Ik heb weinig met de Russen en Duitsers eigenlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:39 schreef Leatherface het volgende:
Heja Sverige en Allez les Bleus.
Tuurlijk mag Ole Einar ook goud pakken.
Ik ben sowieso geen uitgesproken tegenstander van wie dan ook. Ik hoop op mooie en eerlijke wedstrijden.
Idd, de Russen mogen van mij door het ijs zakken. Zijn ook al vaak op dope gepakt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb weinig met de Russen en Duitsers eigenlijk.
Zeker, ik moet trouwens één uitzondering maken op de Duitsers: de Duitse vrouwen zijn ok.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:39 schreef Fakkeltje het volgende:
[..]
Idd, de Russen mogen van mij door het ijs zakken. Zijn ook al vaak op dope gepakt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:46 schreef Columbiafan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flatland één van m'n favorieten![]()
Dat hele vlak licht rood op. Is nog duidelijker ook, zeker omdat een fout patroon blijft staan. Veel duidelijker wat mij betreft.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:09 schreef Columbiafan het volgende:
Wel een zwakke lay-out, de schijf licht niet meer rood op bij een misser
Nou ja, Dorin is minder dan 5 sec. langzamer. Zo supersnel is het toch nog niet. We zullen bij Zaitseva, Bailly en Neuner als eerste zien hoe snel het is.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:14 schreef wimderon het volgende:
Sleptsova liggend foutloos en supersnel onderweg.
Die heeft vooral sneller geschoten dan Sleptsova.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja, Dorin is minder dan 5 sec. langzamer. Zo supersnel is het toch nog niet. We zullen bij Zaitseva, Bailly en Neuner als eerste zien hoe snel het is.
Hmm afwachten op het staande, maar zo snel is nu ook weer niet in de loipe, trager bijvoorbeeld dan Dorin...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:22 schreef TheArt het volgende:
Neuner rap en foutloos bij de eerste schietbeurt. Op weg naar goud als ze foutloos blijft bij het staande schieten, lijkt me.
Neuner loopt altijd een verschrikkelijk snel tweede deel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hmm afwachten op het staande, maar zo snel is nu ook weer niet in de loipe, trager bijvoorbeeld dan Dorin...
Ik neem aan dat Neuner probeert in te delen met het oog op het schieten en in de laatste ronde wat overhoudt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hmm afwachten op het staande, maar zo snel is nu ook weer niet in de loipe, trager bijvoorbeeld dan Dorin...
jep lekker schaatsen kijken op tv en via de stream het Biathlon te kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:16 schreef Atreidez het volgende:
Mooie sport is dit ookMooi dat je t gewoon lekker rustig zonder commentaar kan volgen via nos live stream.
Effe wachten op Ann-Kristinquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:43 schreef TheArt het volgende:
Boulygina verliest veel op het laatste deel en komt niet eens op het podium. Nee, het podium lijkt me vast te staan:
1 - Kuzmina
2 - Neuner
3 - Dorin
Klopt, alleen komt het zo onverwachts dat ik in eerste instantie m'n ogen niet kon geloven...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:12 schreef Leatherface het volgende:
Het is wel een knappe prestatie inderdaad.
Tuurlijk niet, maar als er ook maar één iemand Kuzmina op z'n lijstje heeft staan, dan is ie een rijk man hoor... Kuzmina was nog meer dan een minuut trager dan Neuner in Antholz, niemand verwacht dat die sneller gaat langlaufen dan Neuner, zoiets is gewoon heel erg strafquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:24 schreef Leatherface het volgende:
Ze won wel al zilver vorig jaar op het WK. Dus geen complete nobody, deze Kuzmina.
What the hell inderdaad?! Echt freaking bizar dit..Kuzmina die Neuner eruit loopt, sneller dan ooit..ineens in verhouding een minuut beter of zo...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:28 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar als er ook maar één iemand Kuzmina op z'n lijstje heeft staan, dan is ie een rijk man hoor... Kuzmina was nog meer dan een minuut trager dan Neuner in Antholz, niemand verwacht dat die sneller gaat langlaufen dan Neuner, zoiets is gewoon heel erg straf
Hmm, dit was wel de grootste kans voor Neuner op goud hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:40 schreef Leatherface het volgende:
Njah, Neuner zal haar kansen nog wel krijgen. Hopen dat dit een zuivere prestatie van Kuzmina is. Sorry voor de scepsis, maar tegenwoordig moet je bij dit soort opvallende prestaties toch even afwachten, meestal.
Die teamgenotes van Kuzmina zitten rond de 50e plek, dus zulke super latten hebben ze vast niet gehad dan...wat Leatherface zegt..niemand klopt Neuner de laatste 2 jaar met laufen ongeveer, en van het selecte groepje wat het wel deed maakte Kuzmina nooit deel uit...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:50 schreef Columbiafan het volgende:
Ook effe vermelden dat dit met aan zekerheid grensende waarschijnlijkheid aan de wax van die latten zal liggen, ook misschien de reden waarom Jonsonn en ACOZ zo ver achter liggen
Nou ja, nu ook wel op de achtervolging natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hmm, dit was wel de grootste kans voor Neuner op goud hoor
Jah, klopt maar natuurlijk is de vraag wat die teamgenotes waard zijn van Kuzmina he.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die teamgenotes van Kuzmina zitten rond de 50e plek, dus zulke super latten hebben ze vast niet gehad dan...wat Leatherface zegt..niemand klopt Neuner de laatste 2 jaar met laufen ongeveer, en van het selecte groepje wat het wel deed maakte Kuzmina nooit deel uit...
Dat is toch bijna altijd op de sprintquote:Op zondag 14 februari 2010 01:36 schreef Columbiafan het volgende:
De Duitsers klagen overigens steen en been over de uizending van het biathlon, en gelijk hebben ze, wat voor een chaos was me dat, niemand kwam in beeld haast op de piste, Jonsonn kwam ook bijna niet in beeld, zag er allemaal een beetje triest uit
Ik keek toevallig die samenvatting ja, wat een drama zegquote:Op zondag 14 februari 2010 00:56 schreef wimderon het volgende:
Samenvatting nu op ned. 1.
Biathlon voor dummies
Lijkt me wel, ze zenden alles het hele seizoen al uit.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:44 schreef Fakkeltje het volgende:
Zijn de heren morgen op Eurosport live te volgen?
Daar ga ik nooit biathlon kijken weet ik sinds vannacht. Gewoon op de ARD/ZDF of Eurosport (en Eurosport is ook maar matig commentaar).quote:Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zo te zien zend de NOS het ook live uit
Leon Haan toch bij de NOS?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar ga ik nooit biathlon kijken weet ik sinds vannacht. Gewoon op de ARD/ZDF of Eurosport (en Eurosport is ook maar matig commentaar).
Was het zo erg?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geloof het wel, ik denk er liever niet meer aan.
Moet je Britse Eurosport kijken, dat is best deskundig commentaar, en zeker enthousiaster dan die malle oude Duitser op ZDFquote:Op zondag 14 februari 2010 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar ga ik nooit biathlon kijken weet ik sinds vannacht. Gewoon op de ARD/ZDF of Eurosport (en Eurosport is ook maar matig commentaar).
Svenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:14 schreef wimderon het volgende:
Fischer, de regerend Olympisch kampioen
Kan heel goed Bauer worden trouwens, als we toch in die regionen van Europa blijven.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef Columbiafan het volgende:
Ik hou ook absoluut rekening met een verrassing a la Kuzmina
Lijkt me heel sterk eigenlijk. Ik gok op Landertinger.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:28 schreef Columbiafan het volgende:
Zou pas een verrassing mocht Leguellec dit winnen als Canadees![]()
Dat is het altijd hè. Alleen hebben ze hier veel minder ervaring en referentiemateriaal voor wat betreft het waxen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef Columbiafan het volgende:
Dit wordt net als gisteren een strijd met/tussen het materiaal
Hmm, dat is het altijd, maar dit zijn gewoon veel moeilijker omstandigheden dan normaal hoor voor de materiaalmeesters...quote:Op zondag 14 februari 2010 20:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is het altijd hè. Alleen hebben ze hier veel minder ervaring en referentiemateriaal voor wat betreft het waxen.
Beste tijdverdrijf sport op Eurosportquote:Op zondag 14 februari 2010 20:31 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Nooit geweten dat er zoveel fokkers zijn die dit leuk vinden!
Hoe zou dat nou komenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben altijd voor Noorwegen op de een of andere manier
Er zijn er zoveel die voor een verrassing kunnen zorgen. Maakt het extra leuk.quote:
inderdaadquote:
Dat óf 1 fout en een hele snelle lauftijd. Anders ben je volstrekt kansloos.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat denken jullie...moet je foutloos zijn vandaag voor het podium?
Op de OWS hoort het te sneeuwen....quote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef Columbiafan het volgende:
Sneeuw, dat is helemaal niet goed jongens, wat een kloteweer in Vancouver![]()
Jep. Alleen ligt dit wat lager natuurlijk. Dus boven zal het wel nog harder sneeuwen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Het sneeuwt nu wel flink daar trouwens... is dit ook het gebied waar Alpine-Skiën plaatsvindt?
Het ligt redelijk dicht bij elkaar ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Het sneeuwt nu wel flink daar trouwens... is dit ook het gebied waar Alpine-Skiën plaatsvindt?
Ik had mijn geld op Landertingerquote:Op zondag 14 februari 2010 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Als het dit weer blijft zet ik mijn geld op Fak
Jay is al sneller gefinished.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Als het dit weer blijft zet ik mijn geld op Fak
Ik bedoelde Jayquote:Op zondag 14 februari 2010 20:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik had mijn geld op Landertinger
En dat maken de Spelen nou juist zo mooi. Als het telkens de echte favorieten zouden worden, wordt het ook saai.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:46 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind hier niks aan hoor, aan deze spelen. De echte toppers falen superhard en iemand als Jay wint goud
Hmm, heb je liever een subtopper als Jay die nooit zijn titel eer zal aandoen of een god als OEB, of Svendsen of Sumann als OS???quote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dat maken de Spelen nou juist zo mooi. Als het telkens de echte favorieten zouden worden, wordt het ook saai.
Greis valt ook tegen.
Hier is niks moois aan, wisselende omstandigheden met een vroege starter die overduidelijk profiteert ervan.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dat maken de Spelen nou juist zo mooi. Als het telkens de echte favorieten zouden worden, wordt het ook saai.
Greis valt ook tegen.
Je doet net of Jay een nietsnut is. Het maakt mij echt niets uit. Een verrassing vind ik vaak nog leuker ook.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hmm, heb je liever een subtopper als Jay die nooit zijn titel eer zal aandoen of een god als OEB, of Svendsen of Sumann als OS???
Nogmaals, Jay heeft al vaker goede prestaties neergezet. Dit is echt niet de eerste keer. Die sneeuw is jammer, maar die kans is er altijd.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hier is niks moois aan, wisselende omstandigheden met een vroege starter die overduidelijk profiteert ervan.
Echt..ben voor de Duitsers vaak, maar 1000x liever een Noor of Oostenrijker die al vaker meedoet voor de zege, dan dit soort winnaars.
Volgende keer indoor of op plekken zonder sneeuw.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef Columbiafan het volgende:
Dit is ook gewoon schandalig oneerlijk met die harde sneeuw![]()
Jay is echt niet zo een topper als jij hem doet lijken hoor. Hij is bijvoorbeeld zwakker dan Kuzmina imo. Die WC die hij won was een 20 kilomter en dat ging nergens om, hij won voor Boehm en Teela... 3 x top in z'n hele loopbaanquote:Op zondag 14 februari 2010 20:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, Jay heeft al vaker goede prestaties neergezet. Dit is echt niet de eerste keer. Die sneeuw is jammer, maar die kans is er altijd.
Ik zeg niet dat het een topper is. Jij doet alleen net of hij helemaal niets kan.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Jay is echt niet zo een topper als jij hem doet lijken hoor. Hij is bijvoorbeeld zwakker dan Kuzmina imo. Die WC die hij won was een 20 kilomter en dat ging nergens om, hij won voor Boehm en Teela... 3 x top in z'n hele loopbaan
Soms is dit wel leuk, ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, Jay heeft al vaker goede prestaties neergezet. Dit is echt niet de eerste keer. Die sneeuw is jammer, maar die kans is er altijd.
De skisporten zijn wel échte Wintersporten (met hoofdletter W), schaatsen en ijshockey zijn binnen. IJshockey wordt zelfs het hele jaar door gespeeld.quote:
Tsja, ik vind dit een beetje teveel net-niet smaakje hebben hoor.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja, ze spreken elkaars talen zo mogelijk nog slechter, dus wat wil je.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:06 schreef wimderon het volgende:
Een Duitser die een Fransman in het Engels interviewt
Zelfs als ze het zelf kunnen kiezen, maakt toch niks uit, je kan niet voorspellen dat het bij startnummer 25 begint te sneeuwen hequote:Op zondag 14 februari 2010 21:18 schreef happyme28 het volgende:
Ze kiezen zelf toch of ze vroeg of laat starten? Of is het loting?
de eerste van vandaag start als eerste en de rest start met dezelfde achterstand als ze vandaag op de finish hebben.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe werkt dat met die achtervolging dan? Ik dacht dat dit onderdeel gewoon een losstaand onderdeel was, maar ik ben dan ook biathlon-n00b ....
Er wordt gestart met de verschillen van de sprint, daarom heet het ook achtervolgingquote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe werkt dat met die achtervolging dan? Ik dacht dat dit onderdeel gewoon een losstaand onderdeel was, maar ik ben dan ook biathlon-n00b ....
Nee, maar je weet wel dat het een risico is aangezien het een buitensport is. Maakt het wel een extra wedstrijdelement. Als het door loting is, kun je er echt niets aan doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zelfs als ze het zelf kunnen kiezen, maakt toch niks uit, je kan niet voorspellen dat het bij startnummer 25 begint te sneeuwen he
daarom heet het ook de achtervolging... is al jaren een onderdeel. Je heb ook nog de massastart later.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:26 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat ze die twee afstanden combineren.
Zijn leukere onderdelen dan vanavond.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:29 schreef franklop het volgende:
[..]
daarom heet het ook de achtervolging... is al jaren een onderdeel. Je heb ook nog de massastart later.
Ja maar toch, dan win je nu goud en heb je straks weer een groot voordeel.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:29 schreef franklop het volgende:
[..]
daarom heet het ook de achtervolging... is al jaren een onderdeel. Je heb ook nog de massastart later.
krijgen ze laterquote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef ouderejongere het volgende:
Is dit nieuw? Dat ze alleen een bloemetje krijgen, of krijgen ze de medailles later?
Ik heb het vorig jaar gezien bij het WK Atletiek in West-Berlijn, dat ze de medailles later deden, maar bij de OS was het mij nog nooit opgevallen. Ik zet de tv ook meestal meteen af na de actie, want dan komt reclame, maar via de streams blijf je nog even doorkijken.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Anatool het volgende:
Was in Torino ook al zo, de medailles worden later uitgedeeld in het BC Place Stadium
Zoals gezegd ben ik een biathlonn00b als het om regels gaat, maar ik vind het altijd wel vet om te kijken. Maar ik ben het wel met je eens, het voelt zo raar om er 2 verschillende gouden medailles voor uit te delen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef Oidale het volgende:
[..]
Ja maar toch, dan win je nu goud en heb je straks weer een groot voordeel.
Njah, Svendsen verwacht je daar wel. Ook van Fak kon je wel op een verrassinkje rekenen, sinds dat WK van vorig jaar. Maar Jay is al met al wel een verrassende winnaar.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:10 schreef mitt het volgende:
Cool zat er inderdaad, gister ook al.
Wat een bizar podium.
tjsa als je meeweegt dat hij 4 fouten had was het eigenlijk niet verkeerd op langlaufsnelheid, dus het zal weer helemaal afhangen of hij zijn schiet dag heeft. Ik gun hem trouwens nog wel 1xgoud als afsluiting van eenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:38 schreef Fakkeltje het volgende:
Hopelijk kan OEB nog wat doen bij de achtervolging. Ik zie die Kroaat en een paar andere top 10 lui nog wel wegzakken.
Podiumplek moet erin zitten mits max 2 schietfouten.
Was Cool trouwens co-commentator op eurosport?
Bjoerndalen wint het tegenwoordig vooral op snelheid bij het schieten. In het langlaufen is hij niet meer dé beste van de toppers en zeker niet meer met grote verschillen.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:41 schreef komrad het volgende:
[..]
tjsa als je meeweegt dat hij 4 fouten had was het eigenlijk niet verkeerd op langlaufsnelheid, dus het zal weer helemaal afhangen of hij zijn schiet dag heeft. Ik gun hem trouwens nog wel 1xgoud als afsluiting van een![]()
carriere
Bailly kan ook een goed seizoen draaien. Heeft de Wereldbeker toch ook een keer gewonnen?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:18 schreef Leatherface het volgende:
Yep. Fransen weten vaak goed te pieken op de winterspelen. Ze hebben meestal niet echt mannen of vrouwen die een heel seizoen hun discipline domineren (op misschien Lamy Chappuis na dit jaar), maar op de Winterspelen staan ze er vaak met goede atleten.
Die faalde dan weer op de Spelen altijd, Poiree de beste Franse biathleet ooit heeft ook geen goud...quote:Op maandag 15 februari 2010 17:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Bailly kan ook een goed seizoen draaien. Heeft de Wereldbeker toch ook een keer gewonnen?
De Amerikanen, Defrasne, Sikora, Slesinger, Bricis en Ferry.quote:
Mooi, dat is dan in evenwicht want ik juich voor de Duisters en de Norenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:37 schreef mitt het volgende:
[..]
De Amerikanen, Defrasne, Sikora, Slesinger, Bricis en Ferry.
En tegen de Duitsers
Neuner moet vooral kalm blijven, en het staand schieten goed doorkomenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:26 schreef TheArt het volgende:
Als Neuner echt goed is, zie ik niemand in staat haar van het goud te houden. Ik mag toch niet aannemen dat Kuzmina dit nog een keer kan/doet.
Neuner isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:55 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Mooi, dat is dan in evenwicht want ik juich voor de Duisters en de Noren![]()
Lijkt me dat Kuzmina die laufvorm echt niet gaat verliezen op één dag, ik hou echt rekening met haar net als met Boulyigina en Jonssonquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:26 schreef TheArt het volgende:
Als Neuner echt goed is, zie ik niemand in staat haar van het goud te houden. Ik mag toch niet aannemen dat Kuzmina dit nog een keer kan/doet.
Idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:30 schreef Anatool het volgende:
dus de eerste die nu aankomt is ook de winnaar van de achtervolging ?
Daar lijkt 't op idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:30 schreef Anatool het volgende:
dus de eerste die nu aankomt is ook de winnaar van de achtervolging ?
Daar lijkt het niet alleen op, het is ook gewoon zoquote:
Jonsson was vooral lauferisch heel slecht afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jonsson heeft ook ooit eens 53 seconden op het wk ingehaald, staat nu 47 sec achter. Hoop op een podiumplaats voor haar. Maar voor het goud zet ik mijn geld op Neuner nu
Geen tijdstraf hier, extra rondje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit toch nog genoeg uitdaging in door die tijdstraffen en verschillende disciplines
Klopt, en die zit vol met revanche gevoelens. Schijnt iets met het materiaal te zijn geweest.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar lijkt het niet alleen op, het is ook gewoon zo
[..]
Jonsson was vooral lauferisch heel slecht afgelopen zaterdag.
Ja, dat bedoel ik ook (indirect dus een tijdstrafquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Geen tijdstraf hier, extra rondje.
Dat klopt ook. Dat dacht ik ook in beeld te zien. Gebeurde overigens ook met Olofsson volgens mij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Boulgyna 14 seconden te laat gestart? hoor ik dat goed?
Hoe komt dat? Eigen fout of van de organisatie?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Dat dacht ik ook in beeld te zien. Gebeurde overigens ook met Olofsson volgens mij.
Van die middelste starter volgens mij. Die keek volgens mij verkeerd in het scherm met de achterstanden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Eigen fout of van de organisatie?
Flinke blunder.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van die middelste starter volgens mij. Die keek volgens mij verkeerd in het scherm met de achterstanden.
Dat vroeg ik me idd ook af. Denk wel dat er dan een protest wordt ingediend. Kun je dan weer tijd aftrekken?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, als ze bijvoorbeeld net buiten het podium valt
Idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:48 schreef golfer het volgende:
Ik vind het wel een leuk en overzichtelijk onderdeel. Gewoon de eerste die aankomt is de winnaar.
Kuzmina ook een fout, dus blijft in balans.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:48 schreef TheArt het volgende:
Zonde van die ene fout, maar niet ernstig.
Eens, dat gezichtje bevalt mij ook prima en ook heel haar houding.quote:
Zit er wel in idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:55 schreef Cootz het volgende:
Neuner wint wel, ze was net ook al de snelste langlaufer van de eerste 5.
Vooral Olofsson. Die zal wel 4e worden vandaag. Berger trouwens nog beter, maar dat komt omdat ze foutloos was.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:57 schreef wimderon het volgende:
Olofsson en Berger enorm sterk vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |