Wil ik ook wel eens weten, pas net een iPhone gekochtquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:06 schreef geelkuikentje het volgende:
Leuk allemaal tvp's![]()
Nog leuke games uit de laatste tijd die je echt moet hebben op je iphone/ipod touch?
Zelf heb ik niet zo veel boeiends de laatste tijd gedownload uit de iTunes store.
FIFA 09 en Driver zijn wel hoogstaand voor een telefoon.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:06 schreef geelkuikentje het volgende:
Leuk allemaal tvp's![]()
Nog leuke games uit de laatste tijd die je echt moet hebben op je iphone/ipod touch?
Zelf heb ik niet zo veel boeiends de laatste tijd gedownload uit de iTunes store.
Ik ook niet. Wat zijn de updates?quote:Op donderdag 11 februari 2010 03:16 schreef bambino het volgende:
tvp
Ik heb helaas geupdate naar nieuwe osbb jailbreak
http://tweakers.net/meuktracker/22440/iphone-os-313.htmlquote:Op donderdag 11 februari 2010 05:55 schreef Frishe het volgende:
Maar er moet verder toch nog iets zijn?
Heb je je handtekening bij Cydia opgeslagen dan? Anders kan je niet terug naar 3.1.2.quote:Op donderdag 11 februari 2010 04:40 schreef bambino het volgende:
update is dat de jailbreak niet meer werkt
Waarschijnlijk heeft onze grote vriend wie de jailbreak gemaakt heeft met blackra1n een dealtje gemaakt met apple voor een paar zakken met knakenen heeft hij een anti update gemaakt.
Enige wat ik kan doen is de complete iphone reinstalleren en dan updaten naar 3.1.2
alle nieuwe updates niet gebruiken.
En dan kan ik downloaden wat ik wil via bepaalde progjes (ik mag misschien de namen niet noemen hier daarom ff zo)
Bedoel je waarmee je je iphone als itunes afstandsbediening kan gebruiken?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:40 schreef Norrage het volgende:
Ohja, wat is ook al weer die app (is het een app?) waarmee je je iphone als apple remote kan gebruiken (dus je mac aansturen)?
9292OV (of OVOV92 weet niet meer de exacte naam)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:27 schreef Norrage het volgende:
tvp en vraag: wat is de beste OV app?
En dat heb ik dus gedaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 04:40 schreef bambino het volgende:
Enige wat ik kan doen is de complete iphone reinstalleren en dan updaten naar 3.1.2
alle nieuwe updates niet gebruiken.
En dan kan ik downloaden wat ik wil via bepaalde progjes (ik mag misschien de namen niet noemen hier daarom ff zo)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:26 schreef SnuggLe het volgende:
Op mijn oude nokia zat een prima agenda; er bleef iets piepen, netzolang totdat je op een toets drukte. Relaxte reminders.
Ik heb nu 2DO light en nog veel meer progsels geprobeerd, maar nergens werkt het op die manier. Een piepje (die ik niet hoor/vergeet) en weg is mijn reminder. Iemand een tip voor een goed progseltje?? Of ligt het aan het feit dat het 2do LIGHT is?
Treinquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:27 schreef Norrage het volgende:
tvp en vraag: wat is de beste OV app?
Hmm, ja, werkt perfect!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:51 schreef Semmm het volgende:
[..]
Bedoel je waarmee je je iphone als itunes afstandsbediening kan gebruiken?
Dat is namelijk gewoon "Remote"
Inderdaad. Slaat nergens op. Daarnaast zou ik de mensen die EL al hebben dit gratis aanbieden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:28 schreef MaxC het volgende:
Wat is die Eredivisie app kut zeg!![]()
Kijk je drie suffe compilaties en moet je 7 euro per maand betalen om hem te blijven gebruiken
lees de titel eens van dit topicquote:Op zondag 14 februari 2010 01:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil nog steeds graag Rabobankieren gebruiken alleen heb nog steeds geen zin om drie euro per kwartaal uit te geven aan zo'n mobiel bankieren abonnement.
Oh, ik dacht dat het over de App ging.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:03 schreef mug89 het volgende:
[..]
lees de titel eens van dit topic
Rabobank heeft het gratis gemaakt..
geen kosten/abonnement...
alleen rabocode aanvragen (gratis) en je kunt t lekker gebruiken...
Nee, die was vanaf het begin al gratisquote:Op zondag 14 februari 2010 13:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over de App ging.
Nice!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:34 schreef mug89 het volgende:
[..]
Nee, die was vanaf het begin al gratis
daarom was het idd een beetje verwarrend, en heeft de Rabo dus besloten het toch maar gratis te doen..
wat werkt er niet?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:36 schreef Chinless het volgende:
Dat rabo telebankieren werkt alleen niet of is dat alleen voor particulieren rekeningen?
Harbor Master, Flight Control met botenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:25 schreef LeNick het volgende:
tvp
Flight Control werkt wel verslavend, en Red Ball ook.. Ik zoek nog meer..Leuk rollenspel, waar je echt zoiets bij hebt: 'spelen spelen spelen!!' Wil me voortaan niet meer vervelen als ik met het OV reis..
Ook niet in het overzicht?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:47 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
heb je een linkje ik zie hem niet
Je moet zoveel mogelijk woorden maken uit de letters van die steden. Je begint dus met Kingstownquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef LeNick het volgende:
Ik snap 'm niet..Wat the fuck moet je doen
Adventures? Monkey Island, Myst, 1112 episode 1, Broken Sword: The Director's Cut? Riven is onderweg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:02 schreef AssyriskaFF het volgende:
Waarom zijn er zo weinig point and click spellen voor de iPhone?
Die heb ik allemaal al op de PC gespeeld. Het is niet nieuw zoals 1112 bijvoorbeeld. Ik wil meer van dat soort spellen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:25 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Adventures? Monkey Island, Myst, 1112 episode 1, Broken Sword: The Director's Cut? Riven is onderweg.
thanx! staat nu naast Rotten Tomatoes op m'n iPhonequote:
Nee. En gezien het feit dat wij ook nog zo'n e-identifier moeten gebruiken, lijkt de kans dat die app komt klein.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef donroyco het volgende:
Is er ook een ABN AMRO-app?
Is een app voor. Ik heb bijvoorbeeld ook de MSN buddy toegevoegd en kan gewoon m'n saldo opvragen met de laatste 4 cijfers van m'n rekeningnummer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee. En gezien het feit dat wij ook nog zo'n e-identifier moeten gebruiken, lijkt de kans dat die app komt klein.
Die MSN-buddy heb ik ook, erg handig als je niet weet waar je de e.dentifier hebt liggen. Die verschillende apps heb ik ook gezien, maar vertrouw ik niet zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is een app voor. Ik heb bijvoorbeeld ook de MSN buddy toegevoegd en kan gewoon m'n saldo opvragen met de laatste 4 cijfers van m'n rekeningnummer.
En ik heb daar meerdere apps voor gezien. Iig apps die hetzelfde doen.
Ik zit met precies hetzelfde.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die MSN-buddy heb ik ook, erg handig als je niet weet waar je de e.dentifier hebt liggen. Die verschillende apps heb ik ook gezien, maar vertrouw ik niet zo
Haha, dus ik wacht gewoon geduldig.quote:
True zijn wel allemaal oude spellen, het ziet er ook niet echt naar uit dat er een episode 2 van 1112 komt. Wel jammer maar zal ook wel komen omdat adventures niet echt populair meer zijn tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:37 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al op de PC gespeeld. Het is niet nieuw zoals 1112 bijvoorbeeld. Ik wil meer van dat soort spellen.
Ik vond ze geweldigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:47 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
True zijn wel allemaal oude spellen, het ziet er ook niet echt naar uit dat er een episode 2 van 1112 komt. Wel jammer maar zal ook wel komen omdat adventures niet echt populair meer zijn tegenwoordig.
Wat dat betreft kun je beter terecht op je PC, daar zijn 5 nieuwe episodes van adventures of monkey island uitgebracht. Maar is net te klein om te porten naar iPhone, voor de iPad zou wel kunnen waarschijnlijk.![]()
Dat is saldo vragen. Niet simpel inloggen met een wachtwoord en geld over kunnen maken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:20 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom wel MSN Buddy vertrouwen dan?
Ah, ok. Nou ja, een goede, betrouwbare ABN AMRO app - iefst van ABN Amro zelf - zou wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is saldo vragen. Niet simpel inloggen met een wachtwoord en geld over kunnen maken.
Als het plaatje de layout niet verneukt qua breedte is het niet zo'n probleem toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:34 schreef geelkuikentje het volgende:
Kunnen de letters nog groter. Kom zeg doe dit effe in een link of zo
Het is gewoon een afbeelding, niet zeikenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:34 schreef geelkuikentje het volgende:
Gratis: Cerebro. zie www.ifindmyiphone.comquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:46 schreef fransbreda het volgende:
Mijn iphone is dus pas gestolen maar krijg binnenkort weer een nieuwe.
Er schijnen apps te zijn waarmee je via gps je telefoon kan traceren en dat moet er volgende keer meteen op dus.
Wie weet welke app ik moet hebben of in het geval van meerdere de beste is?
Sorry. Maar ik vind 't een mooie afbeelding.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:34 schreef geelkuikentje het volgende:
vandaag toevallig geprobeerd omdat gratis...ergens halverwege pack 2 gestopt, geloof ik...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:03 schreef Biogarde het volgende:
Iemand die Tiki Totems speelt toevallig? Ik zit vast op level 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Abbadon op 20-02-2010 17:14:14 ]Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vandaag toevallig geprobeerd omdat gratis...ergens halverwege pack 2 gestopt, geloof ik...
kan wel even voor je kijken hoe die gaat?
edit: oplossing:Leuk spel!! Ga nu met pack 3 beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en als ik em niet gejailbreakt heb?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Gratis: Cerebro. zie www.ifindmyiphone.com
Wel handig om even een lock op je Cydia te zetten, anders kan 'ie zo worden verwijderd. Je kan volgen waar je telefoon is en is geweest, je kan de muziek van afstand aan en uit zetten en pushberichten sturen.
Heb hem vanmiddag gedownload en heb hem net uitgespeeld. :p makkelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Leuk spel!! Ga nu met pack 3 beginnen.
Kan ook via MobileMequote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:46 schreef fransbreda het volgende:
Mijn iphone is dus pas gestolen maar krijg binnenkort weer een nieuwe.
Er schijnen apps te zijn waarmee je via gps je telefoon kan traceren en dat moet er volgende keer meteen op dus.
Wie weet welke app ik moet hebben of in het geval van meerdere de beste is?
Ik was al na 10 minuten bij pack 3quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb hem vanmiddag gedownload en heb hem net uitgespeeld. :p makkelijk.
Trein, TVGIDS.nl Lite, Now Playing (bioscopen + films in de buurt vinden) en VI Lite. Maar daar zijn er een paar natuurlijk optioneel van.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:17 schreef ik.ben.hier het volgende:
Heeft er iemand tips voor wat basic apps? :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |