Ook echt iets waar je veel invloed op hebt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Als ze dr haar kort wil knippen, had ze maar als jongetje geboren moeten worden. Deal with it.
Laat ik even een korte opsomming weggevenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:16 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
waarom zijn nederlandse vrouwen niet vrouwelijk dan?
Ja, laat je dan ombouwen. De wetenschap staat voor niets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:26 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ook echt iets waar je veel invloed op hebt.
Daar moet ik je wel gelijk in geven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:30 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Laat ik even een korte opsomming weggeven
- geen vrouwelijk 'loopje'. Het grootste deel kan niet eens op hakjes lopen.
- een slechte houding met holle rug en hangbuik.
- groot, lomp lichaam draagt ook niet bij aan vrouwelijkheid. Daar kunnen ze weinig aan doen, maar goed.
- weinig stijlvol in kleding en ook vaak geen gevoel daarvoor
- geen manieren van een dame
- geen gevoel voor make-up
En natuurlijk zijn er Nederlandse vrouwen die dat allemaal wel hebben, maar het overgrote deel is gewoon niet zo vrouwelijk. En begrijp me niet verkeerd, je kunt met geen vrouw zoveel ordinaire lol beleven als met nederlandse vrouwen, maar vrouwelijk nou nee.
Komt een vrouw bij de arts:"Ja, ik wil me laten ombouwen, want dan kan ik een kort kapsel nemen." Ik denk niet dat dat serieus genomen wordt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:31 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ja, laat je dan ombouwen. De wetenschap staat voor niets.
Niet eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
![]()
Lang haar bij het vrouwelijk geslacht is een must
Met langer haar zou ze veel mooier zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet eens.
Voorbeeld:
http://xbradtc.files.word(...)rine_bell450_930.jpg
Moet je vooral doen, waarom ga je dan meteen ook niet even het leger in?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:30 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
sommige reakties hier zorgen dat ik zin heb om me kaal te scheren.
Ik vind lang haar mooier bij mij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Moet je vooral doen, waarom ga je dan meteen ook niet even het leger in?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:12 schreef Loutjevw het volgende:
Ik laat het nu wel groeien maar dat is alleen omdat ik dreads wil en dat gaat niet zo makkelijk in zeer kort haar.
Dan ben zij zeker een uitzondering.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:12 schreef Loutjevw het volgende:
Ik val alleen maar op vrouwen met zo'n kapsel. vind ik veel sexy'er. Zelf is mijn haar ook lekker kort.
Ik laat het nu wel groeien maar dat is alleen omdat ik dreads wil en dat gaat niet zo makkelijk in zeer kort haar.
Maar vrouwen met kort haar Rrrrt.
Dat soort kort vind ik nog wel kunnen. Maar op het moment dat het piekerig en rood wordt vind ik het minder grappig allemaal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet eens.
Voorbeeld:
http://xbradtc.files.word(...)rine_bell450_930.jpg
Jij bent pot. Dus dan mag hetquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:12 schreef Loutjevw het volgende:
Ik val alleen maar op vrouwen met zo'n kapsel. vind ik veel sexy'er. Zelf is mijn haar ook lekker kort.
Toch prettig dat je het stereotype even komt bevestigen. Zie je ze ook het liefst in een tuinbroek?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:12 schreef Loutjevw het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:46 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Toch prettig dat je het stereotype even komt bevestigen. Zie je ze ook het liefst in een tuinbroek?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:46 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Toch prettig dat je het stereotype even komt bevestigen. Zie je ze ook het liefst in een tuinbroek?
Tolereren? Als zij zo'n kapsel wil hebben, prima. Háár hoofd, háár keuze.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:00 schreef Leonidas82 het volgende:
In navolging op de andere topics en de recente ontwikkeling dat steeds meer meiden (viva/yestypes) en vrouwen (vooral gehuwde huisvrouwen) zo'n kapsel hebben of willen.
Zou jij het tolereren als jouw vriendin een vlot, kort en pittig kapsel wil? Mijn vriendin vroeg me enig tijd geleden wat ik ervan zou vinden, als zij zo'n kapsel zou laten aanmeten. Uiteraard heb ik daar afwijzend op gereageerd![]()
Kan een kort, vlot en stoer kapsel bij vrouwen een issue worden in je relatie? Wat denken jullie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |