Je ontkent de gebeurtenis in Meknes?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
schamen doe ik me niet. zeker niet als ik jouw walgelijke, eenzijdige en geschiedenisvervalsende posts lees.
Verzoek van een mod om dit niet in Feedback te doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef sp3c het volgende:
waarom kom je dat hier doen?
Ja, hier kan het geen kwaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:44 schreef sp3c het volgende:
ja maar waarom moet dat hier?
Wie is dat?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:19 schreef sp3c het volgende:
wel gek, Tally vind dat soort gezwam helemaal niet leuk
Ik dacht dat je Tally-post een reactie op mij was. Ik begrijp het nu. Dank.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:35 schreef sp3c het volgende:
ja nu moet je ophouden hoor
Huh? Nu volg ik het écht niet meer. Zal wel aan het tijdstip liggen. Of aan jou.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:38 schreef sp3c het volgende:
het was ook een reactie op jou. Nu begrijp ik het niet meer. Ik bedank je niet
Maar sp3c had het niet over jou! HA!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:38 schreef Mutant01 het volgende:
Het ligt altijd aan Sp3c!
En ik vind dit soort gezwam erg leuk!
Zo!
Goedemorgen!
Kan me echt geen reet schelenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Tally, in alle oprechtheid kan ik je vertellen dat ik écht niet ken. Aanvankelijk wilde ik je best serieus nemen, op voorspraak van Sp3c, maar gezien je avatar is dat onmogelijk.˛
Dank je, dit was de reactie waar ik op rekende.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |