Moet je het eens proberen als je dan ook nog eens met je rechterhand schudt tegelijkertijdquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:38 schreef Keiichi het volgende:
Ik ben 100% rechtshandig. Je wilt m'n handschrift niet zien als ik met links schrijf.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Moet je het eens proberen als je dan ook nog eens met je rechterhand schudt tegelijkertijd
En een geheel linkse benadering is minder ernstig?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef wallofdolls het volgende:
Ik ben linkshandig, tweebenig en soms doen mijn uitspraken vermoeden dat ik 100% rechtsdenkend ben. Goed in evenwicht dus. Maar laten we het er in ieder geval maar op houden dat ik wel het gevaar zie van een geheel rechtse benadering. Het tegenovergestelde van een extreme zorgstaat is ook niet goed, dan gaan mensen namelijk rare dingen doen om in leven te blijven. Maar ik vind wel dat sommige mensen wat meer aangezet mogen worden tot het bijdragen aan de maatschappij. Ook mensen die echt iets ernstigs mankeren. Ik bedoel, deel uitmaken van de maatschappij door te werken is voor zulk soort mensen denk ik alleen maar positief.
Preciesquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar a-creatief slaat natuurlijk nergens op, de meeste (wel vaak werkloze) kunstenaars zijn zo links als de pest
.
Je kan toch niet ontkennen dat multi-culti ook veel nadelen heeft: duur, irritaties, beperkte ruimte, vooral voor de niet upper ten. En jij kan wel creatief zijn maar te veel mensen denken toch: geef mij die hangmat maar..!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:32 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben links.
Wat is er mis met multi-culti? En ik ben heul creatief en liev.
Een geheel linkse benadering is het einde van een land. Dat kan gewoon niet. Zodra de SP aan de macht komt, zal Nederland als een kaartenhuis ineenstorten. Simpel zat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:45 schreef Seam het volgende:
[..]
En een geheel linkse benadering is minder ernstig?
Kom maar eens een dagje naar Leerdam, dan heb je het antwoordquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:32 schreef Tamashii het volgende:
Wat is er mis met multi-culti?
Natuurlijk heeft het nadelen, maar het heeft ook voordelen. Als we een land willen wat sociaal sterk is, economisch afhankelijk is (wat natuurlijk nog lang niet zo is) dan moeten we vóóral niet de allochtonen gaan weigeren. Daarnaast duur? Hoe bedoel je? Als mensen gaan verhuizen, zijn polen de eerste die ze erbij roepen, want zij doen het goedkoper. Wij hadden hier de cv laten doen, nou, het waren geen autochtonen die dat deden hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:46 schreef halo1 het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat multi-culti ook veel nadelen heeft: duur, irritaties, beperkte ruimte, vooral voor de niet upper ten. En jij kan wel creatief zijn maar te veel mensen denken toch: geef mij die hangmat maar..!!
Mjah, woon zelf in Den haag, en als Den haag niet multi-culti is dan weet ik het ook niet meer. Je ziet meer donkere dan blanken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:48 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Kom maar eens een dagje naar Leerdam, dan heb je het antwoord
Nee hoor, anders was de stelling wel: ben jij rechts of links, het gaat juist om de gradatie. Ik ben b.v. op inkomens- en milieugebied links, maar op sociale zekerheid en migratie rechts: 2-2 dus...quote:
Dat bewijst welllicht dat rechts de natuurlijke oertoestand is: rechts rijden, naar rechts lezen , het woord ""recht"" (""link""=(nu) verbinding) en links voor de ""beschaving": of wat dan ook staat..quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:33 schreef D1 het volgende:
Nogal, ik kan met mijn linkerhand maar heel moeilijk schrijven.
Ja, dat is wel waar ,dat is meer clientelisme. Maar b.v. Walt Disney creeerde zn Micky Mouse in de crisistijd en zou van Gogh met een uitkering zulke dingen hebben gemaakt denk je?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar a-creatief slaat natuurlijk nergens op, de meeste (wel vaak werkloze) kunstenaars zijn zo links als de pest
.
Een ras is geen cultuur.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mjah, woon zelf in Den haag, en als Den haag niet multi-culti is dan weet ik het ook niet meer. Je ziet meer donkere dan blanken.
Nee, je bent rinks of lichts,, tis even wennen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:52 schreef Q.E.D. het volgende:
Allochtonen zijn cool.
En ik ben voor een kleine overheid.
Dus ik ben links-rechts.
Klinkt mooi maar leg nu even precies uit wat je bedoelt.. of ben je verliefd op dat fraaie woord voor jezelfquote:
Ideologie is een procrustesbed voor de wereld. Problemen zijn te complex om te denken dat je ze met steeds dezelfde ideologische riedeltjes op kan lossen. Doe mij maar pragmatisme.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:35 schreef halo1 het volgende:
[..]
Klinkt mooi maar leg nu even precies uit wat je bedoelt.. of ben je verliefd op dat fraaie woord voor jezelf???
Klopt, alleen al omdat iedere oplossing weer andere problemen met zich meebrengt. Proberen het iedereen naar de zin te maken is dus geen oplossing. Iedereen zal zich een beetje moeten aanpassen. En laat dat nou net probleem met allochtonen zijn. Links verwacht telkens maar dat alleen de autochtonen zich aanpassen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:10 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ideologie is een procrustesbed voor de wereld. Problemen zijn te complex om te denken dat je ze met steeds dezelfde ideologische riedeltjes op kan lossen. Doe mij maar pragmatisme.
meteen in de verdedigingquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:54 schreef lezut het volgende:
Overtuigd en extreem
Krijg ik nou hippies achter me aan?Beetje jammer dat dit programma over 'rechts' moet gaan, alsof het een gevaar is. Volgens mij waarschuwde de AIVD juist voor de andere kant van het spectrum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |