 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wel tof. Alleen jammer dat ik geen geduld hebt met dat soort dingen. Tevens ook niet super handig.
Ik wil er wel 1 met lijm betalen voor jou. Dan moet je het knutselen wel op video vastleggenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Neejuh, die zitten alleen in de ruimte!
[..]
Ik ook allebei niet, maar ga het toch denk ik wel eens proberen. Een model zonder lijm dan; met lijm gaat het hem helemaal niet worden, dat weet ik nu al.
LUNANEWYEAR; werkt alleen op bepaalde sku's ( voornamelijk van die rubix cubes..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik wil er wel 1 met lijm betalen voor jou. Dan moet je het knutselen wel op video vastleggen![]()
Jack geeft trouwens 10% korting op dit moment, streept het gekloot van die harige Grieken weg![]()
Staat niet duidelijk op de website aangegeven, sneaky Jack
code: LUNANEWYEAR
Hier ook andere zaken besteld die niet bij dat rijtje sku's stond, dus???quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
LUNANEWYEAR; werkt alleen op bepaalde sku's ( voornamelijk van die rubix cubes..
zie hier verdere coupons en uitleg:
http://www.popbuying.com/Coupons.pb
quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:15 schreef attaxia het volgende:
Op de tracking website van Hong Kong Post staat sinds 17-02-2010 1:00 AM op verzonden (Hong Kong tijd).
Het is daar 7 uur later. Wanneer kan ik het in de brievenbus verwachten denken jullie?
Vreemd dan ; als ik iets willekeurigs aan klik en de code invulquote:Op woensdag 17 februari 2010 07:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hier ook andere zaken besteld die niet bij dat rijtje sku's stond, dus???
Je kunt het iig proberen, en die kubus dingen zijn gevaarlijjkZe zien er zo leuk uit, al die kleurtjes en vormpjes
Had ik laatst ook een keerquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
Vreemd dan ; als ik iets willekeurigs aan klik en de code invul
geen enkele reactie
maargoed hoef voorlopig ook niks te halen dus..
PS. Heren wat nu.. vandaag opeens een heel onverwacht pakketje binnen gekregen met een paar mooie postzegels dr op geplakt haha :
[ afbeelding ]
Dus ik maak hem open; blijkt t een pakketje te zijn dat ik begin december geloof ik al heb besteld ..
waarvan ik dus al een claim in heb gediend en full refund heb gekregen..
t ging om 3 euro geloof ik maargoed? wat te doen? gewoon zo laten of ?
Anders wacht je gewoon evenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Babbelvis het volgende:
op de 8e zijn er 2 pakjes vertrokken uit Hong Kong maar 1 daarvan is niet aangekomen hier bij mij.
Het gaat om een Taobao order via Rachel.
Krijg ik dan gewoon vervanging of kan ik dat deel van de order nu wel gewoon vergeten?
Viel me ook op ; maar t zal wel om HK $ gaan ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Had ik laatst ook een keer![]()
Toch vaag? Een pakketje met 3 euro aan inhoud, maar ruim 9 dollar aan postzegels erop?!
vanwaar die kut smileyquote:
Weetje hoeveel vliegtuigen er wel niet opstijgen met pakjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:42 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
vanwaar die kut smiley![]()
als 2 pakjes tegelijk Hong Kong verlaten en de status tegelijk wordt aangepast op de site mag je aanemen dat ze bij elkaar in het vliegtuig gaan en hier dus ook bij elkaar in Nederland aankomen.
Als vervolgens 1 pakje al wel aankomt maar TNT geen gegevens over het andere pakje heeft lijkt het mij duidelijk dat het pakje kwijt is en niet vertraagd.
Ik zie die RB's niet meer op de website. Linkje?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef mickeyD het volgende:
ahhh, mn raay-ban's komen dr (eindelijk) aan. die hebben de feestdagen op t postkantoor geviert in hong kong.
Destination - Netherlands
The item (RB292.....HK) left Hong Kong for its destination on 17-Feb-2010
Heb je er al eerder ervaring mee? Wil ze ook wel bestellen maar om nou gare meuk die uit elkaar valt te bestellen is ook niet alles.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:47 schreef mickeyD het volgende:
staan op dealperfect.com
http://www.dealperfect.com/search.dp/TypeID.0~keyword.sunglasses
Ik moet nog 2 pakketjes krijgen die beide op 4 feb daar weg zijn gegaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:28 schreef Lizzle360 het volgende:
The item (RBfuyonghaiHK) left Hong Kong for its destination on 8-Feb-2010
Zag vandaag een kleine tnt vrachtwagen voor de deur parkeren, Ik dacht JEUJJ mijn pakketten zijn er......
Niet dus bleek het voor me overbuurmeisje te zijn.. |-)
nope, eerste partijtje..quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:10 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Heb je er al eerder ervaring mee? Wil ze ook wel bestellen maar om nou gare meuk die uit elkaar valt te bestellen is ook niet alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |