Fijne figuren zijn dat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Van mij had het ook al weekend mogen zijn.
Ook mijn collega had vandaag wel mogen kijken trouwens.
In het "rooster" stond dat hij vandaag zou komen werken maar ik heb nog niets gezien.
Zal even PZ bellen om te vragen of hij zich ziek heeft gemeld.quote:
Anti-semitische opmerkingen en grapjes worden denk ik niet op Fok! op prijs gesteld.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:54 schreef Louis22 het volgende:
Aan het lobbyen voor een ban? Kijken of de mods vinden dat ik iets verkeerds heb gezegd. Waarom zeg je trouwens 'joodse mensen' en niet 'joden'?
Als ik ze gemaakt heb, mag je ze aanwijzen. En neem dat beetje provocatie alsjeblieft niet zo hoog opquote:Op maandag 1 maart 2010 03:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Anti-semitische opmerkingen en grapjes worden denk ik niet op Fok! op prijs gesteld.
Hoe dan ook ik heb je nu wel gestopt om verder te gaan met je agressieve gedrag.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:05 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Als ik ze gemaakt heb, mag je ze aanwijzen. En neem dat beetje provocatie alsjeblieft niet zo hoog op
Die volgende map zal dan ook niet komen.quote:Er is weinig redelijks aan, maar het is wel lollig. Palestijnengrapjes zitten er niet in, want ik weet niet zoveel van Palestijnen, behalve dat ze heel mooie meisjes hebben, met dikke, glanzende krullen. Zijn ze ook gierig?
quote:Moos zit al een tijd in de psychiatrische kliniek. Op zekere dag belt de directeur Sam op met de mededeling dat Moos genezen is. Hij kan zijn vriend op komen halen. Als Sam en Moos vertrekken zegt de directeur tegen Sam: denk erom, als Moos weer gek gaat doen moet u onmiddellijk bellen. Sam en Moos zijn nog geen uur thuis of Moos klimt op de tafel en roept: ik ben een lamp, ik ben een lamp. Sam belt onmiddellijk de directeur op en vertelt het verhaal. Kom Moos maar weer brengen, zegt de directeur. En ik dan, zegt Sam, wat moet ik dan zonder lamp?
Maar wees gewaarschuwd, de volgende mop zal niet zo onschuldig zijn!
Quequote:Op maandag 1 maart 2010 03:11 schreef DeParo het volgende:
Mensen moeten maar eens kappen met het Joodse volk te willen vernederen.
Wij noemen die koeken altijd opakoek. Opa had die koeken altijd thuisquote:
quote:Volgens Lotus Bakeries is het recept voor deze koeken afkomstig van een Joodse bakker uit Amsterdam die in de jaren '20 van de vorige eeuw de koeken verkocht, wat de naam van deze koeken verklaart.
Ik weet niet waar het zo over gaat, maar denk dat je in feedback moet zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 02:52 schreef DeParo het volgende:
Louis22 begint zich heel vervelend uit te laten over Joodse mensen en het Joodse volk op het "Auschwitz-overlevende wordt als anti-semiet bestempeld zogenaamd door zionisten" forum.
ow ik snap hemquote:
Schuimbekkende paddies?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
Moet je eens bedenken wat er zou gebeuren als er een moslimbakker zou zijn die zijn koekjes "moslimkoekjes" zou noemen. Ik vrees voor schuimbekkende paddies en pvv-aanhangers die dat natuurlijk zouden zien als een vernedering ten opzichte van niet-moslims. Discriminatie!
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En terecht. Gezien heden en verleden.
Maar verklaar je nader Mutant. Waarom paddies?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Schuimbekkende paddies?![]()
Ik zal de laatste zijn die over eten gaat bakkeleienZolang het maar lekker is.
Ja, maar voordat er hoedjes aan te pas gaan komen wil ik eerst een antwoordquote:
Als je vulling hebt. Moet je er niet op kauwen!quote:
*auw* Spreek dus uit ervaringquote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je vulling hebt. Moet je er niet op kauwen!
TIP!
!!!!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je vulling hebt. Moet je er niet op kauwen!
TIP!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
!!!!!!!!
je moet het gewoon doorslikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
hey, een newbiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:18 schreef tho_Omas het volgende:
Lang geleden dat ik hier geweest ben zeg.
Het is alleen jammer dat ze er dierlijke producten in stoppen, waardoor de koeken niet kosjer zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 11:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Wij noemen die koeken altijd opakoek. Opa had die koeken altijd thuis
Ow, er is trouwens niets vernederends aan die naam Jodenkoek (Jodekoek)
[..]
De lokale Tokkiepartij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |