Zelfs als ze het zelf kunnen kiezen, maakt toch niks uit, je kan niet voorspellen dat het bij startnummer 25 begint te sneeuwen hequote:Op zondag 14 februari 2010 21:18 schreef happyme28 het volgende:
Ze kiezen zelf toch of ze vroeg of laat starten? Of is het loting?
de eerste van vandaag start als eerste en de rest start met dezelfde achterstand als ze vandaag op de finish hebben.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe werkt dat met die achtervolging dan? Ik dacht dat dit onderdeel gewoon een losstaand onderdeel was, maar ik ben dan ook biathlon-n00b ....
Er wordt gestart met de verschillen van de sprint, daarom heet het ook achtervolgingquote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe werkt dat met die achtervolging dan? Ik dacht dat dit onderdeel gewoon een losstaand onderdeel was, maar ik ben dan ook biathlon-n00b ....
Nee, maar je weet wel dat het een risico is aangezien het een buitensport is. Maakt het wel een extra wedstrijdelement. Als het door loting is, kun je er echt niets aan doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zelfs als ze het zelf kunnen kiezen, maakt toch niks uit, je kan niet voorspellen dat het bij startnummer 25 begint te sneeuwen he
daarom heet het ook de achtervolging... is al jaren een onderdeel. Je heb ook nog de massastart later.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:26 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat ze die twee afstanden combineren.
Zijn leukere onderdelen dan vanavond.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:29 schreef franklop het volgende:
[..]
daarom heet het ook de achtervolging... is al jaren een onderdeel. Je heb ook nog de massastart later.
Ja maar toch, dan win je nu goud en heb je straks weer een groot voordeel.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:29 schreef franklop het volgende:
[..]
daarom heet het ook de achtervolging... is al jaren een onderdeel. Je heb ook nog de massastart later.
krijgen ze laterquote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef ouderejongere het volgende:
Is dit nieuw? Dat ze alleen een bloemetje krijgen, of krijgen ze de medailles later?
Ik heb het vorig jaar gezien bij het WK Atletiek in West-Berlijn, dat ze de medailles later deden, maar bij de OS was het mij nog nooit opgevallen. Ik zet de tv ook meestal meteen af na de actie, want dan komt reclame, maar via de streams blijf je nog even doorkijken.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Anatool het volgende:
Was in Torino ook al zo, de medailles worden later uitgedeeld in het BC Place Stadium
Zoals gezegd ben ik een biathlonn00b als het om regels gaat, maar ik vind het altijd wel vet om te kijken. Maar ik ben het wel met je eens, het voelt zo raar om er 2 verschillende gouden medailles voor uit te delen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef Oidale het volgende:
[..]
Ja maar toch, dan win je nu goud en heb je straks weer een groot voordeel.
Njah, Svendsen verwacht je daar wel. Ook van Fak kon je wel op een verrassinkje rekenen, sinds dat WK van vorig jaar. Maar Jay is al met al wel een verrassende winnaar.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:10 schreef mitt het volgende:
Cool zat er inderdaad, gister ook al.
Wat een bizar podium.
tjsa als je meeweegt dat hij 4 fouten had was het eigenlijk niet verkeerd op langlaufsnelheid, dus het zal weer helemaal afhangen of hij zijn schiet dag heeft. Ik gun hem trouwens nog wel 1xgoud als afsluiting van eenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:38 schreef Fakkeltje het volgende:
Hopelijk kan OEB nog wat doen bij de achtervolging. Ik zie die Kroaat en een paar andere top 10 lui nog wel wegzakken.
Podiumplek moet erin zitten mits max 2 schietfouten.
Was Cool trouwens co-commentator op eurosport?
Bjoerndalen wint het tegenwoordig vooral op snelheid bij het schieten. In het langlaufen is hij niet meer dé beste van de toppers en zeker niet meer met grote verschillen.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:41 schreef komrad het volgende:
[..]
tjsa als je meeweegt dat hij 4 fouten had was het eigenlijk niet verkeerd op langlaufsnelheid, dus het zal weer helemaal afhangen of hij zijn schiet dag heeft. Ik gun hem trouwens nog wel 1xgoud als afsluiting van een![]()
carriere
Bailly kan ook een goed seizoen draaien. Heeft de Wereldbeker toch ook een keer gewonnen?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:18 schreef Leatherface het volgende:
Yep. Fransen weten vaak goed te pieken op de winterspelen. Ze hebben meestal niet echt mannen of vrouwen die een heel seizoen hun discipline domineren (op misschien Lamy Chappuis na dit jaar), maar op de Winterspelen staan ze er vaak met goede atleten.
Die faalde dan weer op de Spelen altijd, Poiree de beste Franse biathleet ooit heeft ook geen goud...quote:Op maandag 15 februari 2010 17:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Bailly kan ook een goed seizoen draaien. Heeft de Wereldbeker toch ook een keer gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |