Wil ik ook wel eens weten, pas net een iPhone gekochtquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:06 schreef geelkuikentje het volgende:
Leuk allemaal tvp's![]()
Nog leuke games uit de laatste tijd die je echt moet hebben op je iphone/ipod touch?
Zelf heb ik niet zo veel boeiends de laatste tijd gedownload uit de iTunes store.
FIFA 09 en Driver zijn wel hoogstaand voor een telefoon.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:06 schreef geelkuikentje het volgende:
Leuk allemaal tvp's![]()
Nog leuke games uit de laatste tijd die je echt moet hebben op je iphone/ipod touch?
Zelf heb ik niet zo veel boeiends de laatste tijd gedownload uit de iTunes store.
Ik ook niet. Wat zijn de updates?quote:Op donderdag 11 februari 2010 03:16 schreef bambino het volgende:
tvp
Ik heb helaas geupdate naar nieuwe osbb jailbreak
http://tweakers.net/meuktracker/22440/iphone-os-313.htmlquote:Op donderdag 11 februari 2010 05:55 schreef Frishe het volgende:
Maar er moet verder toch nog iets zijn?
Heb je je handtekening bij Cydia opgeslagen dan? Anders kan je niet terug naar 3.1.2.quote:Op donderdag 11 februari 2010 04:40 schreef bambino het volgende:
update is dat de jailbreak niet meer werkt
Waarschijnlijk heeft onze grote vriend wie de jailbreak gemaakt heeft met blackra1n een dealtje gemaakt met apple voor een paar zakken met knakenen heeft hij een anti update gemaakt.
Enige wat ik kan doen is de complete iphone reinstalleren en dan updaten naar 3.1.2
alle nieuwe updates niet gebruiken.
En dan kan ik downloaden wat ik wil via bepaalde progjes (ik mag misschien de namen niet noemen hier daarom ff zo)
Bedoel je waarmee je je iphone als itunes afstandsbediening kan gebruiken?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:40 schreef Norrage het volgende:
Ohja, wat is ook al weer die app (is het een app?) waarmee je je iphone als apple remote kan gebruiken (dus je mac aansturen)?
9292OV (of OVOV92 weet niet meer de exacte naam)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:27 schreef Norrage het volgende:
tvp en vraag: wat is de beste OV app?
En dat heb ik dus gedaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 04:40 schreef bambino het volgende:
Enige wat ik kan doen is de complete iphone reinstalleren en dan updaten naar 3.1.2
alle nieuwe updates niet gebruiken.
En dan kan ik downloaden wat ik wil via bepaalde progjes (ik mag misschien de namen niet noemen hier daarom ff zo)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:26 schreef SnuggLe het volgende:
Op mijn oude nokia zat een prima agenda; er bleef iets piepen, netzolang totdat je op een toets drukte. Relaxte reminders.
Ik heb nu 2DO light en nog veel meer progsels geprobeerd, maar nergens werkt het op die manier. Een piepje (die ik niet hoor/vergeet) en weg is mijn reminder. Iemand een tip voor een goed progseltje?? Of ligt het aan het feit dat het 2do LIGHT is?
Treinquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:27 schreef Norrage het volgende:
tvp en vraag: wat is de beste OV app?
Hmm, ja, werkt perfect!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:51 schreef Semmm het volgende:
[..]
Bedoel je waarmee je je iphone als itunes afstandsbediening kan gebruiken?
Dat is namelijk gewoon "Remote"
Inderdaad. Slaat nergens op. Daarnaast zou ik de mensen die EL al hebben dit gratis aanbieden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:28 schreef MaxC het volgende:
Wat is die Eredivisie app kut zeg!![]()
Kijk je drie suffe compilaties en moet je 7 euro per maand betalen om hem te blijven gebruiken
lees de titel eens van dit topicquote:Op zondag 14 februari 2010 01:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil nog steeds graag Rabobankieren gebruiken alleen heb nog steeds geen zin om drie euro per kwartaal uit te geven aan zo'n mobiel bankieren abonnement.
Oh, ik dacht dat het over de App ging.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:03 schreef mug89 het volgende:
[..]
lees de titel eens van dit topic
Rabobank heeft het gratis gemaakt..
geen kosten/abonnement...
alleen rabocode aanvragen (gratis) en je kunt t lekker gebruiken...
Nee, die was vanaf het begin al gratisquote:Op zondag 14 februari 2010 13:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over de App ging.
Nice!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:34 schreef mug89 het volgende:
[..]
Nee, die was vanaf het begin al gratis
daarom was het idd een beetje verwarrend, en heeft de Rabo dus besloten het toch maar gratis te doen..
wat werkt er niet?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:36 schreef Chinless het volgende:
Dat rabo telebankieren werkt alleen niet of is dat alleen voor particulieren rekeningen?
Harbor Master, Flight Control met botenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:25 schreef LeNick het volgende:
tvp
Flight Control werkt wel verslavend, en Red Ball ook.. Ik zoek nog meer..Leuk rollenspel, waar je echt zoiets bij hebt: 'spelen spelen spelen!!' Wil me voortaan niet meer vervelen als ik met het OV reis..
Ook niet in het overzicht?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:47 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
heb je een linkje ik zie hem niet
Je moet zoveel mogelijk woorden maken uit de letters van die steden. Je begint dus met Kingstownquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef LeNick het volgende:
Ik snap 'm niet..Wat the fuck moet je doen
Adventures? Monkey Island, Myst, 1112 episode 1, Broken Sword: The Director's Cut? Riven is onderweg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:02 schreef AssyriskaFF het volgende:
Waarom zijn er zo weinig point and click spellen voor de iPhone?
Die heb ik allemaal al op de PC gespeeld. Het is niet nieuw zoals 1112 bijvoorbeeld. Ik wil meer van dat soort spellen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:25 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Adventures? Monkey Island, Myst, 1112 episode 1, Broken Sword: The Director's Cut? Riven is onderweg.
thanx! staat nu naast Rotten Tomatoes op m'n iPhonequote:
Nee. En gezien het feit dat wij ook nog zo'n e-identifier moeten gebruiken, lijkt de kans dat die app komt klein.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef donroyco het volgende:
Is er ook een ABN AMRO-app?
Is een app voor. Ik heb bijvoorbeeld ook de MSN buddy toegevoegd en kan gewoon m'n saldo opvragen met de laatste 4 cijfers van m'n rekeningnummer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee. En gezien het feit dat wij ook nog zo'n e-identifier moeten gebruiken, lijkt de kans dat die app komt klein.
Die MSN-buddy heb ik ook, erg handig als je niet weet waar je de e.dentifier hebt liggen. Die verschillende apps heb ik ook gezien, maar vertrouw ik niet zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is een app voor. Ik heb bijvoorbeeld ook de MSN buddy toegevoegd en kan gewoon m'n saldo opvragen met de laatste 4 cijfers van m'n rekeningnummer.
En ik heb daar meerdere apps voor gezien. Iig apps die hetzelfde doen.
Ik zit met precies hetzelfde.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die MSN-buddy heb ik ook, erg handig als je niet weet waar je de e.dentifier hebt liggen. Die verschillende apps heb ik ook gezien, maar vertrouw ik niet zo
Haha, dus ik wacht gewoon geduldig.quote:
True zijn wel allemaal oude spellen, het ziet er ook niet echt naar uit dat er een episode 2 van 1112 komt. Wel jammer maar zal ook wel komen omdat adventures niet echt populair meer zijn tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:37 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al op de PC gespeeld. Het is niet nieuw zoals 1112 bijvoorbeeld. Ik wil meer van dat soort spellen.
Ik vond ze geweldigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:47 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
True zijn wel allemaal oude spellen, het ziet er ook niet echt naar uit dat er een episode 2 van 1112 komt. Wel jammer maar zal ook wel komen omdat adventures niet echt populair meer zijn tegenwoordig.
Wat dat betreft kun je beter terecht op je PC, daar zijn 5 nieuwe episodes van adventures of monkey island uitgebracht. Maar is net te klein om te porten naar iPhone, voor de iPad zou wel kunnen waarschijnlijk.![]()
Dat is saldo vragen. Niet simpel inloggen met een wachtwoord en geld over kunnen maken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:20 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom wel MSN Buddy vertrouwen dan?
Ah, ok. Nou ja, een goede, betrouwbare ABN AMRO app - iefst van ABN Amro zelf - zou wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is saldo vragen. Niet simpel inloggen met een wachtwoord en geld over kunnen maken.
Als het plaatje de layout niet verneukt qua breedte is het niet zo'n probleem toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:34 schreef geelkuikentje het volgende:
Kunnen de letters nog groter. Kom zeg doe dit effe in een link of zo
Het is gewoon een afbeelding, niet zeikenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:34 schreef geelkuikentje het volgende:
Gratis: Cerebro. zie www.ifindmyiphone.comquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:46 schreef fransbreda het volgende:
Mijn iphone is dus pas gestolen maar krijg binnenkort weer een nieuwe.
Er schijnen apps te zijn waarmee je via gps je telefoon kan traceren en dat moet er volgende keer meteen op dus.
Wie weet welke app ik moet hebben of in het geval van meerdere de beste is?
Sorry. Maar ik vind 't een mooie afbeelding.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:34 schreef geelkuikentje het volgende:
vandaag toevallig geprobeerd omdat gratis...ergens halverwege pack 2 gestopt, geloof ik...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:03 schreef Biogarde het volgende:
Iemand die Tiki Totems speelt toevallig? Ik zit vast op level 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Abbadon op 20-02-2010 17:14:14 ]Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vandaag toevallig geprobeerd omdat gratis...ergens halverwege pack 2 gestopt, geloof ik...
kan wel even voor je kijken hoe die gaat?
edit: oplossing:Leuk spel!! Ga nu met pack 3 beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en als ik em niet gejailbreakt heb?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Gratis: Cerebro. zie www.ifindmyiphone.com
Wel handig om even een lock op je Cydia te zetten, anders kan 'ie zo worden verwijderd. Je kan volgen waar je telefoon is en is geweest, je kan de muziek van afstand aan en uit zetten en pushberichten sturen.
Heb hem vanmiddag gedownload en heb hem net uitgespeeld. :p makkelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Leuk spel!! Ga nu met pack 3 beginnen.
Kan ook via MobileMequote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:46 schreef fransbreda het volgende:
Mijn iphone is dus pas gestolen maar krijg binnenkort weer een nieuwe.
Er schijnen apps te zijn waarmee je via gps je telefoon kan traceren en dat moet er volgende keer meteen op dus.
Wie weet welke app ik moet hebben of in het geval van meerdere de beste is?
Ik was al na 10 minuten bij pack 3quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb hem vanmiddag gedownload en heb hem net uitgespeeld. :p makkelijk.
Trein, TVGIDS.nl Lite, Now Playing (bioscopen + films in de buurt vinden) en VI Lite. Maar daar zijn er een paar natuurlijk optioneel van.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:17 schreef ik.ben.hier het volgende:
Heeft er iemand tips voor wat basic apps? :$
Na de ervaring dat die app duizend keer per dag crashed (quote:Op maandag 22 februari 2010 20:39 schreef Rejected het volgende:
Nu.nl is ook wel een basic app.
Bij mij is de nu.nl app nog nooit gecrasht eigenlijkquote:Op maandag 22 februari 2010 20:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Na de ervaring dat die app duizend keer per dag crashed (), surf ik gewoon in Safari naar Nu.nl.
dat had ik dus met die barcodescanner.. niemand die er last van heeft, maar bij mij knalt ie er elke keer uit, opnieuw geinstalleerd, helpt niet..quote:Op maandag 22 februari 2010 20:52 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Bij mij is de nu.nl app nog nooit gecrasht eigenlijkHoe uit zich een crash? Een vastloper of zo?
Thanks, had zelf al ebuddy, VI, NU.nl en facebook erop gezet.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:29 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Trein, TVGIDS.nl Lite, Now Playing (bioscopen + films in de buurt vinden) en VI Lite. Maar daar zijn er een paar natuurlijk optioneel van.
Ik heb er nog wel wat meer App-meuk op staan, maar deze apps zijn de enige die ik regelmatig gebruik.
Had ze graag willen gebruiken, maar aangezien ik binnen mijn vriendenkring de enige met een iPhone ben...quote:Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Gebruikt iedereen hier Ping of Whatsapp?
Ik ping regelmatig! Maak dan ook gebruik van Ping Litequote:Op maandag 22 februari 2010 21:02 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Had ze graag willen gebruiken, maar aangezien ik binnen mijn vriendenkring de enige met een iPhone ben...
http://www.iphoneclub.nl/(...)hone-applicatie-uit/quote:Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vraag me af wanneer de DSB app ook komt.
Je bedoelt freezes? Ik best wel vaakquote:Op maandag 22 februari 2010 22:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit vastlopers gehad gelukkig!
Ligt er maar net aan wat men in je omgeving gebruikt. Ik verkies Whatsapp boven Ping! omdat je er ook foto's, video, audio & je locatie mee kan delen.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Gebruikt iedereen hier Ping of Whatsapp?
Heb ze allebei. Gebruik Ping niet meer. Whatsapp kan ook automatisch detecteren of er mensen in je adresboek ook Whatsapp hebben.Dat is reuze handig. En je kunt er meer mee dan Ping (zoals meneer hierboven al heeft verteld). Whatsapp is ook betrouwbaarder dan Ping. Whatsapp is overzichtelijker ( je hebt favorieten en je hebt geen gebruikersnama nodig e.d.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat men in je omgeving gebruikt. Ik verkies Whatsapp boven Ping! omdat je er ook foto's, video, audio & je locatie mee kan delen.
ook nog geen problemen met de nu.nl app bevalt prima. Toch maar weer eens installeren. Werkt stuk sneller dan browsen naar mijn idee.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef Roeni3 het volgende:
Dikke vastlopers inderdaad. Is weliswaar (en eerlijk gezegd) alweer bijna een jaar geleden dat ik de app probeerde en de bug zal er nu ongetwijfeld wel uit zijn, maar blijf toch maar gewoon lekker naar nu.nl surfen.
Ik heb geen van beiden. Wat kan je met die Apps? Ik dacht altijd dat je er mee kan sms'en, maar dt kan alleen maar naar gebruikers die ook een iPhone met die app hebben? Dan ga ik het helemaal nooit gebruiken, ik heb toch al sms..?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:11 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Heb ze allebei. Gebruik Ping niet meer. Whatsapp kan ook automatisch detecteren of er mensen in je adresboek ook Whatsapp hebben.Dat is reuze handig. En je kunt er meer mee dan Ping (zoals meneer hierboven al heeft verteld). Whatsapp is ook betrouwbaarder dan Ping. Whatsapp is overzichtelijker ( je hebt favorieten en je hebt geen gebruikersnama nodig e.d.
Met Ping kun je gewoon gratis berichten sturen tussen iPhones. Op zich handig als je veel vrienden hebt met een iPhone. Ik ken er maar twee of drie en gebruik het dus zelden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb geen van beiden. Wat kan je met die Apps? Ik dacht altijd dat je er mee kan sms'en, maar dt kan alleen maar naar gebruikers die ook een iPhone met die app hebben? Dan ga ik het helemaal nooit gebruiken, ik heb toch al sms..?
Is gratis.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:32 schreef Skv het volgende:
Wat biedt het meer dan sms dan? Ik zie het nut er vooralsnog niet van in.
Ik vind WhatsApp juist heel overzichtelijk. Naja smaken verschillen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Met Ping kun je gewoon gratis berichten sturen tussen iPhones. Op zich handig als je veel vrienden hebt met een iPhone. Ik ken er maar twee of drie en gebruik het dus zelden.
Ik vind Whatsapp een beetje onoverzichtelijk, en een heleboel opties waar ik niks mee doe.
ach ik krijg die sms-jes nu bij lange na niet op, maar voor andere mensen zal het idd handig zijn.quote:
Als je in het buitenland bent is het sws handig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:19 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ach ik krijg die sms-jes nu bij lange na niet op, maar voor andere mensen zal het idd handig zijn.
Werkt Ping! niet via een internet verbinding? Ik doe namelijk mijn internet uit als ik naar het buitenland ga anders betaal ik me scheel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je in het buitenland bent is het sws handig.
Jawel, maar je kan toch overal gratisch wifi punten vinden?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Werkt Ping! niet via een internet verbinding? Ik doe namelijk mijn internet uit als ik naar het buitenland ga anders betaal ik me scheel.
True.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, maar je kan toch overal gratisch wifi punten vinden?
email en twitter ook. Plus dat ik 300 sms heb per maand die ik vanuit bitesms kan versturen zonder een app te openen.. Anyway, niks voor mij denk ik!quote:
Ik ga in het buitenland niet op zoek naar hotspots zodat ik daar kan gaan zitten sms'en (pingen in dit geval). Moet je ook nog naar een wifipunt om je pings op te halen, terwijl je sms gewoon gratis ontvangt..quote:
Ik gebruik het dan ook beide. In veel hotels is gewoon wifi. Ik ga ook niet om 50 cent te besparen een uur wifi zoeken, nee. Maar als het toch voorhanden is...............quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga in het buitenland niet op zoek naar hotspots zodat ik daar kan gaan zitten sms'en (pingen in dit geval). Moet je ook nog naar een wifipunt om je pings op te halen, terwijl je sms gewoon gratis ontvangt..
Tof! Kan best nog een maandje wachten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:26 schreef Sodeju het volgende:
Eind Maart moet die ING app uitkomen.
Je kan toch gewoon je hotmail account toevoegen aan de standaard email van de iphone?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:10 schreef Skv het volgende:
1. Visit http://join.msn.com/
2. Click on "Hotmail for mobile phones".
3. Read the information thoroughly! Also the pricing part.
4. Now click on "register now" and after that click "register now" again.
5. Chose your mobile operator and fill in your mobile phone number.
6. Finish the rest of the sign-up process. Don't check the boxes for Hotmail alerts and MSN alerts!
7. In the sign-up settings specify to NOT receive any SMS alerts for Hotmail messages. Leave the other settings to stay as specified in your Hotmail account.
8. Finish the subscription. You'll now receive an activation SMS with a 4 digit code. Enter this code on the activation page. This is the only sms you'll receive and pay through your mobile carrier.
9. After the subscription visit your Hotmail account with your web browser. Now go to "options"=>"more options".
10. In the section "Customize your mail" go to option "mobile alerts for new messages" and make sure the option "None. Never send me mobile alerts" is selected. You will never receive any alert sms by setting this option so you will stay free of charges! Press save.
11. In the section "Manage your account" visit "Forward mail to another e-mail account".
12. Fill in any e-mail address you want you Hotmail to be forwarded to, for instance your Gmail account. Press save and confirm the setting by clicking the link in the e-mail that has been sent to the specified e-mail address. The setting has now been accepted by Hotmail!
13. Configure your Gmail or other mail account on the iPhone (if you haven't already done so) and receive your Hotmail messages on the iPhone!
Have fun!
Attention! If you make a wrong setting, you might receive mobile sms alerts and it'll cost you!
Pay attention to what you're doing. It's your responsibility to make the right settings!
For me it works perfect and it's free!
5,49quote:
Juist ja, dat heb ik ook gedaan.. eitjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:42 schreef jna het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon je hotmail account toevoegen aan de standaard email van de iphone?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:42 schreef jna het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon je hotmail account toevoegen aan de standaard email van de iphone?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet wel hoe ik mijn hotmail kan toevoegen aan de standaard mail app van de iPhone maar dat wil ik dus niet. Dat werkt allemaal prima, heb ik nu met twee email adressen. Toch bedankt.
Dat heb je met mijn oplossing niet, dit is een manier om je hotmail te forwarden naar gmail zodat je vanuit de webversie daarvan (welke je aangaf fijn te vinden) je mail kan zien.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet wel hoe ik mijn hotmail kan toevoegen aan de standaard mail app van de iPhone maar dat wil ik dus niet. Dat werkt allemaal prima, heb ik nu met twee email adressen. Toch bedankt.
Bron? Al bekend wat er in komt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:26 schreef Sodeju het volgende:
Eind Maart moet die ING app uitkomen.
Ik werk zelf bij ING, onder voorbehoud mocht dit worden verteld.quote:
Jaaaaaa die is vet! Ben ik ook mee bezig!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:45 schreef Stuurloos het volgende:
Angry Birds is vet! Had de Lite versie gedownload en uitgespeeld. Binnenkort de normale versie maar eens kopen.
Tower Defense....ehmmm....Defender Chronicles is leuk...en GeoDefense / GD Swarm....The Creeps...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:07 schreef Norrage het volgende:
Plants vs Zombies is een mooi spel! Beetje simpel alleen
Maar wat zijn nou de andere leuke tower defence achtige spelletjes? Ik heb Worms Defence Lite geprobeerd en die vond ik op zich al grappig..maar die was wel heel basic. Zijn er betere?
En is er sowieso ergens een mooi lijstje met must-have games? (niet alleen must-have apps)
Ik vind dat ook een leuk spel.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:02 schreef Skv het volgende:
Angry birds is inderdaad geinig! Ben nu bij level 3 van wereld 5.
Er komt nog een stuk met 21 levels. Ik heb ze al uitgespeeld al zijn er nog wel wat levels waar ik maar één ster heb. Dat kan beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een leuk spel.ben bij level 8 van wereld 3. In mijn scherm zijn er maar 3 werelden, maar als ik die uit heb, zijn er dus meer??
Je moet de ´help´ lezen van het spel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:45 schreef MaxC het volgende:
Heb ook Plants vs Zombies ontdekt, Wat een verschrikkelijk gruwelijke game
Die notes van die zombies ook steeds![]()
![]()
Inderdaad briljant.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je moet de ´help´ lezen van het spel.
gratis?quote:
Ah, ik was niet erg op de hoogte van de andere apps, maar ik vind het nu wel handig dat ik makkelijk mijn saldo kan checken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:55 schreef Skv het volgende:
Die techniek wordt al máánden gebruikt in andere banksaldo-apps. Ergo: het voegt 0,0 toe.
Ik kan nog steeds het saldo op mijn spaarrekening niet bekijken, geen geld van en naar mijn spaarrekening en geld van en naar bankrekeningen overmaken. Ook is er geen optie met push toegevoegd waarbij ik kan zien wanneer mijn loon is gestort e.d.
http://m.goeievraag.nl/vraag/8275?from=wwwquote:Op zondag 4 april 2010 18:27 schreef Norrage het volgende:
Dat Shazam, wat een ongelooflijke app is dat zegjammer dat de gratis versie maar 5 tags geeft...maar ik ben bereid er wel 4 euro aan uit te geven
Maar weet iemand hoe dat in godsnaam werkt? Echt vet
Een van de geniaalste appsquote:Op zondag 4 april 2010 18:27 schreef Norrage het volgende:
Dat Shazam, wat een ongelooflijke app is dat zegjammer dat de gratis versie maar 5 tags geeft...maar ik ben bereid er wel 4 euro aan uit te geven
Maar weet iemand hoe dat in godsnaam werkt? Echt vet
Yup, en dan ook nog heel recente nummersquote:Op zondag 4 april 2010 19:20 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het vooral bizar dat die database zo enorm groot is. Sites waar je lyrics kan opvragen of zo zijn vaak nog erg gebrekkig, maar deze app vindt echt werkelijk waar bijna elk nummer.
Alles uitspelen?quote:Op zondag 4 april 2010 23:59 schreef MaxC het volgende:
Er is een update voor Angry Birds, hoe unlock ik die nieuwe levels?
Gaat de teletekst app dan weg? Of werkt niet meer?quote:Op maandag 5 april 2010 09:13 schreef fransbreda het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)icaties-rug-toe.html
Je hebt ook een betaalde versie en nog 2 gratis versies zie ik.quote:Op maandag 5 april 2010 09:25 schreef geelkuikentje het volgende:
qua nieuws apps gebruik ik nu.nl en teletekst veel. Zou jammer zijn als teletekst weggaat/niet meer werkt als app.
Er staat een uitleg op iphoneclub. De cheats dus.quote:Op zondag 4 april 2010 23:59 schreef MaxC het volgende:
Er is een update voor Angry Birds, hoe unlock ik die nieuwe levels?
Heb al contact gehad met die lui, ze hebben een update ingediend die het crashprobleem oplost.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:38 schreef Stansfield het volgende:
Hebben hier meer mensen problemen met echofon? Bij mij werkt die niet meer sinds gisteren.
Als ik jou was zou ik zoeken op 'opera'.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:48 schreef Luco het volgende:
Hoe is die Opera App? M'n iPod is op dit moment kaduuk dus ik kan 'm niet zelf testen
Ja gozah, ik vraag toch hier om ervaringen?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik zoeken op 'opera'.
super. Ik had al wel een andere twitterapp geinstalleerd maar echefon vind ik toch wel het beste.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb al contact gehad met die lui, ze hebben een update ingediend die het crashprobleem oplost.
Bij mij werkt hij naar behoren.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:38 schreef Stansfield het volgende:
Hebben hier meer mensen problemen met echofon? Bij mij werkt die niet meer sinds gisteren.
Die staan altijd bij de beoordelingen.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja gozah, ik vraag toch hier om ervaringen?
Tweetie is de bestequote:Op donderdag 15 april 2010 10:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
super. Ik had al wel een andere twitterapp geinstalleerd maar echefon vind ik toch wel het beste.
Ik vind het ook een erg leuk spel, ben pas bij de eerste wereld, maar ik kan er goed om lachenquote:Op zondag 28 februari 2010 16:02 schreef Skv het volgende:
Angry birds is inderdaad geinig! Ben nu bij level 3 van wereld 5.
Er zit wel degelijk een systeem achter. Als het goed is kun je in de meeste levels drie sterren halen met maximaal 3 vogels ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Norrage het volgende:
Angry Birds erg leuk, maar stiekem slaat het nergens op. Soms heb je gewoon puur geluk nodig dat er net ergens een blokje op een beest valt
Maar het is zeker wel coolVerslavend vooral. Af en toe ff een leveltje doen. En er zijn echt veel levels!! Hoeveel werelden zijn er?
ohja zeker wel, maar dan moet je echt veels te veel spelenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk een systeem achter. Als het goed is kun je in de meeste levels drie sterren halen met maximaal 3 vogels ofzo.
Het doel van gamesquote:Op donderdag 15 april 2010 17:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
ohja zeker wel, maar dan moet je echt veels te veel spelen
Dat is toch ook gewoon lopen?quote:Op maandag 19 april 2010 10:07 schreef Nashje het volgende:
Ik wil Runkeeper Free ook gebruiken op de lopende band in de sportschool. Is dit mogelijk want ik kom er geen wijs uit.
Ik heb het maar even voor je opgezocht. Omdat je misschien nog niet weet hoe google werkt:quote:Op maandag 19 april 2010 10:07 schreef Nashje het volgende:
Ik wil Runkeeper Free ook gebruiken op de lopende band in de sportschool. Is dit mogelijk want ik kom er geen wijs uit.
RunKeeper is an application built for the iPhone 3G and 3GS that uses the built-in GPS to enable runners (and walkers, cyclists, hikers, etc.) to track their outdoor fitness activities including duration, distance, pace, speed, calories burned, and path traveled on a map.quote:
Mijn excuses dat ik soms alleen de mogelijkheid heb tot internet op m'n iPhone en een kortdurende pauze heb. Ik zal eens kijken naar dat google. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 19 april 2010 10:39 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ik heb het maar even voor je opgezocht. Omdat je misschien nog niet weet hoe google werkt:
http://runkeeper.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=3977&p=14687&hilit=Treadmill#p14687
Het is dus alleen te gebruiken door bijvoorbeeld 8 km te lopen op de band en dat vervolgens handmatig afstand en tijd in te voeren. Op deze manier kun je je stats toch bijhouden wanneer je niet buiten gaat lopen.
Veel plezier verder nog met het ontdekken van het internet.
Hoe zou die telefoon dat in godsnaam af moeten lezen als jij binnen op een loopbandje gaat staan?quote:Op maandag 19 april 2010 13:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mijn excuses dat ik soms alleen de mogelijkheid heb tot internet op m'n iPhone en een kortdurende pauze heb. Ik zal eens kijken naar dat google. Bedankt voor de tip!
Handmatig invoeren vind ik teveel werk. Is er geen alternatieve app die zoiets wel kan?
Hoe wil je het dan zien? Met een linkkabel je iPhone aan de loopband koppelen ofzo? Denk dat handmatig invoeren sneller gaatquote:Op maandag 19 april 2010 13:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mijn excuses dat ik soms alleen de mogelijkheid heb tot internet op m'n iPhone en een kortdurende pauze heb. Ik zal eens kijken naar dat google. Bedankt voor de tip!
Handmatig invoeren vind ik teveel werk. Is er geen alternatieve app die zoiets wel kan?
Heb ik ook vaak. Dan is de verbinding fout gegaan of zo. Volgens mij komt hij pas naar voren als je nog een bericht krijgt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een ping berichtje gekregen op mijn ping lite. Maar nu zie ik wel dat ik nog 1 te lezen berichtje heb maar die komt niet in beeld als ik ping open. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Whatsapp Messenger!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
Is er nou een messenger zoals Ping! tussen een Iphone en een Blackberry??
En werkt dat nou echt tussen een iPhone en Blackberry?quote:
Waarom zou het niet werken?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En werkt dat nou echt tussen een iPhone en Blackberry?
Heb genoeg berichten online gelezen dat de berichten nog niet aankwamen tussen beide smartphonesquote:
Vaak gedaan en het gaat heel goed. Alleen kun je geen afbeeldingen e.d. sturen maar wel gewoon berichten.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb genoeg berichten online gelezen dat de berichten nog niet aankwamen tussen beide smartphones
Heb zelfs van een aantal BB gebruikers geihoord dat ze er niets voor betaald hebben. Of is dat dan een gekraakte versie ofzo?quote:Op donderdag 22 april 2010 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
Beter... dan moeten de blackberry gebruikers van mijn contacten dat maar gaan aanschaffen![]()
Ik vraag me af wanneer ING eens wat gaan veranderen aan dat onding van hun. App heeft 1,5 ster van de 5. Dat wil je als bedrijf toch ook niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:16 schreef fotostarter het volgende:
Ik vraag me af wanneer SNS met zo'n app komt. Die gasten lopen echt met alles achter
Welke wereld leef jij?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:03 schreef Stpan het volgende:
Nu pas Opera Mini 'ontdekt'.
En dat gaat allemaal veel rapper dan met Safari!
Wel jammer dat er van die hele ratings niets klopt(e). Alleen mensen die hem verwijderen gaan een App (automatisch) raten. Tja dan krijg vooral ratings van mensen die een app totaal niet bevalt, ze verwijderen hem namelijk. Al is dat sinds kort afgeschaft?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer ING eens wat gaan veranderen aan dat onding van hun. App heeft 1,5 ster van de 5. Dat wil je als bedrijf toch ook niet?
En hiermee wil je zeggen dat?quote:
T zal t 2e zijnquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:10 schreef Stpan het volgende:
[..]
En hiermee wil je zeggen dat?
- Ik lichtjaren achterloop door nu pas Opera Mini te ontdekken?
- Jij vindt dat Opera Mini helemaal niet sneller is?
Dat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:10 schreef Stpan het volgende:
- Jij vindt dat Opera Mini helemaal niet sneller is?
Idd, hier is t ook trager dan safari hoor.. t opstarten zelfs al.. laat staan een pagina ladenquote:
Je hebt al www.snsbank.nl/pda. Waarom nog een app. Het design mag wel mooier, dat welquote:Op donderdag 22 april 2010 09:16 schreef fotostarter het volgende:
Ik vraag me af wanneer SNS met zo'n app komt. Die gasten lopen echt met alles achter
Gebruik dan WhatsApp is beter.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:02 schreef Berend. het volgende:
Wie heeft Ping!? Voeg me dan toe: Pixiyo
Juist.quote:
Het gaat op basis van iemand die ook Whatsapp heeft. De PIN of Pingnaam in dit geval is dat het telefoonnummer. En je kan behalve berichten ook foto's, films, audioberichten en veel meer naar elkaar toesturen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef Berend. het volgende:
Ach ik wou het gewoon even testen haha. En euhmm ik heb nu WhatsApp, maar wat vinden jullie daar beter aan dan? En waarom moet je je telefoon eraan koppelen(heb het wel gedaan hoor :p)
Whatsapp werkt de laatste weer primaquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Het gaat op basis van iemand die ook Whatsapp heeft. De PIN of Pingnaam in dit geval is dat het telefoonnummer. En je kan behalve berichten ook foto's, films, audioberichten en veel meer naar elkaar toesturen.
Je weet dat er rond juni/juli weer een nieuwe iPhone komt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:17 schreef White__Tiger het volgende:
Mooi topic.
Morgen ga ik mijn Iphone bestellen, daarna deze topics maar eens goed doorspitten.
Ik had dat met P!ing.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Whatsapp werkt de laatste weer primaHeb wel een tijdje gehad dat sommige berichten niet aankwamen etc.
Yep, alleen kan nu waarschijnlijk de 3GS 32gb voor niets krijgen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:26 schreef Trystar het volgende:
[..]
Je weet dat er rond juni/juli weer een nieuwe iPhone komt?
Via via of via een officieel kanaal? Ik zit er aan te denken een 3Gs voor mijn vriendin te kopen. Die boeit het toch niet of het nou de aller nieuwste is of niet. Dus wil ik eigenlijk even wachten tot de nieuwe uitkomt en dan de 3Gs kopen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:18 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Yep, alleen kan nu waarschijnlijk de 3GS 32gb voor niets krijgen.
Voor de nieuwe Iphone moet waarschijnlijk flink betaald worden, dat heb ik er niet voor over.
Ben je bereid ervoor te betalen? Trillian. Kost 3,99 volgens mij, vereist ook een Astra account, maar is wel fijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand een aanrader voor een instant message (msn) app? Ik had altijd Palringo maar die vond ik niet zo chill werken. En als ik hem eens gebruikt had kreeg ik bij Adium (Mac msn) allerlei meldingen over contactlijsten synchroniseren enzo.
Wil gewoon makkelijk kunnen babbelen in landscape mode, en graag een beetje fatsoenlijke UI.
Moet 'ie wel fucking goed zijn wil ik er 4 euro voor neerleggen. Zal eens even kijken. Andere suggesties nog welkom natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Ben je bereid ervoor te betalen? Trillian. Kost 3,99 volgens mij, vereist ook een Astra account, maar is wel fijn.
Beejive IM werkt prima. Ik heb 'm overigens altijd op offline staan, dat chatten op zo'n telefoon is erg kut.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Moet 'ie wel fucking goed zijn wil ik er 4 euro voor neerleggen. Zal eens even kijken. Andere suggesties nog welkom natuurlijk.
Dude wat?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Beejive IM werkt prima. Ik heb 'm overigens altijd op offline staan, dat chatten op zo'n telefoon is erg kut.
Ik zit te wachten op mijn 3GS dus is een tvp wel handig om lekker alles door te lezen ook al is het topic dicht etc. *voorpret*quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:26 schreef Rejected het volgende:
Nog maar 25 posts en je plaatst een tvp?
EA heeft aanbiedingen vandaag.
Met ditzelfde idee zat ik ook (al is de SonyEricsson Xperia X10 ook rete gaaf) ze pikt vaak mijn iPhone in, vooral voor de spelletjesquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Via via of via een officieel kanaal? Ik zit er aan te denken een 3Gs voor mijn vriendin te kopen. Die boeit het toch niet of het nou de aller nieuwste is of niet. Dus wil ik eigenlijk even wachten tot de nieuwe uitkomt en dan de 3Gs kopen.
Een iPod Touch heeft geen ingebouwde microfoon. Daar zal je dus de microfoon uit dat headsetje bij moeten gebruiken.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:17 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb Shazam gedownload, heb een iPod Touch. Hij zegt dat hij geen muziek herkent, omdat ik eerst microfoon moet inpluggen.
Maar die zit er gewoon in...?
Misschien een hele domme vraag, maar wat is dat? Want ik geloof dat ik geen headsetje heb. Of kan dat komen omdat ik een hele oude Toch heb?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:37 schreef Luco het volgende:
[..]
Een iPod Touch heeft geen ingebouwde microfoon. Daar zal je dus de microfoon uit dat headsetje bij moeten gebruiken.
Hahahha die is zo verslavend en kut.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef Ad_rem het volgende:
Ik ben bezig met the impossible game.. zeer trieste game maar moet het halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Applequote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom heb ik opeens een map iPod Photo Cache op mijn bureaublad nadat ik eens een stel foto's op mijn iPhone had staan?
Waar the fuck slaat dat nou weer op? Ik heb een MacBook en ga nooit meer terug naar Windows!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Apple![]()
Enigste nadeel van de iPhone.
Wat is je voornaamste rede? Ik ben nog niet echt om.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Berend. het volgende:
Ik ga denk ik wel de iPhone 4G kopen hoor, als die zo wordt.
Onzin.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:24 schreef ruffian het volgende:
[..]
Wat is je voornaamste rede? Ik ben nog niet echt om.
Al denk ik niet dat de iPhone de versie is die op internet rond zweeft. Apple is in duistere kamertjes met een heel ander toestel bezig geweest en houd ons met die "prototype" voor het lapje.
Ik was de afgelopen dagen al aan het F5'enquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:13 schreef VancouverFan het volgende:
Angry Birds heeft weer een update met nieuwe levels
Ben hem nu aan het updatenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:13 schreef VancouverFan het volgende:
Moet 14 en 15 nog uitspelen voor ik de nieuwe levels kan doen. Ik vind die groene draaivogels een beetje kut.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:13 schreef VancouverFan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |