kort ordinair? en platinablond en lang zoals Kim Holland, dat is niet ordinairquote:Op zondag 19 april 2009 00:52 schreef oshiro het volgende:
Kort vlot stoer haar bij vrouwen vind ik al gauw iets ordinairs hebben.
Nou 'tolereren' is misschien niet het juiste woord, maar als je op iemand valt, dan val je ook op diens uiterlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 09:43 schreef MarMar het volgende:
Wat heb je uberhaupt te "tolereren" dan van wat je partner aan zijn/haar uiterlijk wil doen..
Mooie kutrelatie heb je als je in die termen denkt.
Hmm, vroegah ooit:quote:Op zondag 19 april 2009 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou 'tolereren' is misschien niet het juiste woord, maar als je op iemand valt, dan val je ook op diens uiterlijk.
Het is dus niet zo gek dat je je minder aangetrokken kunt voelen tot je partner als die iets verandert aan z'n / haar uiterlijk. In dat opzicht mag je partner dus best rekening houden met jouw wensen.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 23:51 schreef Chocolate het volgende:
Haar haar is niet jouw zaak. Zij zeikt toch ook niet over je bloempottenkapsel?
Dan heb je mazzel gehad.quote:Op zondag 19 april 2009 10:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hmm, vroegah ooit:
"Ik heb daalijk een afspraak bij de kapper, ben dus ff weg"
"ok, maar als je je haar maar niet rood verft, want dan ga ik bij je weg"
*IDEE*
ik was het niet van plan, maar drie keer raden met welke kleur ik thuis kwam
De relatie heeft toen nog een jaar of vijf geduurd..
Yep voor mij wel. Ik ben een sucker voor lang haar. Heel veel korter dan schouderlengte moet het niet zijn, maar toegegeven: het hangt ook een beetje van de vrouw af. Maar van superkort gemilimeterd haar moet ik écht niks hebben. Ik moet wel iets hebben om doorheen te kroelen met m'n vingersquote:Op zondag 19 april 2009 10:57 schreef Natalie het volgende:
Een relatie verbreken omdat iemand zijn/haar haren niet draagt zoals je wilt... Ik vind dat wel kort door de bocht, hoor. Alsof iemands kapsel zo zwaarwegend is. Voor sommigen is het kennelijk een big issue.
Aan gemilimeterd haar is ook niets vrouwelijks meerquote:Op zondag 19 april 2009 @ 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep voor mij wel. Ik ben een sucker voor lang haar. Heel veel korter dan schouderlengte moet het niet zijn, maar toegegeven: het hangt ook een beetje van de vrouw af. Maar van superkort gemilimeterd haar moet ik écht niks hebben. Ik moet wel iets hebben om doorheen te kroelen met m'n vingers.
Tsja ik kan er niets aan doen, ik heb gewoon nog nooit een man met kort haar knap gevonden. Shame on me.quote:Op zondag 19 april 2009 10:57 schreef Natalie het volgende:
Een relatie verbreken omdat iemand zijn/haar haren niet draagt zoals je wilt... Ik vind dat wel kort door de bocht, hoor. Alsof iemands kapsel zo zwaarwegend is. Voor sommigen is het kennelijk een big issue.
Bij sommige mensen staat 't ook gewoon erg goedquote:Op zondag 19 april 2009 @ 11:02 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja ik kan er niets aan doen, ik heb gewoon nog nooit een man met kort haar knap gevonden. Shame on me.![]()
Nou, als je eens bij Keltfest o.i.d gaat kijken zie je toch vooral schone, glanzende blonde lokken hoorquote:Op zondag 19 april 2009 11:17 schreef French het volgende:
'Nog' niet.Ik vind mannen met lang haar ook iets ranzigs hebben, alsof ze zo van de straat komen. Behalve als je zo'n Jan Vayne-look hebt, dat is de uitzondering die de regel bevestigt.
over oppervlakkig gesproken. Het gaat toch om de persoon, je bent toch niet met iemand een relatie begonnen om zijn/haar uiterlijke? Zolang diegene er maar verzorgd uit ziet.quote:Op zondag 19 april 2009 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen vriendin atm, maar als ik die wel zou hebben en ze zou dat flikken, dan zou ik het uitmaken. Simpel zat.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:44 schreef Chocolate het volgende:
[..]
over oppervlakkig gesproken. Het gaat toch om de persoon, je bent toch niet met iemand een relatie begonnen om zijn/haar uiterlijke? Zolang diegene er maar verzorgd uit ziet.
O, dus het maakt jou ook niet uit als jouw lief 20 kg aankomt tijdens jullie huwelijk?quote:Op zondag 19 april 2009 12:44 schreef Chocolate het volgende:
[..]
over oppervlakkig gesproken. Het gaat toch om de persoon, je bent toch niet met iemand een relatie begonnen om zijn/haar uiterlijke? Zolang diegene er maar verzorgd uit ziet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |