Ik zou Tally op basis van haar ava juist uiterst serieus nemen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Aanvankelijk wilde ik je best serieus nemen, op voorspraak van Sp3c, maar gezien je avatar is dat onmogelijk.²
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:23 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik zou Tally op basis van haar ava juist uiterst serieus nemen.
http://www.nrc.nl/buitenl(...)ser_aan_namens_snoekquote:Zwitserse advocaat klaagt visser aan namens snoek
Genève, 19 febr. Een van de laatste klanten van de Zwitserse advocaat Antoine Goetschel was een vis. De aangeklaagde visser had tien minuten nodig om een grote snoek, die daarbij omkwam, binnen te halen. Marteling, oordeelde de openbaar aanklager.
De rechtszaak in het kanton Zürich, die uiteindelijk uitmondde in vrijspraak van de aangeklaagde, trok veel aandacht omdat de Zwitsers op 7 maart in een referendum mogen beslissen of ieder kanton zijn eigen dierenadvocaat krijgt; betaald door de staat omdat dieren zelf geen geld hebben.
Zwitserland heeft de afgelopen jaren een veel strengere dierenbeschermingswet gekregen. Die wet verbiedt bijvoorbeeld het houden van groepsdieren als varkens en parkieten alleen in een hok. Paarden mogen niet langer vastgebonden zijn in een stal en hondeneigenaren moeten vanaf 2013 eerst een dierenopvoedcursus volgen.
De Zwitserse regering voelt niets voor verplichte dierenadvocaten. Wettelijke bescherming is er voldoende. Ook de landbouwbond is tegen. Maar dierenactivisten zeggen dat het aantal gevallen van mishandeling toeneemt, van ongeveer 4.000 in 2007 naar 5.000 in 2008. „Zo lang je het schenden van dierenrechten als een onbeduidende overtreding ziet, verandert er niets”, zegt een van hen.
Huisdierfokkers zijn verdeeld. Sommigen vinden dat dieren voldoende beschermd zijn, anderen wijzen erop dat dieren niet als objecten behandeld moeten worden en dat advocaten kunnen helpen om dat te voorkomen.
Advocaat Goetschel, die 200 Zwitserse frank per uur verdient (125 euro), heeft laten weten dat hij geen hoger beroep aantekent namens de snoek. „Het is niet de bedoeling om van dieren mensen te maken”, zegt hij ter verklaring.
Hij ging toch ook naar de hoeren?quote:Rokende en drinkende Jezus veroorzaakt ophef
GAUHATI - Autoriteiten in het noordoosten van India hebben schoolboeken in beslag genomen waarin Jezus afgebeeld staat met een sigaret en een blikje bier in de hand.
Indiase kinderen waren geschrokken van de afbeelding van een rokende en drinkende Jezus in hun schoolboek. In de Indiase regio die overwegend christelijk is, reageert de minister van onderwijs verontwaardigd. "Ik ben ontzet en ik veroordeel die schandalige weergave van Christus. De kinderen voor wie het handboek bedoeld was, kijken op naar Jezus, en nu zijn ze compleet in schok."
De zaak kwam aan het licht na een reeks van kritiek van een meisjesschool in de katholieke deelstaat Meghalaya. De afbeelding van een rokende en zuipende Lieve Heer prijkt zowel op de voorkant als binnenin een taalboek. De lokale overheid heeft nu alle boeken in scholen en winkels in beslag genomen.
Dominic Jala, de aartsbisschop van Shillong, is woedend over het boek. Volgens hem zijn zijn volgelingen 'diep geschokt en beledigd door de verwerpelijke afbeelding van Jezus'. Zowel de uitgever als de distributeur van het schoolboek wordt aangeklaagd wegens godslastering.
Kom op. Niet zo bedroeftquote:
Heb geen keus, de werkweek is namelijk pas op de helftquote:
Ja vertel mij wat. Van mij had het ook al weekend mogen zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb geen keus, de werkweek is namelijk pas op de helft
Fijne figuren zijn dat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Van mij had het ook al weekend mogen zijn.
Ook mijn collega had vandaag wel mogen kijken trouwens.
In het "rooster" stond dat hij vandaag zou komen werken maar ik heb nog niets gezien.
Zal even PZ bellen om te vragen of hij zich ziek heeft gemeld.quote:
Anti-semitische opmerkingen en grapjes worden denk ik niet op Fok! op prijs gesteld.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:54 schreef Louis22 het volgende:
Aan het lobbyen voor een ban? Kijken of de mods vinden dat ik iets verkeerds heb gezegd. Waarom zeg je trouwens 'joodse mensen' en niet 'joden'?
Als ik ze gemaakt heb, mag je ze aanwijzen. En neem dat beetje provocatie alsjeblieft niet zo hoog opquote:Op maandag 1 maart 2010 03:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Anti-semitische opmerkingen en grapjes worden denk ik niet op Fok! op prijs gesteld.
Hoe dan ook ik heb je nu wel gestopt om verder te gaan met je agressieve gedrag.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:05 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Als ik ze gemaakt heb, mag je ze aanwijzen. En neem dat beetje provocatie alsjeblieft niet zo hoog op
Die volgende map zal dan ook niet komen.quote:Er is weinig redelijks aan, maar het is wel lollig. Palestijnengrapjes zitten er niet in, want ik weet niet zoveel van Palestijnen, behalve dat ze heel mooie meisjes hebben, met dikke, glanzende krullen. Zijn ze ook gierig?
quote:Moos zit al een tijd in de psychiatrische kliniek. Op zekere dag belt de directeur Sam op met de mededeling dat Moos genezen is. Hij kan zijn vriend op komen halen. Als Sam en Moos vertrekken zegt de directeur tegen Sam: denk erom, als Moos weer gek gaat doen moet u onmiddellijk bellen. Sam en Moos zijn nog geen uur thuis of Moos klimt op de tafel en roept: ik ben een lamp, ik ben een lamp. Sam belt onmiddellijk de directeur op en vertelt het verhaal. Kom Moos maar weer brengen, zegt de directeur. En ik dan, zegt Sam, wat moet ik dan zonder lamp?
Maar wees gewaarschuwd, de volgende mop zal niet zo onschuldig zijn!
Quequote:Op maandag 1 maart 2010 03:11 schreef DeParo het volgende:
Mensen moeten maar eens kappen met het Joodse volk te willen vernederen.
Wij noemen die koeken altijd opakoek. Opa had die koeken altijd thuisquote:
quote:Volgens Lotus Bakeries is het recept voor deze koeken afkomstig van een Joodse bakker uit Amsterdam die in de jaren '20 van de vorige eeuw de koeken verkocht, wat de naam van deze koeken verklaart.
Ik weet niet waar het zo over gaat, maar denk dat je in feedback moet zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 02:52 schreef DeParo het volgende:
Louis22 begint zich heel vervelend uit te laten over Joodse mensen en het Joodse volk op het "Auschwitz-overlevende wordt als anti-semiet bestempeld zogenaamd door zionisten" forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |