Ik keek toevallig die samenvatting ja, wat een drama zegquote:Op zondag 14 februari 2010 00:56 schreef wimderon het volgende:
Samenvatting nu op ned. 1.
Biathlon voor dummies
Lijkt me wel, ze zenden alles het hele seizoen al uit.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:44 schreef Fakkeltje het volgende:
Zijn de heren morgen op Eurosport live te volgen?
Daar ga ik nooit biathlon kijken weet ik sinds vannacht. Gewoon op de ARD/ZDF of Eurosport (en Eurosport is ook maar matig commentaar).quote:Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zo te zien zend de NOS het ook live uit
Leon Haan toch bij de NOS?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar ga ik nooit biathlon kijken weet ik sinds vannacht. Gewoon op de ARD/ZDF of Eurosport (en Eurosport is ook maar matig commentaar).
Was het zo erg?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geloof het wel, ik denk er liever niet meer aan.
Moet je Britse Eurosport kijken, dat is best deskundig commentaar, en zeker enthousiaster dan die malle oude Duitser op ZDFquote:Op zondag 14 februari 2010 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar ga ik nooit biathlon kijken weet ik sinds vannacht. Gewoon op de ARD/ZDF of Eurosport (en Eurosport is ook maar matig commentaar).
Svenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:14 schreef wimderon het volgende:
Fischer, de regerend Olympisch kampioen
Kan heel goed Bauer worden trouwens, als we toch in die regionen van Europa blijven.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef Columbiafan het volgende:
Ik hou ook absoluut rekening met een verrassing a la Kuzmina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |