Gewoon een mail in 't Nederlands of (Maleisisch) terugsturen dat je d'r geen bal van snaptquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
typisch klote fransen![]()
alles alleen maar op zijn frans![]()
stuur dan een mail die ik ook kan lezen/begrijpen
Omelettequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
typisch klote fransen![]()
alles alleen maar op zijn frans![]()
stuur dan een mail die ik ook kan lezen/begrijpen
ik heb het vandaag ook veels te druk gehadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Haha, pre occ. met de inkopen van vandaag
dat werkt ook al nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gewoon een mail in 't Nederlands of (Maleisisch) terugsturen dat je d'r geen bal van snapt
dat klinkt wel lekkerquote:
Als LL komtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
wanneer is het nou eindelijk mei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als LL komt
LL komt waarschijnlijk al wel eerder dan in meiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoop ik tenminste voor haarOpen deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als LL komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in mei iig full timequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
LL komt waarschijnlijk al wel eerder dan in mei
Dat hoop ik tenminste voor haar![]()
![]()
![]()
en tot die tijd om het weekend
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ooooh, what does this button do?quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooooh, what does this button do?
[ afbeelding ]
marcquote:
quote:
Jij kent em ook?quote:
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 17:07 uur
01. 142 goldfinger1963
02. 078 Ladylike