Juist.quote:
Het gaat op basis van iemand die ook Whatsapp heeft. De PIN of Pingnaam in dit geval is dat het telefoonnummer. En je kan behalve berichten ook foto's, films, audioberichten en veel meer naar elkaar toesturen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef Berend. het volgende:
Ach ik wou het gewoon even testen haha. En euhmm ik heb nu WhatsApp, maar wat vinden jullie daar beter aan dan? En waarom moet je je telefoon eraan koppelen(heb het wel gedaan hoor :p)
Whatsapp werkt de laatste weer primaquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Het gaat op basis van iemand die ook Whatsapp heeft. De PIN of Pingnaam in dit geval is dat het telefoonnummer. En je kan behalve berichten ook foto's, films, audioberichten en veel meer naar elkaar toesturen.
Je weet dat er rond juni/juli weer een nieuwe iPhone komt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:17 schreef White__Tiger het volgende:
Mooi topic.
Morgen ga ik mijn Iphone bestellen, daarna deze topics maar eens goed doorspitten.
Ik had dat met P!ing.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Whatsapp werkt de laatste weer primaHeb wel een tijdje gehad dat sommige berichten niet aankwamen etc.
Yep, alleen kan nu waarschijnlijk de 3GS 32gb voor niets krijgen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:26 schreef Trystar het volgende:
[..]
Je weet dat er rond juni/juli weer een nieuwe iPhone komt?
Via via of via een officieel kanaal? Ik zit er aan te denken een 3Gs voor mijn vriendin te kopen. Die boeit het toch niet of het nou de aller nieuwste is of niet. Dus wil ik eigenlijk even wachten tot de nieuwe uitkomt en dan de 3Gs kopen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:18 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Yep, alleen kan nu waarschijnlijk de 3GS 32gb voor niets krijgen.
Voor de nieuwe Iphone moet waarschijnlijk flink betaald worden, dat heb ik er niet voor over.
Ben je bereid ervoor te betalen? Trillian. Kost 3,99 volgens mij, vereist ook een Astra account, maar is wel fijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand een aanrader voor een instant message (msn) app? Ik had altijd Palringo maar die vond ik niet zo chill werken. En als ik hem eens gebruikt had kreeg ik bij Adium (Mac msn) allerlei meldingen over contactlijsten synchroniseren enzo.
Wil gewoon makkelijk kunnen babbelen in landscape mode, en graag een beetje fatsoenlijke UI.
Moet 'ie wel fucking goed zijn wil ik er 4 euro voor neerleggen. Zal eens even kijken. Andere suggesties nog welkom natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Ben je bereid ervoor te betalen? Trillian. Kost 3,99 volgens mij, vereist ook een Astra account, maar is wel fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |