Rewimo

Rewimo

Vooral voor zijn zoons, overige familie en de crew van de boot. En de andere boten van de vloot daar.
 Vooral voor zijn zoons, overige familie en de crew van de boot. En de andere boten van de vloot daar.

Rewimo

Rewimo

Ja mooi.. Die gast leefde op Red Bull en sigarettenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:17 schreef Thomas B. het volgende:
Jammer. Maar ik kreeg al verstopte aderen als ik naar die kerel keek, dus heel erg verbaast het me niet.

Rewimo

Rewimo

Dat was inderdaad nogal een lullig gezicht. Maar goed, rip enzo.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:37 schreef Fokstar het volgende:
Hij was al eerder bijna doodGing die bloed ophoesten en daarna toch maar een peuk roken

Die gaat hem eerdaags ook keihard achterna ben ik bang.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat was inderdaad nogal een lullig gezicht. Maar goed, rip enzo.
Gelukkig hebben we Sig nog.

wat een trieste reactie.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als je zo leeft als hij ja dan vraag je er ook om

Neuhquote:

Goed nieuws voor de krabben dus...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:20 schreef Rewimo het volgende:
Ongeregeld leven, slaapgebrek, veel roken, slecht eten... niet echt goed voor je gezondheid natuurlijk.

De serie is bij mijn weten nooit gestopt. Er vissen daar nog genoeg anderenquote:

Net zoals die andere Disovery/Animal Planet held, Steve Irwin.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Sterven in het harnas; niet eens zo slecht.
RIP Phil.

correct maar toch anders nu je weet dat hij er niet meer isquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De serie is bij mijn weten nooit gestopt. Er vissen daar nog genoeg anderen

Die was gewoon irritant.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Net zoals die andere Disovery/Animal Planet held, Steve Irwin.

Klopt. Seizoen 6 wordt op het moment opgenomen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De serie is bij mijn weten nooit gestopt. Er vissen daar nog genoeg anderen

Dat was idd ook de eerste die ik aanklikte..quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:10 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een beetje kwijt waar ik op moet letten.. Phil of 2 andere zeebonken

Klikken op tetten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:11 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat was idd ook de eerste die ik aanklikte..

Tetten? Ik dacht dat dat zeebonken over Josh en Jake ging..quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Klikken op tetten.
Dan heb je echt te lang op zee gezeten.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |