ze vroeg of je het okay zou vinden als ze zou doen wat de viva/opzij haar gebood, terecht heb je die lonking naar emancipatie direct de kop in geduwd; je laat haar toch ook die bladen ritueel verbranden he?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:00 schreef Leonidas82 het volgende:
In navolging op de andere topics en de recente ontwikkeling dat steeds meer meiden (viva/yestypes) en vrouwen (vooral gehuwde huisvrouwen) zo'n kapsel hebben of willen.
Zou jij het tolereren als jouw vriendin een vlot, kort en pittig kapsel wil? Mijn vriendin vroeg me enig tijd geleden wat ik ervan zou vinden, als zij zo'n kapsel zou laten aanmeten. Uiteraard heb ik daar afwijzend op gereageerd![]()
Kan een kort, vlot en stoer kapsel bij vrouwen een issue worden in je relatie? Wat denken jullie?
hou je van haar of van haar kapselquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:00 schreef Leonidas82 het volgende:
Kan een kort, vlot en stoer kapsel bij vrouwen een issue worden in je relatie?
Klinkt als een toprelatie!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:36 schreef Deliah het volgende:
Mijn schoonzus mag van mijn broer haar haren niet afknippen en nu bepaalt zij welk kapsel mijn broer heeft omdat ze dreigt anders haar haren af te knippen.Hij mag geen stekeltjes meer.
Geen vrouwen zul je bedoelen, die kapsels staan niemand!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:48 schreef Dennis_enzo het volgende:
Bij sommige vrouwen staat een kort kapsel eigenlijk best goed
Dat is dan zelden het kapsel waar de TS aan denkt en wordt over het algemeen ook niet geassocieerd met een tuinbroekquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:48 schreef Dennis_enzo het volgende:
Bij sommige vrouwen staat een kort kapsel eigenlijk best goed
Inderdaad. TS is het niet eens tijd om er een einde aan te maken? Aan de relatie dan he, de rest moet je helemaal zelf weten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef cesareborgia het volgende:
Flikker serieus eens op met die topics over je vriendin , maak het uit of hou je stil. Echt al het 20e topic van jouw kant met een verkapte 'ik ben ontevreden over mijn relatie' strekking.
Ik weet bijna zeker dat Halle Berry met lang haar in 1 klap 100% knapper wordt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef kwiwi het volgende:
Halle Berry staat het toch ook?Sommige vrouwen vind ik zo'n kapsel zelfs beter staan dan lang haar.
Daarom vind ik Halle Berry dus ook drie keer niks: omdat het haar staat.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef kwiwi het volgende:
Halle Berry staat het toch ook?Sommige vrouwen vind ik zo'n kapsel zelfs beter staan dan lang haar.
Inderdaad en vervolgens nooit meer terugkeren in zijn eigen topic, zoals dat trouwen-topic.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef cesareborgia het volgende:
Flikker serieus eens op met die topics over je vriendin , maak het uit of hou je stil. Echt al het 20e topic van jouw kant met een verkapte 'ik ben ontevreden over mijn relatie' strekking.
idd, gaapquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef cesareborgia het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |