Ah, ik was niet erg op de hoogte van de andere apps, maar ik vind het nu wel handig dat ik makkelijk mijn saldo kan checken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:55 schreef Skv het volgende:
Die techniek wordt al máánden gebruikt in andere banksaldo-apps. Ergo: het voegt 0,0 toe.
Ik kan nog steeds het saldo op mijn spaarrekening niet bekijken, geen geld van en naar mijn spaarrekening en geld van en naar bankrekeningen overmaken. Ook is er geen optie met push toegevoegd waarbij ik kan zien wanneer mijn loon is gestort e.d.
http://m.goeievraag.nl/vraag/8275?from=wwwquote:Op zondag 4 april 2010 18:27 schreef Norrage het volgende:
Dat Shazam, wat een ongelooflijke app is dat zegjammer dat de gratis versie maar 5 tags geeft...maar ik ben bereid er wel 4 euro aan uit te geven
Maar weet iemand hoe dat in godsnaam werkt? Echt vet
Een van de geniaalste appsquote:Op zondag 4 april 2010 18:27 schreef Norrage het volgende:
Dat Shazam, wat een ongelooflijke app is dat zegjammer dat de gratis versie maar 5 tags geeft...maar ik ben bereid er wel 4 euro aan uit te geven
Maar weet iemand hoe dat in godsnaam werkt? Echt vet
Yup, en dan ook nog heel recente nummersquote:Op zondag 4 april 2010 19:20 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het vooral bizar dat die database zo enorm groot is. Sites waar je lyrics kan opvragen of zo zijn vaak nog erg gebrekkig, maar deze app vindt echt werkelijk waar bijna elk nummer.
Alles uitspelen?quote:Op zondag 4 april 2010 23:59 schreef MaxC het volgende:
Er is een update voor Angry Birds, hoe unlock ik die nieuwe levels?
Gaat de teletekst app dan weg? Of werkt niet meer?quote:Op maandag 5 april 2010 09:13 schreef fransbreda het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)icaties-rug-toe.html
Je hebt ook een betaalde versie en nog 2 gratis versies zie ik.quote:Op maandag 5 april 2010 09:25 schreef geelkuikentje het volgende:
qua nieuws apps gebruik ik nu.nl en teletekst veel. Zou jammer zijn als teletekst weggaat/niet meer werkt als app.
Er staat een uitleg op iphoneclub. De cheats dus.quote:Op zondag 4 april 2010 23:59 schreef MaxC het volgende:
Er is een update voor Angry Birds, hoe unlock ik die nieuwe levels?
Heb al contact gehad met die lui, ze hebben een update ingediend die het crashprobleem oplost.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:38 schreef Stansfield het volgende:
Hebben hier meer mensen problemen met echofon? Bij mij werkt die niet meer sinds gisteren.
Als ik jou was zou ik zoeken op 'opera'.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:48 schreef Luco het volgende:
Hoe is die Opera App? M'n iPod is op dit moment kaduuk dus ik kan 'm niet zelf testen
Ja gozah, ik vraag toch hier om ervaringen?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik zoeken op 'opera'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |