Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja. GF dalekquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:12 schreef Ladylike het volgende:
Doet iemand de wiki voor mij aanpassen aub?
maakt me niet uit wiequote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
HA! Ik heb net buiten op het terras gezeten![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
HA! Ik heb net buiten op het terras gezeten![]()
De zomer is officieel begonnen![]()
Hier nietquote:
Op sokken en in pyjamabroekquote:
fapfoto's en fapfilmpjesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op sokken en in pyajamabroekNet lang genoeg voor wat foto's en een fillempie
vast welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:12 schreef Ladylike het volgende:
Doet iemand de wiki voor mij aanpassen aub?
quote:
ik dusquote:
Nog iets te koud voor hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fapfoto's en fapfilmpjes
ow wachtdat bedoel je natuurlijk niet
misschien wel, hij kan de helpdesk mailenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fapfoto's en fapfilmpjes
ow wachtdat bedoel je natuurlijk niet
Thanxquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vast wel
[..]
die is nu te laat.
[..]
ik dus
Met loep niet onmogelijkquote:
Jah dat voordeel heeft hij welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien wel, hij kan de helpdesk mailen
Iets met -2 cm koud zeker?quote:
Daar heb je Vrouwtje Centimeter weer hoorquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb je Vrouwtje Centimeter weer hoor
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben niet vrouwtje centimeter! Dat ik het 2 keer over lengtes heb berust op een toevallige samenloop der omstandigheden
![]()
bijnaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ja maar , weten jullie het echt zeker?
ik ben decimeters gewendquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb je Vrouwtje Centimeter weer hoor
Whehehequote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben niet vrouwtje centimeter! Dat ik het 2 keer over lengtes heb berust op een toevallige samenloop der omstandigheden
![]()
Nee, echt waar! * Marijkezwolle slaat gefrustreerd met d'r vuisten op het bureauquote:
Dan noemt ie mij vrouwtje centimeter terwijl ie zelf een hacker is!quote:
Dat doet nog niks af aan jouw fascinatie met lengtes, Mrs. Yardfathomquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan noemt ie mij vrouwtje centimeter terwijl ie zelf een hacker is!
weer die 1,80quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doet nog niks af aan jouw fascinatie met lengtes, Mrs. Yardfathom
1,80 cm?quote:
Allah is grootquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doet nog niks af aan jouw fascinatie met lengtes, Mrs. Yardfathom
Freakyquote:
Voor ieder wat wils hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]wat is Yardfathom?
En damn, betrapt, ik geil op cijfertjes![]()
2 yard is een fathom.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]wat is Yardfathom?
En damn, betrapt, ik geil op cijfertjes![]()
kruiswoordpuzzels leren je dit soort dingen ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
2 yard is een fathom.
fathom is een oude diepte maat.
Iets met een grapjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Freaky
[..]
Voor ieder wat wils he
Dank u! Dat wist ik echt nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
2 yard is een fathom.
fathom is een oude diepte maat.
quote:
De el kende ik dan weer wel!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kruiswoordpuzzels leren je dit soort dingen ook
net als de "el"
Houd jij van cijfertjes?quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De el kende ik dan weer wel!
wist je dat nog nietquote:
Neequote:
Nee hoor, je bent crew sinds 10.29 uur. Al wist ik het al eerderquote:
en? heb je al spijt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent crew sinds 10.29 uur. Al wist ik het al eerder.
weer wat geleerd vandaagquote:
Waarvanquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weer wat geleerd vandaag
Ik ga zo naar huis, als ze willen dat ik de post verzorg, moet dat in de baas zijn tijd gebeuren
plus het overwerk van gisteren, betekent dus dat ik na het toiletbezoek van zometeen mijn werkdag ten einde is
tot morgen iedereen![]()
je mag nog eerder weg dan ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weer wat geleerd vandaag
Ik ga zo naar huis, als ze willen dat ik de post verzorg, moet dat in de baas zijn tijd gebeuren
plus het overwerk van gisteren, betekent dus dat ik na het toiletbezoek van zometeen mijn werkdag ten einde is
tot morgen iedereen![]()
42quote:
Jij stopt om 16.39 uur? Vage tijd...quote:
Dag WOKquote:
JAzekerquote:
LLquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weer wat geleerd vandaag
tot morgen iedereen![]()
wokquote:
Iets meer van priemgetallen nog, maar andere cijfertjes mogen ookquote:
ik ookquote:
maar kennelijk met moeitequote:
whehehe wilde het net zeggenquote:
whehehehequote:
het duurde zolangquote:
Gewoon een mail in 't Nederlands of (Maleisisch) terugsturen dat je d'r geen bal van snaptquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
typisch klote fransen![]()
alles alleen maar op zijn frans![]()
stuur dan een mail die ik ook kan lezen/begrijpen
Omelettequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
typisch klote fransen![]()
alles alleen maar op zijn frans![]()
stuur dan een mail die ik ook kan lezen/begrijpen
ik heb het vandaag ook veels te druk gehadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Haha, pre occ. met de inkopen van vandaag
dat werkt ook al nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gewoon een mail in 't Nederlands of (Maleisisch) terugsturen dat je d'r geen bal van snapt
dat klinkt wel lekkerquote:
Als LL komtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
wanneer is het nou eindelijk mei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als LL komt
LL komt waarschijnlijk al wel eerder dan in meiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoop ik tenminste voor haarOpen deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als LL komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in mei iig full timequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
LL komt waarschijnlijk al wel eerder dan in mei
Dat hoop ik tenminste voor haar![]()
![]()
![]()
en tot die tijd om het weekend
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ooooh, what does this button do?quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooooh, what does this button do?
[ afbeelding ]
marcquote:
quote:
Jij kent em ook?quote:
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 17:07 uur
01. 142 goldfinger1963
02. 078 Ladylike
03. 078 suikertaartje
04. 077 friemelaar
Fhaquote:
Wie? Ach boejje, pak je toch gewoon een anderquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:49 schreef --Tweety-- het volgende:
![]()
Ligt het aan mij of is mijn online liefde bijna nooit meer op fok
Ow juist ja, klopt onze beredenering van gisteren avond dus toch .....quote:
Dat ik er niet was omdat mijn vriend er was en ik wel sociale vaardigheden heb en dan dus niet op fok ga?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ow juist ja, klopt onze beredenering van gisteren avond dus toch .....![]()
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie? Ach boejje, pak je toch gewoon een anderZo makkelijk, online liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ik er niet was omdat mijn vriend er was en ik wel sociale vaardigheden heb en dan dus niet op fok ga?
zie je welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ik er niet was omdat mijn vriend er was en ik wel sociale vaardigheden heb en dan dus niet op fok ga?
Hoi friem! en Fha, en fles, en wie ik gemist heb in die opsomming!quote:
Tot een uur of 10 ben ik hier hoor vandaagquote:
Ja dat is zoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:01 schreef friemelaar het volgende:
zie je wel![]()
En jij en je boyfriend hè.......
Dat de vonken er vanaf vlogen hè ....
Kortsluiting .....
Half Deventer zonder stroom![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
tweetyquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:49 schreef --Tweety-- het volgende:
![]()
Ligt het aan mij of is mijn online liefde bijna nooit meer op fok
whehehequote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ow juist ja, klopt onze beredenering van gisteren avond dus toch .....![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:58 schreef Fha het volgende:
[..]
deze welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zie je wel![]()
En jij en je boyfriend hè.......
Dat de vonken er vanaf vlogen hè ....
Kortsluiting .....
Half Deventer zonder stroom![]()
smakelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:06 schreef --Tweety-- het volgende:
Mooizow,
Ik moet helaas weer gaan, het eten schijnt klaar te zijn.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:05 schreef Fha het volgende:
Ja dat is zo
Ik zal me er niet meer mee bemoeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Geeft niksquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal me er niet meer mee bemoeien![]()
slaap zequote:
Indah wil ook overal geld aan verdienenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:26 schreef MPG het volgende:
Indah!
Acht doden door vervuilde sterke drank
Ik moet nog bij een buurvrouw langsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:26 schreef MPG het volgende:
Indah!
Acht doden door vervuilde sterke drank
Moet je indah vragenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet nog bij een buurvrouw langsWaar koop ik die handel?
slaap ze Fhaquote:
smakelijk flesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh we gaan zo eten denk ikSpaghetti met donkerbruin goedje
TMIquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
Nee, er is meer dan fok
Bijvoorbeeld 20 liter snot wegsnuiten. Tenminste, zo voelt het
Oeh, jij ook al zo snot verkouden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
Nee, er is meer dan fok
Ook leuk iddquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
Nee, er is meer dan fok
Het is wat anders dan die dagelijkse bukake bij jou in de zaak.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
TMI
nou heb ik een mental image over het afmeten van snot
Yup, bonsende koppijn er van. Vandaag was hetgeen pretje op het werk met zo'n koppijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, jij ook al zo snot verkouden?
Wil je wat van mij?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook leuk iddWaarom doen we dat niet?
Vetquote:
Ik kan zo geweldig ruilen met jou!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet![]()
Ik bied anderhalve wervel en drie schroeven. Deal?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan zo geweldig ruilen met jou!Gaan we het dan ook meten en tellen en er leuke sommetjes mee maken?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Tot en met
staartdelingen
aan toe
![]()
Als ze maar geen breuken gaat toepassen, daar heb je al genoeg van.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Tot en met
staartdelingen
aan toe
![]()
Ik denk dat we gewoon meteen beginnen met vermenigvuldigenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze maar geen breuken gaat toepassen, daar heb je al genoeg van.
Daarna kun je altijd nog wat aftrekken inderdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon meteen beginnen met vermenigvuldigen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze maar geen breuken gaat toepassen, daar heb je al genoeg van.
Gaat heen en vermenigvuldigd u?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon meteen beginnen met vermenigvuldigen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarna kun je altijd nog wat aftrekken inderdaad.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)rivaal-in-gmail.html
Vooral verder gaan zoIedereen lekker van alles van iedereen altijd overal op de hoogte houden.
Ik wil vooral niet de mogelijkheid hebben om anderen dat te LATEN wetenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat wil ik allemaal niet weten .......
Nee, stel je voor hele dag twitteren, facebooken, fokken, MSNen en dan ook nog googelenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil vooral niet de mogelijkheid hebben om anderen dat te LATEN weten
Dat kunnen jullie mannen natuurlijk minder goed, multi tasken!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee, stel je voor hele dag twitteren, facebooken, fokken, MSNen en dan ook nog googelen
Mijn familie op Gmail hoeft helemaal niet te weten wat ik tegen mijn vrienden op fok zeg of tegen mijn collega's op LinkedIn. Much less dat die laatste 2 groepen iets van elkaar hoeven te wetenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee, stel je voor hele dag twitteren, facebooken, fokken, MSNen en dan ook nog googelen
quote:Een dronken automobilist is door de mand gevallen, nadat hij in de Limburgse gemeente Nuth uit gewoonte een nieuwe rotonde miste. Dat meldt de politie maandag.
De rotonde tussen Schimmert en Arendsgenhout is een paar maanden geleden aangelegd. Ter hoogte van de rotonde lag eerder een bocht naar rechts. De 39-jarige man uit Valkenburg aan de Geul wilde vermoedelijk de niet langer bestaande bocht nemen, wat natuurlijk niet goed ging. Hij eindigde tien meter verderop in een waterbuffer van zo'n twee meter diep. Tegen de man wordt proces-verbaal opgemaakt.
Insgelijksquote:
Smaakt dat lekker, zo'n dvd hoes?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ff een paar mailtjes wegdoen en dan lekker op de bank een filmpje consumeren..
Neuh, daar hebben we geen film voor nodig... Inspiratie zatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:33 schreef Pheno het volgende:
Of is het zo'n harde politiefilm, die je met je vriendin gaat 'consumeren'.
quote:
Goedemorgen!quote:
Gekkie, tis avond hoorquote:
Hihihi, ja maar ja maar... je was net wakker zei jequote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Gekkie, tis avond hoor![]()
gaat goed en daar?
Seks na chili con carne?quote:
Feliquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ja maar ja maar... je was net wakker zei je
Hier gaat alles okee, alleen die stomme verkoudheid
Oeh oeh, maar ik heb wel m'n rijbewijs gehaald gisteren!
MarijkeZwolle, gefeliciteerd met je rijbewijs!
Ik weet hetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ja maar ja maar... je was net wakker zei je
Hier gaat alles okee, alleen die stomme verkoudheid
Oeh oeh, maar ik heb wel m'n rijbewijs gehaald gisteren!
MarijkeZwolle, gefeliciteerd met je rijbewijs!
Dankjequote:
Oh ja, vergietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet hetIk heb je gister ook al gefeliciteerd hier
Maar nog een keer gefeliciteerd hoor
![]()
Ah boee verkouwehou het lekker bij je oke?
Gewoon lekker daar nog een keer gedaan hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh ja, vergietSorry
Maar dankje
Ja, ik zal je niet digitaal aansteken
Installeer een goede virus scannerquote:
Ik zag het! hihihiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon lekker daar nog een keer gedaan hoor![]()
En bedanktIk haaaat snot
Virusscanners zijn voor mensen met een open raam (windows, dus).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Installeer een goede virus scanner
sorryik moest em inkoppen
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huisquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Virusscanners zijn voor mensen met een open raam (windows, dus).
Geeft niets, ik hou toch van jequote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:57 schreef friemelaar het volgende:
Gefe
li
ci
teerd
![]()
'k had even gemist dat je geslaagd was
lolquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis
--> Ziet net dat jij je rijbewijs gehaald hebt! GEFELIIIIquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik ga op de bank liggen vegeteren, ik word gek van m'n verkoudheid![]()
Alvast welterusten allemaal en tot morgen!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:09 schreef friemelaar het volgende:
Tweetss ff een vraagje:
Weet jij wie vorige week Hell's kitchen gewonnen heeft ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar de sterren en daar voorbij!
Dank flessiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
welterusten alle slapenganers en werkze Fha![]()
Hij had altijd een muts op.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:19 schreef friemelaar het volgende:
Thx, was een vraagje van het achtergrondkoortje hier![]()
Was dat die met die bandana ?
Weltrusten Fhaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Dank flessie![]()
Ik ga inderdaad mijn zooi bij elkaar ruimen en werken. Goeie avond nog allemaal![]()
Ik dacht van praat maar over die persoon zonder zijn naam te melden, strax zit hier nog iemand per ongeluk in de KSC ziet dat staan en denkt, KUT, spanning van de finale naar de kloten!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef friemelaar het volgende:
Jah, die lange dunne dus ...![]()
thx nogmaals liev
friemelquote:
tweetyquote:
werk ze Fhaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Dank flessie![]()
Ik ga inderdaad mijn zooi bij elkaar ruimen en werken. Goeie avond nog allemaal![]()
failquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:32 schreef --Tweety-- het volgende:
O, volgens mij is mn hoofd ergens anders mee bezig, haha!!
Werkze Fha!!!
jij bent een kloon van JJquote:
Die ken ik niet.quote:
yups zat hier kennelijk in het begin veelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:50 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Was dat iemand die iets teveel gebruik maakte van die plaatjes?
Die ken ik ook al niet. Bah, ik houd niet van verandering.quote:
Ah,quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yups zat hier kennelijk in het begin veel
die komt hier altijd wat later op de avondquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:51 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Die ken ik ook al niet. Bah, ik houd niet van verandering.
Wel heeft het footballteam waar ik sinds mijn stage beetje fan van geworden ben net gewonnen met 2-0![]()
![]()
![]()
ik gebruik ze voor hetzelfdequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:53 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ah,
Ik gebruik die plaatjes alleen maar als ik niet weet wat ik moet zeggen.
Of als ik niet uit mn woorden kom.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ik gebruik ze voor hetzelfde
songfestivalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:02 schreef friemelaar het volgende:
Soap rondom 't songfestival![]()
Achteraf lullen dat 't doorgestoken kaart is geweest![]()
Door een jurylid nog wel![]()
Nederland op z'n smalst
Precies, 'tis al nix en dan proberen ze er alsnog nieuws van te maken door die fauwekulquote:
weet hetquote:
ik hoef niet te weten wat jullie aan het kijken zijnquote:
Doe je niet goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:21 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
kutzooi ik ga net door mijn rug![]()
even aankijken en anders toch maar eens een pijn stiller gaan pakken
ik veels te goedquote:
fysio heeft voor mijn rug geen nut meerquote:
tot morgen friemelquote:
Geen nut meerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik veels te goed![]()
[..]
fysio heeft voor mijn rug geen nut meer![]()
operatie eigenlijk maar ik wacht daar zo lang mogelijk mee
mede daardoor ben ik ook een club begonnenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen nut meer
Dan ben je goed ver ja
Dan is er voor jou toch iets goeds uit gekomenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mede daardoor ben ik ook een club begonnen
eigenlijk welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is er voor jou toch iets goeds uit gekomen
trusten kabelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:49 schreef cablegunmaster het volgende:
Weltrustenwas op Teamspeak aan het kloten te gamen.
En rekeninen betalen etc
ik dacht wel goedquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe gaat het hier vandaag dan?
Vandaag is nog niet zo oud, maar tot nu toe gaat het prima!quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe gaat het hier vandaag dan?
whehehequote:Op woensdag 10 februari 2010 00:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vandaag is nog niet zo oud, maar tot nu toe gaat het prima!
ga je zo alle SCs afquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:11 schreef suikertaartje het volgende:
Mooi, dan kan ik wel weer gaan
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahaa, elke dag!
Ik blijf daar waar ze me nodig hebben
Anders ik welquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan mag je wel naar hier toe komen ik heb en massage nodig![]()
maar ik heb auwie in mijn rugquote:
nog steeds?quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nog steeds?
ik in mijn nek en schouder (rechts)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal ik ook nooit meer vanaf komen![]()
nek en schouder?
stress of verkeerd gelegen
het zou idd ook ouderdom kunnen zijn bij jouquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ouderdom he?
![]()
doe dat eerste maar..hoofdpijn is ook nog niet over
indahquote:
Stond gisterenavond al op mijn website (uiteraardquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Indah.
Omdat je niet terugleest: Acht doden door vervuilde sterke drank
quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zou idd ook ouderdom kunnen zijn bij jou![]()
hoofdpijn kan ook komen van je nekklachten.
trustenquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:31 schreef MPG het volgende:
En daarmee is het ook bedtijd geworden. Truste KSC
waar heb je stress van?quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ja, dat komt 't ook wel, plus stress enzo...
redactie gamesquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat is Pheno geworden? Pinguinkontenveger?
neequote:
Koffie?quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:40 schreef indahnesia.com het volgende:ik ben te vroeg, de boekingsmodule is nog aan het updaten.
denk het ook welquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, da's wel leuk eigenlijk.
tering dat had ik dus niet verwachtquote:
jij wil te snel geld verdienenquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:40 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ben te vroeg, de boekingsmodule is nog aan het updaten.
nee, maar ik zit toch ook vol verrassingen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering dat had ik dus niet verwacht
graagquote:
dat kun je wel zeggenquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar ik zit toch ook vol verrassingen?
quote:Top 100 van dinsdag 9 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
09. 216 Marijkezwolle
12. 196 goldfinger1963
14. 194 BobbyB
43. 115 friemelaar
45. 112 Ladylike
84. 072 wel.o.k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |