quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze maar geen breuken gaat toepassen, daar heb je al genoeg van.
Gaat heen en vermenigvuldigd u?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon meteen beginnen met vermenigvuldigen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarna kun je altijd nog wat aftrekken inderdaad.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)rivaal-in-gmail.html
Vooral verder gaan zoIedereen lekker van alles van iedereen altijd overal op de hoogte houden.
Ik wil vooral niet de mogelijkheid hebben om anderen dat te LATEN wetenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat wil ik allemaal niet weten .......
Nee, stel je voor hele dag twitteren, facebooken, fokken, MSNen en dan ook nog googelenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil vooral niet de mogelijkheid hebben om anderen dat te LATEN weten
Dat kunnen jullie mannen natuurlijk minder goed, multi tasken!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee, stel je voor hele dag twitteren, facebooken, fokken, MSNen en dan ook nog googelen
Mijn familie op Gmail hoeft helemaal niet te weten wat ik tegen mijn vrienden op fok zeg of tegen mijn collega's op LinkedIn. Much less dat die laatste 2 groepen iets van elkaar hoeven te wetenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee, stel je voor hele dag twitteren, facebooken, fokken, MSNen en dan ook nog googelen
quote:Een dronken automobilist is door de mand gevallen, nadat hij in de Limburgse gemeente Nuth uit gewoonte een nieuwe rotonde miste. Dat meldt de politie maandag.
De rotonde tussen Schimmert en Arendsgenhout is een paar maanden geleden aangelegd. Ter hoogte van de rotonde lag eerder een bocht naar rechts. De 39-jarige man uit Valkenburg aan de Geul wilde vermoedelijk de niet langer bestaande bocht nemen, wat natuurlijk niet goed ging. Hij eindigde tien meter verderop in een waterbuffer van zo'n twee meter diep. Tegen de man wordt proces-verbaal opgemaakt.
Insgelijksquote:
Smaakt dat lekker, zo'n dvd hoes?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ff een paar mailtjes wegdoen en dan lekker op de bank een filmpje consumeren..
Neuh, daar hebben we geen film voor nodig... Inspiratie zatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:33 schreef Pheno het volgende:
Of is het zo'n harde politiefilm, die je met je vriendin gaat 'consumeren'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |