Lijkt me heel sterk eigenlijk. Ik gok op Landertinger.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:28 schreef Columbiafan het volgende:
Zou pas een verrassing mocht Leguellec dit winnen als Canadees![]()
Dat is het altijd hè. Alleen hebben ze hier veel minder ervaring en referentiemateriaal voor wat betreft het waxen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef Columbiafan het volgende:
Dit wordt net als gisteren een strijd met/tussen het materiaal
Hmm, dat is het altijd, maar dit zijn gewoon veel moeilijker omstandigheden dan normaal hoor voor de materiaalmeesters...quote:Op zondag 14 februari 2010 20:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is het altijd hè. Alleen hebben ze hier veel minder ervaring en referentiemateriaal voor wat betreft het waxen.
Beste tijdverdrijf sport op Eurosportquote:Op zondag 14 februari 2010 20:31 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Nooit geweten dat er zoveel fokkers zijn die dit leuk vinden!
Hoe zou dat nou komenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben altijd voor Noorwegen op de een of andere manier
Er zijn er zoveel die voor een verrassing kunnen zorgen. Maakt het extra leuk.quote:
inderdaadquote:
Dat óf 1 fout en een hele snelle lauftijd. Anders ben je volstrekt kansloos.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat denken jullie...moet je foutloos zijn vandaag voor het podium?
Op de OWS hoort het te sneeuwen....quote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef Columbiafan het volgende:
Sneeuw, dat is helemaal niet goed jongens, wat een kloteweer in Vancouver![]()
Jep. Alleen ligt dit wat lager natuurlijk. Dus boven zal het wel nog harder sneeuwen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Het sneeuwt nu wel flink daar trouwens... is dit ook het gebied waar Alpine-Skiën plaatsvindt?
Het ligt redelijk dicht bij elkaar ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Het sneeuwt nu wel flink daar trouwens... is dit ook het gebied waar Alpine-Skiën plaatsvindt?
Ik had mijn geld op Landertingerquote:Op zondag 14 februari 2010 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Als het dit weer blijft zet ik mijn geld op Fak
Jay is al sneller gefinished.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Als het dit weer blijft zet ik mijn geld op Fak
Ik bedoelde Jayquote:Op zondag 14 februari 2010 20:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik had mijn geld op Landertinger
En dat maken de Spelen nou juist zo mooi. Als het telkens de echte favorieten zouden worden, wordt het ook saai.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:46 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind hier niks aan hoor, aan deze spelen. De echte toppers falen superhard en iemand als Jay wint goud
Hmm, heb je liever een subtopper als Jay die nooit zijn titel eer zal aandoen of een god als OEB, of Svendsen of Sumann als OS???quote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dat maken de Spelen nou juist zo mooi. Als het telkens de echte favorieten zouden worden, wordt het ook saai.
Greis valt ook tegen.
Hier is niks moois aan, wisselende omstandigheden met een vroege starter die overduidelijk profiteert ervan.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dat maken de Spelen nou juist zo mooi. Als het telkens de echte favorieten zouden worden, wordt het ook saai.
Greis valt ook tegen.
Je doet net of Jay een nietsnut is. Het maakt mij echt niets uit. Een verrassing vind ik vaak nog leuker ook.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hmm, heb je liever een subtopper als Jay die nooit zijn titel eer zal aandoen of een god als OEB, of Svendsen of Sumann als OS???
Nogmaals, Jay heeft al vaker goede prestaties neergezet. Dit is echt niet de eerste keer. Die sneeuw is jammer, maar die kans is er altijd.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hier is niks moois aan, wisselende omstandigheden met een vroege starter die overduidelijk profiteert ervan.
Echt..ben voor de Duitsers vaak, maar 1000x liever een Noor of Oostenrijker die al vaker meedoet voor de zege, dan dit soort winnaars.
Volgende keer indoor of op plekken zonder sneeuw.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef Columbiafan het volgende:
Dit is ook gewoon schandalig oneerlijk met die harde sneeuw![]()
Jay is echt niet zo een topper als jij hem doet lijken hoor. Hij is bijvoorbeeld zwakker dan Kuzmina imo. Die WC die hij won was een 20 kilomter en dat ging nergens om, hij won voor Boehm en Teela... 3 x top in z'n hele loopbaanquote:Op zondag 14 februari 2010 20:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, Jay heeft al vaker goede prestaties neergezet. Dit is echt niet de eerste keer. Die sneeuw is jammer, maar die kans is er altijd.
Ik zeg niet dat het een topper is. Jij doet alleen net of hij helemaal niets kan.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Jay is echt niet zo een topper als jij hem doet lijken hoor. Hij is bijvoorbeeld zwakker dan Kuzmina imo. Die WC die hij won was een 20 kilomter en dat ging nergens om, hij won voor Boehm en Teela... 3 x top in z'n hele loopbaan
Soms is dit wel leuk, ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, Jay heeft al vaker goede prestaties neergezet. Dit is echt niet de eerste keer. Die sneeuw is jammer, maar die kans is er altijd.
De skisporten zijn wel échte Wintersporten (met hoofdletter W), schaatsen en ijshockey zijn binnen. IJshockey wordt zelfs het hele jaar door gespeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |