En:quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:10 schreef xxiessiexx het volgende:
Even reclame maken heur
[TK] Boeken Rechtsgeleerdheid eerste en tweede jaar
Ontstaan tussen m.n. Leonoor en mij.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Waar slaat dat dingessen eigenlijk op?
Tevens TVP.
Ja, ik hoop dat mijn grote dinges van een jaar geleden nu eindelijk een keer tot afronding gaat komen, over dingessen gesproken. Hoe gaat het met jouw gedinges?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:35 schreef Pool het volgende:
Reclame uit het vorige deel, tevens in de TT:
[..]
En:
[..]
Ontstaan tussen m.n. Leonoor en mij.Maar door dingessen te ontdingessen gaat de spannende lading er een beetje af (omdat het minder spannend is dan het klinkt
), dus we houden het gewoon op dinges.
Goh, wat leuk een topic voor rechtenstudenten! Ik studeer ook rechten, in Leiden! Ik ben x-e jaars, lijkt me gezellig om hier ook mee te posten. Dit blok volg ik die en die vakken, hartstikke leuk/stom/interessant/gaaf/saai.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:01 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Nooit geweten dat dit topic bestond, schrijf mij maar op de lijst van Uni Leiden.
Alleen behoort die natuurlijk bovenaan te staan, aangezien dat de tofste universiteit is, al helemaal nu met carnavalquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:35 schreef Rucebo het volgende:
Deze topicreeks gaat hard tegenwoordig.
Ik zie dat de UM is aangepast naar Universiteit Mestreech...
Tot nu toe 1 presentatie gehad die verplicht is en je hebt ook nog een groepsproject waar 1 iemand bij moet presenteren. Voor het tweede blok (waar ik nu pas aan begin) weet ik nog niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:04 schreef evelien89 het volgende:
Voor de UU'ers, hebben jullie in het eerste jaar veel presentaties moeten houden?
Welkom, ik heb je toegevoegd!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:01 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Goh, wat leuk een topic voor rechtenstudenten! Ik studeer ook rechten, in Leiden! Ik ben x-e jaars, lijkt me gezellig om hier ook mee te posten. Dit blok volg ik die en die vakken, hartstikke leuk/stom/interessant/gaaf/saai.
Misschien wil de TS mij ook in het lijstje in de OP zetten, nu ik van plan ben hier vaker te gaan posten? Dankjewel!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:46 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Goh, wat leuk een topic voor rechtenstudenten! Ik studeer ook rechten, in Leiden! Ik ben x-e jaars, lijkt me gezellig om hier ook mee te posten. Dit blok volg ik die en die vakken, hartstikke leuk/stom/interessant/gaaf/saai.
Misschien wil de TS mij ook in het lijstje in de OP zetten, nu ik van plan ben hier vaker te gaan posten? Dankjewel!
Oh sorry, nou je mag hem nog steeds van me kopen hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Had je niet eerder daarmee kunnen komen xxiessiexx
Net een prota aangeschaft voor 44 euro
Haha okequote:Op woensdag 10 februari 2010 15:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha jammer genoeg nietplastic is er al af en was sowieso bij de boekverkoop hier
Ik ben wel geďnteresseerd in je 3ejaarsboeken eigenlijk, als die volgend jaar nog voorgeschreven zijn (zal haast wel).quote:
Ik ben allang gestopt johquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Matige TT hoor: zet dan gelijk: "Xxiessiexx stopt ermee!"![]()
(ik dagt even dat Zwalve ermee ging stoppen... heb ik voor niet Prota geleerd..)
Mijn 3e jaars boeken? Je bedoelt die van Burgerlijk Procesrecht en Rechtsfilosofie? Dat laatste vak verschilt het onderwerp per werkgroep en zijn alleen de boeken van Aquino voorgeschreven voor het tentamen. Over De Vier Liefdes moesten we elke week een essay schrijvenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ben wel geďnteresseerd in je 3ejaarsboeken eigenlijk, als die volgend jaar nog voorgeschreven zijn (zal haast wel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |