Pmquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:37 schreef Sh0t het volgende:
0,25 excl. geboden voor Uitreksel Rechtsfilosofie
Sorry, voor dat bedrag gaan ze absoluut niet wegquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:47 schreef dagizmo het volgende:
Capita Strafrecht, P.A.M. Mevis, 5e druk:
Jurisprudentie Strafrecht Select, Cleiren, Roos, Woude, 3e druk:
30 incl. verzenden geboden.
Of ze volgend jaar nog gebruikt gaan worden weet ik niet. Van alledrie de boeken heb ik in ieder geval de laatste druk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:11 schreef -Trinity- het volgende:
Nederlands Burgerlijk Procesrecht, Snijders, Klaassen, Meijer, 4e druk: 40 euro
Over de Tien Geboden, Thomas van Aquino, 3e druk 2008: 7 euro
Over de Wet, Thomas van Aquino, 4e druk 2008: 10 euro
Ga ervanuit dat die volgend jaar ook nog zullen worden gebruikt?
Edit: Zijn ze ook op te halen in Leiden?
Ik deed Notarieel Recht, maar het eerste jaar is natuurlijk een algemeen jaar. Vond in het eerste jaar al diverse vakken niet leuk, maar omdat in het tweede jaar het wat meer notarieel zou worden ging ik toch door. Ja, en toen bleken die vakken me ook niet te liggen helaas.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:22 schreef Portalis het volgende:
Rechten in Leiden? Waarom gestopt? Mooie studie!
Even een tvp voor Aquino.
Ik pm je ffquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:27 schreef xxiessiexx het volgende:
Of ze volgend jaar nog gebruikt gaan worden weet ik niet. Van alledrie de boeken heb ik in ieder geval de laatste druk.
Misschien dat je voor de zekerheid even kunt mailen naar:
rechtsfilosofie@law.leidenuniv.nl
burgerlijkprocesrecht@law.leidenuniv.nl
Ik kom niet meer in Leiden (heb ook geen studenten OV kaart meer).
Ik hou de boeken voor je apart tot je meer weet
Deze koop gaat niet door dus de boeken zijn weer vrijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:11 schreef -Trinity- het volgende:
Nederlands Burgerlijk Procesrecht, Snijders, Klaassen, Meijer, 4e druk: 40 euro
Over de Tien Geboden, Thomas van Aquino, 3e druk 2008: 7 euro
Over de Wet, Thomas van Aquino, 4e druk 2008: 10 euro
Oké, succes met de verkoop.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Sorry, voor dat bedrag gaan ze absoluut niet weg
Welke rechtsfilosofieboeken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:50 schreef StinsonB het volgende:
35 euro inclusief voor de rechtsfilosofie boeken en inleiding europees recht?
Laat maar zitten dan, iets te duur voor me. Succes met de verkoop nog!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:20 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Welke rechtsfilosofieboeken?
Voor de twee van Aquino en Inleiding Europees recht wil ik 50 euro incl.
Ik heb hem nog wel, alleen ziet Privaatrecht er wel gebruikt uit. Publiekrecht heb ik dit jaar niet echt nodig gehad dus daar zijn alleen de tabjes wat van platgedrukt. Maar ik heb hem wel. Kan ook wel een foto van maken als je wil.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:04 schreef Space-Chinees het volgende:
Heb je toevallig ook een kluwer collegebundel van dit jaar te koop?
Ik heb alleen het Privaatrechtgedeelte Boek 2 BW nodigquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:16 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel, alleen ziet Privaatrecht er wel gebruikt uit. Publiekrecht heb ik dit jaar niet echt nodig gehad dus daar zijn alleen de tabjes wat van platgedrukt. Maar ik heb hem wel. Kan ook wel een foto van maken als je wil.
Ik doe niet aan markeren en schrijf heel af en toe wat bij een wettekst. Ik heb net BW2 doorgebladerd en daarin heb ik helemaal niks aangebracht.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:43 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Ik heb alleen het Privaatrechtgedeelte Boek 2 BW nodig. Ik zie dat je ook ondernemingsrecht hebt gehad. Dus ik neem aan dat je Boek 2 ook aardig hebt "gebruikt". Maar wat versta je onder "gebruikt"? Alleen wat onderstrepingen en verwijzingen of ook echt lappen tekst gemarkeerd e.d.?
Dat alleen de kaft en tabjes gewoon verkruikeld zijn maakt me niet zoveel uit. Heb gewoon een recente BW 2 nodig voor tentamen.
Alleen artikelsverwijzingen neem ik aan ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
schrijf heel af en toe wat bij een wettekst.
Ja alleen artikelverwijzingen uiteraard.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:39 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Alleen artikelsverwijzingen neem ik aan ?
Ik denk ook dat het via pakketpost zal moeten gaan. Ik bied 20 euro inclusief verzendkosten.
Even voor de zekerheid: hoef dus alleen maar Bundel I te hebben. (en uiteraard moet het bundel van 2009/2010 zijn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |