Op de OWS hoort het te sneeuwen....quote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef Columbiafan het volgende:
Sneeuw, dat is helemaal niet goed jongens, wat een kloteweer in Vancouver![]()
Jep. Alleen ligt dit wat lager natuurlijk. Dus boven zal het wel nog harder sneeuwen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Het sneeuwt nu wel flink daar trouwens... is dit ook het gebied waar Alpine-Skiën plaatsvindt?
Het ligt redelijk dicht bij elkaar ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Het sneeuwt nu wel flink daar trouwens... is dit ook het gebied waar Alpine-Skiën plaatsvindt?
Ik had mijn geld op Landertingerquote:Op zondag 14 februari 2010 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Als het dit weer blijft zet ik mijn geld op Fak
Jay is al sneller gefinished.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Als het dit weer blijft zet ik mijn geld op Fak
Ik bedoelde Jayquote:Op zondag 14 februari 2010 20:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik had mijn geld op Landertinger
En dat maken de Spelen nou juist zo mooi. Als het telkens de echte favorieten zouden worden, wordt het ook saai.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:46 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind hier niks aan hoor, aan deze spelen. De echte toppers falen superhard en iemand als Jay wint goud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |