hahahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:58 schreef happygirl33 het volgende:![]()
nee ben 33 ,,pfff 19 en dan 4 kids
![]()
Die dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:57 schreef Tamashii het volgende:
Ja, is normaal. Extra hormonen = extra seks. Wel beetje voorzichtig he.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:59 schreef idealist het volgende:
Ik gok een late puberteit.......
Ok even seri
us, kan door je hormoonhuishouding komen denk ik....
En een kort, vlot, pittig kapselquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Die arme man... Die heeft nu de smaak te pakken natuurlijk, maar zit over een paar maanden gewoon weer opgescheept met de timide vrouw die niet pijpt en sex heeft met haar pyjama aan...
Daar had ik dus ook heel veel moeite mee. Normaal heb ik bijna altijd zin, maar toen mijn vrouw zichtbaar zwanger was en ik het kindje soms voelde trappen, had ik nooit zin. Wat een rare gedachte zeg bah bah. Maar dat zijn we momenteel aan het inhalen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:00 schreef wise het volgende:
dus nu zit hij met zijn kopje tegen het kopje van je kind aan te drukken?
haha,,dat horen we wel als het geboren is en kan pratenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:00 schreef wise het volgende:
dus nu zit hij met zijn kopje tegen het kopje van je kind aan te drukken?
mijn vrouw zou mij alleen mogen pijpen. Of anders anaal
nou das eigenlijk niet de bedoeling,,haha! ben nu over de welbekende drempel en heb de smaak te pakkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Die arme man... Die heeft nu de smaak te pakken natuurlijk, maar zit over een paar maanden gewoon weer opgescheept met de timide vrouw die niet pijpt en sex heeft met haar pyjama aan...
wat is daar mis mee???quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
En een kort, vlot, pittig kapsel
Ja dat doen ze dus expres hè! Vrouw heeft geen zin meer in sex, neemt een onaantrekkelijk kapsel in de hoop dat de man dan ook niet meer wil.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
En een kort, vlot, pittig kapsel
nu gaat het allemaal nog,maar als het straks verder is zal dat ook wel komen denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:03 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Daar had ik dus ook heel veel moeite mee. Normaal heb ik bijna altijd zin, maar toen mijn vrouw zichtbaar zwanger was en ik het kindje soms voelde trappen, had ik nooit zin. Wat een rare gedachte zeg bah bah. Maar dat zijn we momenteel aan het inhalen.
Maak anders eens een filmpje vanavond, of wat foto's. Misschien kunnen we dan beter zien wat de oorzaak van dit alles is, waarom je nu zo ongeremd bent!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:04 schreef happygirl33 het volgende:
[..]
nou das eigenlijk niet de bedoeling,,haha! ben nu over de welbekende drempel en heb de smaak te pakken
haha ja dat zou ik kunnen doen,,,maar daar is mijn hubby niet zo blij mee denk ik!!hij krijgt nu nog rooie oortjes als hij aan gisteravond terug denktquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maak anders eens een filmpje vanavond, of wat foto's. Misschien kunnen we dan beter zien wat de oorzaak van dit alles is, waarom je nu zo ongeremd bent!
Hij is voor alles in als hij je anaal mag nemen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:13 schreef happygirl33 het volgende:
[..]
haha ja dat zou ik kunnen doen,,,maar daar is mijn hubby niet zo blij mee denk ik!!hij krijgt nu nog rooie oortjes als hij aan gisteravond terug denkt![]()
Denial-fase?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:05 schreef happygirl33 het volgende:
[..]
wat is daar mis mee???heb nu ook al half lang dus dat blijft wel zo
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij is voor alles in als hij je anaal mag nemen.
noop,,,voel me mooi en over aandacht van mannen heb ik nog nooit hoeven klagen{daarom is hubby ook zo blij nu}had al een goeie c en nu echt een lekkere dubbel D,,,,en dat valt niet alleen mijn man op!!zouden mannen het kunnen zien aan je als je geil bent???quote:
die natte plek tussen je benen en je extreem korte rokje + een 'ik ben een drachtig playboy konijn' loopje verraden het wel jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:19 schreef happygirl33 het volgende:
[..]
noop,,,voel me mooi en over aandacht van mannen heb ik nog nooit hoeven klagen{daarom is hubby ook zo blij nu}had al een goeie c en nu echt een lekkere dubbel D,,,,en dat valt niet alleen mijn man op!!zouden mannen het kunnen zien aan je als je geil bent???
nee toevallig is het donker tegen zwart aan en niet rood!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je gebruikt wel veel te veel smileys voor een huisvrouw met 3 kinderen, een dikke buik en een kort + pittig kapsel. Je hebt vast nog rood haar ook
Nou...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:05 schreef happygirl33 het volgende:
[..]
wat is daar mis mee???heb nu ook al half lang dus dat blijft wel zo
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die natte plek tussen je benen en je extreem korte rokje + een 'ik ben een drachtig playboy konijn' loopje verraden het wel ja
ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:19 schreef happygirl33 het volgende:
zouden mannen het kunnen zien aan je als je geil bent???
qftquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:00 schreef Hephaistos. het volgende:
hhmm ben bijn in staat om een foto van mezelf op te postenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nou...
Bijvoorbeeld:
Vrouw met pittig vlot kapsel op tv
Korte, evt rode, pittige kapsels :r
Is er nog leven na een pittig kort kapsel? #2
Is er nog leven na een pittig kort kapsel?
Wat als je vriendin een ´vlot, kort en pittig´ kapsel wil?
Pittig kort koppie niet pittig in bed
Vrouwen met een pittig kort kapsel
Pittige Kapsels :')
De nieuwe generatie vlotte, korte, rode kapsels
korte vlotte rode kapsels bij dikkere vrouwen
Vrouwen met korte kapsels (inclusief KLEURPLAAT!)
Pittige vlotte kapsels die ineens stoppen
Ruzie op straat vanwege pittig vlot kapsel
Vrouwen met kort haar
Vrouwen met kort haar
Kan iemand mijn haat aan Yvon Jaspers verklaren ?
Korte 'vlotte' kapsels bij vrouwen
Kortom: mannen houden er in het algemeen niet zo van
is anders wel een serieuze zaak hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:34 schreef gateway het volgende:
wel een goed eerste topic, vertellen dat je zwanger bent en geil
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef Gripper het volgende:
Veel belangrijker is dat je deze staat vasthoudt na je zwangerschap. geen uitgezakte seksloze big worden die 1x per week missionarist met dr pyama aan, maar gewoon de geile sloerie blijven die je nu bent.
Succes drmee !![]()
Bij deze: TS is een man! Geen enkele vrouw zegt: "lekkere dubbel D"!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:19 schreef happygirl33 het volgende:
[..]
noop,,,voel me mooi en over aandacht van mannen heb ik nog nooit hoeven klagen{daarom is hubby ook zo blij nu}had al een goeie c en nu echt een lekkere dubbel D,,,,en dat valt niet alleen mijn man op!!zouden mannen het kunnen zien aan je als je geil bent???
Ben je op zoek naar antwoorden op je vraag of een beurt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:09 schreef happygirl33 het volgende:
geloof me,,het valt echt wel meeheb in iedergeval al zat complimentjes mogen ontvangen van mannen en vrouwen
dus ik moet ze maar op hun woord geloven
![]()
dus gebruik je fantasie maar![]()
wil wel een korte omschrijving toevoegen..zo ben ik dan ook wel weer
ben 33
177 cm
lekker bekkie{volgens velen}
zwart haar tot op de schouders
blauwe ogen
goed bedeeld op de juiste plaatsen{ok ,, nu even meer dan anders}
niet dun,niet vet,,gewoon voller.
genoeg info??
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:41 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee. Maak anders een tekening?
neequote:Op woensdag 10 februari 2010 13:09 schreef happygirl33 het volgende:
geloof me,,het valt echt wel meeheb in iedergeval al zat complimentjes mogen ontvangen van mannen en vrouwen
dus ik moet ze maar op hun woord geloven
![]()
dus gebruik je fantasie maar![]()
wil wel een korte omschrijving toevoegen..zo ben ik dan ook wel weer
ben 33
177 cm
lekker bekkie{volgens velen}
zwart haar tot op de schouders
blauwe ogen
goed bedeeld op de juiste plaatsen{ok ,, nu even meer dan anders}
niet dun,niet vet,,gewoon voller.
genoeg info??
Real Chicks real Pics!quote:
beidequote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar antwoorden op je vraag of een beurt?
Nee en die zal je hier ook niet krijgen. Je zit in SEX. Probeert het in OUD nog maar een keer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:04 schreef happygirl33 het volgende:
[..]
beide![]()
maar eigenlijk naar een antwoord van een vrouw die het zelfde heeft ervaren![]()
en die heb ik dus nog niet gezien hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |