hahahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:58 schreef happygirl33 het volgende:![]()
nee ben 33 ,,pfff 19 en dan 4 kids
![]()
Die dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:57 schreef Tamashii het volgende:
Ja, is normaal. Extra hormonen = extra seks. Wel beetje voorzichtig he.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:59 schreef idealist het volgende:
Ik gok een late puberteit.......
Ok even seri
us, kan door je hormoonhuishouding komen denk ik....
En een kort, vlot, pittig kapselquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Die arme man... Die heeft nu de smaak te pakken natuurlijk, maar zit over een paar maanden gewoon weer opgescheept met de timide vrouw die niet pijpt en sex heeft met haar pyjama aan...
Daar had ik dus ook heel veel moeite mee. Normaal heb ik bijna altijd zin, maar toen mijn vrouw zichtbaar zwanger was en ik het kindje soms voelde trappen, had ik nooit zin. Wat een rare gedachte zeg bah bah. Maar dat zijn we momenteel aan het inhalen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:00 schreef wise het volgende:
dus nu zit hij met zijn kopje tegen het kopje van je kind aan te drukken?
haha,,dat horen we wel als het geboren is en kan pratenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:00 schreef wise het volgende:
dus nu zit hij met zijn kopje tegen het kopje van je kind aan te drukken?
mijn vrouw zou mij alleen mogen pijpen. Of anders anaal
nou das eigenlijk niet de bedoeling,,haha! ben nu over de welbekende drempel en heb de smaak te pakkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Die arme man... Die heeft nu de smaak te pakken natuurlijk, maar zit over een paar maanden gewoon weer opgescheept met de timide vrouw die niet pijpt en sex heeft met haar pyjama aan...
wat is daar mis mee???quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
En een kort, vlot, pittig kapsel
Ja dat doen ze dus expres hè! Vrouw heeft geen zin meer in sex, neemt een onaantrekkelijk kapsel in de hoop dat de man dan ook niet meer wil.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
En een kort, vlot, pittig kapsel
nu gaat het allemaal nog,maar als het straks verder is zal dat ook wel komen denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:03 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Daar had ik dus ook heel veel moeite mee. Normaal heb ik bijna altijd zin, maar toen mijn vrouw zichtbaar zwanger was en ik het kindje soms voelde trappen, had ik nooit zin. Wat een rare gedachte zeg bah bah. Maar dat zijn we momenteel aan het inhalen.
Maak anders eens een filmpje vanavond, of wat foto's. Misschien kunnen we dan beter zien wat de oorzaak van dit alles is, waarom je nu zo ongeremd bent!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:04 schreef happygirl33 het volgende:
[..]
nou das eigenlijk niet de bedoeling,,haha! ben nu over de welbekende drempel en heb de smaak te pakken
haha ja dat zou ik kunnen doen,,,maar daar is mijn hubby niet zo blij mee denk ik!!hij krijgt nu nog rooie oortjes als hij aan gisteravond terug denktquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maak anders eens een filmpje vanavond, of wat foto's. Misschien kunnen we dan beter zien wat de oorzaak van dit alles is, waarom je nu zo ongeremd bent!
Hij is voor alles in als hij je anaal mag nemen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:13 schreef happygirl33 het volgende:
[..]
haha ja dat zou ik kunnen doen,,,maar daar is mijn hubby niet zo blij mee denk ik!!hij krijgt nu nog rooie oortjes als hij aan gisteravond terug denkt![]()
Denial-fase?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:05 schreef happygirl33 het volgende:
[..]
wat is daar mis mee???heb nu ook al half lang dus dat blijft wel zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |