Moet je het eens proberen als je dan ook nog eens met je rechterhand schudt tegelijkertijdquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:38 schreef Keiichi het volgende:
Ik ben 100% rechtshandig. Je wilt m'n handschrift niet zien als ik met links schrijf.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Moet je het eens proberen als je dan ook nog eens met je rechterhand schudt tegelijkertijd
En een geheel linkse benadering is minder ernstig?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef wallofdolls het volgende:
Ik ben linkshandig, tweebenig en soms doen mijn uitspraken vermoeden dat ik 100% rechtsdenkend ben. Goed in evenwicht dus. Maar laten we het er in ieder geval maar op houden dat ik wel het gevaar zie van een geheel rechtse benadering. Het tegenovergestelde van een extreme zorgstaat is ook niet goed, dan gaan mensen namelijk rare dingen doen om in leven te blijven. Maar ik vind wel dat sommige mensen wat meer aangezet mogen worden tot het bijdragen aan de maatschappij. Ook mensen die echt iets ernstigs mankeren. Ik bedoel, deel uitmaken van de maatschappij door te werken is voor zulk soort mensen denk ik alleen maar positief.
Preciesquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar a-creatief slaat natuurlijk nergens op, de meeste (wel vaak werkloze) kunstenaars zijn zo links als de pest
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |