ze vroeg of je het okay zou vinden als ze zou doen wat de viva/opzij haar gebood, terecht heb je die lonking naar emancipatie direct de kop in geduwd; je laat haar toch ook die bladen ritueel verbranden he?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:00 schreef Leonidas82 het volgende:
In navolging op de andere topics en de recente ontwikkeling dat steeds meer meiden (viva/yestypes) en vrouwen (vooral gehuwde huisvrouwen) zo'n kapsel hebben of willen.
Zou jij het tolereren als jouw vriendin een vlot, kort en pittig kapsel wil? Mijn vriendin vroeg me enig tijd geleden wat ik ervan zou vinden, als zij zo'n kapsel zou laten aanmeten. Uiteraard heb ik daar afwijzend op gereageerd![]()
Kan een kort, vlot en stoer kapsel bij vrouwen een issue worden in je relatie? Wat denken jullie?
hou je van haar of van haar kapselquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:00 schreef Leonidas82 het volgende:
Kan een kort, vlot en stoer kapsel bij vrouwen een issue worden in je relatie?
Klinkt als een toprelatie!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:36 schreef Deliah het volgende:
Mijn schoonzus mag van mijn broer haar haren niet afknippen en nu bepaalt zij welk kapsel mijn broer heeft omdat ze dreigt anders haar haren af te knippen.Hij mag geen stekeltjes meer.
Geen vrouwen zul je bedoelen, die kapsels staan niemand!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:48 schreef Dennis_enzo het volgende:
Bij sommige vrouwen staat een kort kapsel eigenlijk best goed
Dat is dan zelden het kapsel waar de TS aan denkt en wordt over het algemeen ook niet geassocieerd met een tuinbroekquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:48 schreef Dennis_enzo het volgende:
Bij sommige vrouwen staat een kort kapsel eigenlijk best goed
Inderdaad. TS is het niet eens tijd om er een einde aan te maken? Aan de relatie dan he, de rest moet je helemaal zelf weten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef cesareborgia het volgende:
Flikker serieus eens op met die topics over je vriendin , maak het uit of hou je stil. Echt al het 20e topic van jouw kant met een verkapte 'ik ben ontevreden over mijn relatie' strekking.
Ik weet bijna zeker dat Halle Berry met lang haar in 1 klap 100% knapper wordt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef kwiwi het volgende:
Halle Berry staat het toch ook?Sommige vrouwen vind ik zo'n kapsel zelfs beter staan dan lang haar.
Daarom vind ik Halle Berry dus ook drie keer niks: omdat het haar staat.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef kwiwi het volgende:
Halle Berry staat het toch ook?Sommige vrouwen vind ik zo'n kapsel zelfs beter staan dan lang haar.
Inderdaad en vervolgens nooit meer terugkeren in zijn eigen topic, zoals dat trouwen-topic.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef cesareborgia het volgende:
Flikker serieus eens op met die topics over je vriendin , maak het uit of hou je stil. Echt al het 20e topic van jouw kant met een verkapte 'ik ben ontevreden over mijn relatie' strekking.
idd, gaapquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef cesareborgia het volgende:
Ik niet... ik val op mooi glanzend langer-dan-kort verzorgd haar, en dan boeit de kleur me niet erg.quote:Op zondag 19 april 2009 00:48 schreef the_witch het volgende:
Valt mannen nou echt meer op blonde meisjes?
Ach kom, daar ben je toch zeker wel voor behandeld?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:04 schreef Reintji het volgende:
Ik wil een vriendin met lang blond haar, maar ik heb geen vriendin met lang blond haar. Ik heb alleen maar ...
kort ordinair? en platinablond en lang zoals Kim Holland, dat is niet ordinairquote:Op zondag 19 april 2009 00:52 schreef oshiro het volgende:
Kort vlot stoer haar bij vrouwen vind ik al gauw iets ordinairs hebben.
Nou 'tolereren' is misschien niet het juiste woord, maar als je op iemand valt, dan val je ook op diens uiterlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 09:43 schreef MarMar het volgende:
Wat heb je uberhaupt te "tolereren" dan van wat je partner aan zijn/haar uiterlijk wil doen..
Mooie kutrelatie heb je als je in die termen denkt.
Hmm, vroegah ooit:quote:Op zondag 19 april 2009 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou 'tolereren' is misschien niet het juiste woord, maar als je op iemand valt, dan val je ook op diens uiterlijk.
Het is dus niet zo gek dat je je minder aangetrokken kunt voelen tot je partner als die iets verandert aan z'n / haar uiterlijk. In dat opzicht mag je partner dus best rekening houden met jouw wensen.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 23:51 schreef Chocolate het volgende:
Haar haar is niet jouw zaak. Zij zeikt toch ook niet over je bloempottenkapsel?
Dan heb je mazzel gehad.quote:Op zondag 19 april 2009 10:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hmm, vroegah ooit:
"Ik heb daalijk een afspraak bij de kapper, ben dus ff weg"
"ok, maar als je je haar maar niet rood verft, want dan ga ik bij je weg"
*IDEE*
ik was het niet van plan, maar drie keer raden met welke kleur ik thuis kwam
De relatie heeft toen nog een jaar of vijf geduurd..
Yep voor mij wel. Ik ben een sucker voor lang haar. Heel veel korter dan schouderlengte moet het niet zijn, maar toegegeven: het hangt ook een beetje van de vrouw af. Maar van superkort gemilimeterd haar moet ik écht niks hebben. Ik moet wel iets hebben om doorheen te kroelen met m'n vingersquote:Op zondag 19 april 2009 10:57 schreef Natalie het volgende:
Een relatie verbreken omdat iemand zijn/haar haren niet draagt zoals je wilt... Ik vind dat wel kort door de bocht, hoor. Alsof iemands kapsel zo zwaarwegend is. Voor sommigen is het kennelijk een big issue.
Aan gemilimeterd haar is ook niets vrouwelijks meerquote:Op zondag 19 april 2009 @ 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep voor mij wel. Ik ben een sucker voor lang haar. Heel veel korter dan schouderlengte moet het niet zijn, maar toegegeven: het hangt ook een beetje van de vrouw af. Maar van superkort gemilimeterd haar moet ik écht niks hebben. Ik moet wel iets hebben om doorheen te kroelen met m'n vingers.
Tsja ik kan er niets aan doen, ik heb gewoon nog nooit een man met kort haar knap gevonden. Shame on me.quote:Op zondag 19 april 2009 10:57 schreef Natalie het volgende:
Een relatie verbreken omdat iemand zijn/haar haren niet draagt zoals je wilt... Ik vind dat wel kort door de bocht, hoor. Alsof iemands kapsel zo zwaarwegend is. Voor sommigen is het kennelijk een big issue.
Bij sommige mensen staat 't ook gewoon erg goedquote:Op zondag 19 april 2009 @ 11:02 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja ik kan er niets aan doen, ik heb gewoon nog nooit een man met kort haar knap gevonden. Shame on me.![]()
Nou, als je eens bij Keltfest o.i.d gaat kijken zie je toch vooral schone, glanzende blonde lokken hoorquote:Op zondag 19 april 2009 11:17 schreef French het volgende:
'Nog' niet.Ik vind mannen met lang haar ook iets ranzigs hebben, alsof ze zo van de straat komen. Behalve als je zo'n Jan Vayne-look hebt, dat is de uitzondering die de regel bevestigt.
over oppervlakkig gesproken. Het gaat toch om de persoon, je bent toch niet met iemand een relatie begonnen om zijn/haar uiterlijke? Zolang diegene er maar verzorgd uit ziet.quote:Op zondag 19 april 2009 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen vriendin atm, maar als ik die wel zou hebben en ze zou dat flikken, dan zou ik het uitmaken. Simpel zat.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:44 schreef Chocolate het volgende:
[..]
over oppervlakkig gesproken. Het gaat toch om de persoon, je bent toch niet met iemand een relatie begonnen om zijn/haar uiterlijke? Zolang diegene er maar verzorgd uit ziet.
O, dus het maakt jou ook niet uit als jouw lief 20 kg aankomt tijdens jullie huwelijk?quote:Op zondag 19 april 2009 12:44 schreef Chocolate het volgende:
[..]
over oppervlakkig gesproken. Het gaat toch om de persoon, je bent toch niet met iemand een relatie begonnen om zijn/haar uiterlijke? Zolang diegene er maar verzorgd uit ziet.
Wat je laatste zin betreft: dat vind jij. Getuige de reacties van veel mannen op kort haar zijn ze het niet met je eens. Maar ik moet zeggen dat ik het ook wel wat ver vind gaan om je relatie om zoiets te verbreken. Ik wilde de discussie dan ook meer doortrekken naar uiterlijke veranderingen in het algemeenquote:Op zondag 19 april 2009 14:24 schreef French het volgende:
Ik vind dat er nog wel verschil is tussen 20 kg aankomen en je haar afknippen.... Ik ben zelf (nog) slank, maar als ik 20 kg aankom (of hij) zal de fysieke aantrekkingskracht wellicht afnemen. Plus de bijkomende onzekerheid die ik dan misschien heb.
Als ik mijn haartjes kortwiek, doe ik dat omdat ik dat zelf wil, en zal ik de onzekerheid niet voelen die ik heb als ik 20 kg aan zou komen.
M.a.w.: kort haar heeft geen invloed op ons seksleven en 20 kg aankomen wel.
Je achternaam is Hooper?quote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef PinkCake het volgende:
Mijn moeder, kaal en 120 kilo, wil een date.
Wie?
Hmmm, wie ineens 20 kilo aan komt verandert innerlijk ook hoor, sterker nog de verandering is eerst innerlijk en uit zich vervolgens in 20 kg aankomen. Als iemand 20 kg aankomt heeft dat te maken met een sterk veranderd zelfbeeld, dus er is dan zeker sprake van een innerlijke verandering. Ik zou het wel uit maken als mijn (hypothetische) vriendin 20 kg aan komt en niet binnen korte tijd die 20 kg weer wil laten verdwijnen. Dik zijn is een teken van mentale zwakheid.quote:Op zondag 19 april 2009 13:13 schreef Viking84 het volgende:
O, dus het maakt jou ook niet uit als jouw lief 20 kg aankomt tijdens jullie huwelijk?
Het gaat tenslotte om het innerlijk. Moraalridder
.
Dat is wel een beetje erg kort door de bocht.quote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dik zijn is een teken van mentale zwakheid.
Je bent niet ineens 20 kg zwaarder, dat is een geleidelijk proces dus er is tijd zat om je bewegingsgewoonten en/of eetgewoonten aan te passen.quote:Op zondag 19 april 2009 22:30 schreef Adidah het volgende:
Dat is wel een beetje erg kort door de bocht.
Die laatste zin is dan verkeerd geformuleerd, want nu lijkt het alsof jij stelt dat dik zijn equivalent is aan mentale zwakheid.quote:Op zondag 19 april 2009 22:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je bent niet ineens 20 kg zwaarder, dat is een geleidelijk proces dus er is tijd zat om je bewegingsgewoonten en/of eetgewoonten aan te passen.
Dat is het in 90% van de gevallen ook.quote:Op zondag 19 april 2009 22:49 schreef Adidah het volgende:
[..]
Die laatste zin is dan verkeerd geformuleerd, want nu lijkt het alsof jij stelt dat dik zijn equivalent is aan mentale zwakheid.
Dit.quote:Op maandag 27 april 2009 18:21 schreef fathank het volgende:
Er zijn lelijke vrouwen met lang haar en mooie vrouwen met kort haar.
Opgelost,
slotje.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef cesareborgia het volgende:
Dat soort zeugen vragen er gewoon om, om bedrogen te worden. Ik zeg altijd maar tegen vrouwen: als je man vreemdgaat is het vaak je eigen schuld.quote:Op maandag 27 april 2009 14:51 schreef snadrem het volgende:
Bluh, korte vlotte kapselsBij mezelf vind ik het in elk geval niks. Ik hou toch het meest van haar op schouderlengte, haar wat tot op de knieën komt vind ik namelijk ook drie keer niks.
Ik hoorde pas een vrouw (die ik zo vaagjes ken) zeggen "Zo, derde kind is ook geboren. Ik ben 15 kilo aangekomen, maar ik ben toch al binnen dus dat ga ik er niet meer van af trainen ook!" Het korte, rode, vlotte kapsel heeft ze al. Bah, mijn maag draaide echt om!! Gemakszuchtige dikke foep!
whahahquote:Op zondag 19 april 2009 11:07 schreef PinkCake het volgende:
De moeder van m'n beste vriendin heeft zo'n feministenkapsel, en die wordt in de Appie Heijn regelmatig aangsproken met 'meneer....'
Nee hoor, je bent niet met iemand om het uiterlijkquote:Op zondag 19 april 2009 12:44 schreef Chocolate het volgende:
[..]
Je hebt hem wel verteld dat het een grap is? Anders is hij nu zijn spullen aan het pakken, denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:54 schreef PinkCake het volgende:
Ik heb voor de grap mn vriend voorgesteld om zo'n vreselijk kapsel te nemen...
Die kop van hem!
Maar ik begreep de reactie volkomen
Mijn vriend vindt kort haar bij een vrouw mooier dan lang haar. "Vrouwen met kort haar hebben lef" & "Lang blond haar is suf"quote:Op maandag 27 april 2009 23:10 schreef La_Vita het volgende:
Daar hoeft mijn vriend zich nooit druk over te maken. Mijn lange haar is heilig
Misschien moet je even op zn kastdeur kloppen en kijken of hij eruit wil.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:13 schreef CyCly het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt kort haar bij een vrouw mooier dan lang haar. "Vrouwen met kort haar hebben lef" & "Lang blond haar is suf"
Maarum, ik heb lang blond haar en ben niet van plan het kort te doen. Ben er veel te trots op!
HOAX, tessa is blond.quote:Op zondag 19 april 2009 00:52 schreef oshiro het volgende:
Kort vlot stoer haar bij vrouwen vind ik al gauw iets ordinairs hebben. Daar heb ik best een godsgruwelijke pesthekel aan. Lang haar is serieus een eis bij mij wat vrouwen betreft. Mooier, stijlvoller en classier, naar mijn mening. En als lang haar 'r niet staat en kort haar wel dan staat zij mij gek genoeg vaak niet aan.
[..]
Ik niet... ik val op mooi glanzend langer-dan-kort verzorgd haar, en dan boeit de kleur me niet erg.
Vaak om te huilen ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:16 schreef Maikuuul het volgende:
Een kort kapsel oke ... als het leuk staat tenminste
Maar die afzichtelijk lelijke kleuren wat mensen erin gooien
Royal zoiets, pure Royal
Klopt, we noemen ze 'mannen'.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:44 schreef Maikuuul het volgende:
Sommige mensen staat een kort kapsel heel erg goed inderdaad
Een hartvorming of spits gezichtje is dan vaak wel een must, geen lang gezicht ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:44 schreef Maikuuul het volgende:
Sommige mensen staat een kort kapsel heel erg goed inderdaad
Maar dit is maar bij een klein aantal van de mesen die het hebben het geval.
trouwen (oid) onder huwelijkse voorwaarden is een van de middelen in het arsenaal van de man om dit soort taferelen te voorkomenquote:Op maandag 27 april 2009 23:11 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Dat soort zeugen vragen er gewoon om, om bedrogen te worden. Ik zeg altijd maar tegen vrouwen: als je man vreemdgaat is het vaak je eigen schuld.
quote:Op donderdag 30 april 2009 09:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
trouwen (oid) onder huwelijkse voorwaarden is een van de middelen in het arsenaal van de man om dit soort taferelen te voorkomen
kort knippen door vrouwen in de 40 lijkt een wanhoopsdaad te zijn om met de tijd mee te gaan. Vervolgens falen ze grandioos.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:15 schreef _LotT het volgende:
Korte haren zijn idd gemakkelijker en praktischer maar in de meeste gevallen echt niet mooier !
Ik ben niet het type dat elke morgend een uur voor de spiegel staat maar ik zie er toch graag goed uit![]()
Ik zou dus noooooit mn haren laten kortwieken, nu zijn ze op z'n kortst en dat is mooi tot op mn schouders![]()
Ik snap dus niet welke vrouwen dit doen, iedereen wil er toch liever mooi uitzien
quote:
Als ze dit niet willen vanwege de 'liefde' dan weet je zeker dat het fout zit.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:26 schreef CyCly het volgende:
[..]
![]()
huwelijkse voorwaarden is daarnaast altijd handig!
afgezien van de achterkant van het kapsel, vind ik et er erg goed staan.quote:
waarom zijn nederlandse vrouwen niet vrouwelijk dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Kortgeknipte cavia's komen mijn huis niet in.
Nederlandse vrouwen zijn al weinig vrouwelijk en dit helpt niet bepaald.
Als ze dr haar kort wil knippen, had ze maar als jongetje geboren moeten worden. Deal with it.
Sorry hoor, ik vind haar echt een hork.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:54 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
afgezien van de achterkant van het kapsel, vind ik et er erg goed staan.
ik zou er doen iig
sommige reakties hier zorgen dat ik zin heb om me kaal te scheren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik vind haar echt een hork.
Ik weet gewoon 100% zeker dat als zij lang (golvend) haar had dat het veel vrouwlijker, sexy en charmanter zou staan.
Ook echt iets waar je veel invloed op hebt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Als ze dr haar kort wil knippen, had ze maar als jongetje geboren moeten worden. Deal with it.
Laat ik even een korte opsomming weggevenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:16 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
waarom zijn nederlandse vrouwen niet vrouwelijk dan?
Ja, laat je dan ombouwen. De wetenschap staat voor niets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:26 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ook echt iets waar je veel invloed op hebt.
Daar moet ik je wel gelijk in geven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:30 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Laat ik even een korte opsomming weggeven
- geen vrouwelijk 'loopje'. Het grootste deel kan niet eens op hakjes lopen.
- een slechte houding met holle rug en hangbuik.
- groot, lomp lichaam draagt ook niet bij aan vrouwelijkheid. Daar kunnen ze weinig aan doen, maar goed.
- weinig stijlvol in kleding en ook vaak geen gevoel daarvoor
- geen manieren van een dame
- geen gevoel voor make-up
En natuurlijk zijn er Nederlandse vrouwen die dat allemaal wel hebben, maar het overgrote deel is gewoon niet zo vrouwelijk. En begrijp me niet verkeerd, je kunt met geen vrouw zoveel ordinaire lol beleven als met nederlandse vrouwen, maar vrouwelijk nou nee.
Komt een vrouw bij de arts:"Ja, ik wil me laten ombouwen, want dan kan ik een kort kapsel nemen." Ik denk niet dat dat serieus genomen wordt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:31 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ja, laat je dan ombouwen. De wetenschap staat voor niets.
Niet eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
![]()
Lang haar bij het vrouwelijk geslacht is een must
Met langer haar zou ze veel mooier zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet eens.
Voorbeeld:
http://xbradtc.files.word(...)rine_bell450_930.jpg
Moet je vooral doen, waarom ga je dan meteen ook niet even het leger in?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:30 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
sommige reakties hier zorgen dat ik zin heb om me kaal te scheren.
Ik vind lang haar mooier bij mij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Moet je vooral doen, waarom ga je dan meteen ook niet even het leger in?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:12 schreef Loutjevw het volgende:
Ik laat het nu wel groeien maar dat is alleen omdat ik dreads wil en dat gaat niet zo makkelijk in zeer kort haar.
Dan ben zij zeker een uitzondering.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:12 schreef Loutjevw het volgende:
Ik val alleen maar op vrouwen met zo'n kapsel. vind ik veel sexy'er. Zelf is mijn haar ook lekker kort.
Ik laat het nu wel groeien maar dat is alleen omdat ik dreads wil en dat gaat niet zo makkelijk in zeer kort haar.
Maar vrouwen met kort haar Rrrrt.
Dat soort kort vind ik nog wel kunnen. Maar op het moment dat het piekerig en rood wordt vind ik het minder grappig allemaal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet eens.
Voorbeeld:
http://xbradtc.files.word(...)rine_bell450_930.jpg
Jij bent pot. Dus dan mag hetquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:12 schreef Loutjevw het volgende:
Ik val alleen maar op vrouwen met zo'n kapsel. vind ik veel sexy'er. Zelf is mijn haar ook lekker kort.
Toch prettig dat je het stereotype even komt bevestigen. Zie je ze ook het liefst in een tuinbroek?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:12 schreef Loutjevw het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:46 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Toch prettig dat je het stereotype even komt bevestigen. Zie je ze ook het liefst in een tuinbroek?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:46 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Toch prettig dat je het stereotype even komt bevestigen. Zie je ze ook het liefst in een tuinbroek?
Tolereren? Als zij zo'n kapsel wil hebben, prima. Háár hoofd, háár keuze.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:00 schreef Leonidas82 het volgende:
In navolging op de andere topics en de recente ontwikkeling dat steeds meer meiden (viva/yestypes) en vrouwen (vooral gehuwde huisvrouwen) zo'n kapsel hebben of willen.
Zou jij het tolereren als jouw vriendin een vlot, kort en pittig kapsel wil? Mijn vriendin vroeg me enig tijd geleden wat ik ervan zou vinden, als zij zo'n kapsel zou laten aanmeten. Uiteraard heb ik daar afwijzend op gereageerd![]()
Kan een kort, vlot en stoer kapsel bij vrouwen een issue worden in je relatie? Wat denken jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |