Idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:30 schreef Anatool het volgende:
dus de eerste die nu aankomt is ook de winnaar van de achtervolging ?
Daar lijkt 't op idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:30 schreef Anatool het volgende:
dus de eerste die nu aankomt is ook de winnaar van de achtervolging ?
Daar lijkt het niet alleen op, het is ook gewoon zoquote:
Jonsson was vooral lauferisch heel slecht afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jonsson heeft ook ooit eens 53 seconden op het wk ingehaald, staat nu 47 sec achter. Hoop op een podiumplaats voor haar. Maar voor het goud zet ik mijn geld op Neuner nu
Geen tijdstraf hier, extra rondje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit toch nog genoeg uitdaging in door die tijdstraffen en verschillende disciplines
Klopt, en die zit vol met revanche gevoelens. Schijnt iets met het materiaal te zijn geweest.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar lijkt het niet alleen op, het is ook gewoon zo
[..]
Jonsson was vooral lauferisch heel slecht afgelopen zaterdag.
Ja, dat bedoel ik ook (indirect dus een tijdstrafquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Geen tijdstraf hier, extra rondje.
Dat klopt ook. Dat dacht ik ook in beeld te zien. Gebeurde overigens ook met Olofsson volgens mij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Boulgyna 14 seconden te laat gestart? hoor ik dat goed?
Hoe komt dat? Eigen fout of van de organisatie?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Dat dacht ik ook in beeld te zien. Gebeurde overigens ook met Olofsson volgens mij.
Van die middelste starter volgens mij. Die keek volgens mij verkeerd in het scherm met de achterstanden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Eigen fout of van de organisatie?
Flinke blunder.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van die middelste starter volgens mij. Die keek volgens mij verkeerd in het scherm met de achterstanden.
Dat vroeg ik me idd ook af. Denk wel dat er dan een protest wordt ingediend. Kun je dan weer tijd aftrekken?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, als ze bijvoorbeeld net buiten het podium valt
Idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:48 schreef golfer het volgende:
Ik vind het wel een leuk en overzichtelijk onderdeel. Gewoon de eerste die aankomt is de winnaar.
Kuzmina ook een fout, dus blijft in balans.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:48 schreef TheArt het volgende:
Zonde van die ene fout, maar niet ernstig.
Eens, dat gezichtje bevalt mij ook prima en ook heel haar houding.quote:
Zit er wel in idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:55 schreef Cootz het volgende:
Neuner wint wel, ze was net ook al de snelste langlaufer van de eerste 5.
Vooral Olofsson. Die zal wel 4e worden vandaag. Berger trouwens nog beter, maar dat komt omdat ze foutloos was.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:57 schreef wimderon het volgende:
Olofsson en Berger enorm sterk vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |