ow ik snap hemquote:
Schuimbekkende paddies?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
Moet je eens bedenken wat er zou gebeuren als er een moslimbakker zou zijn die zijn koekjes "moslimkoekjes" zou noemen. Ik vrees voor schuimbekkende paddies en pvv-aanhangers die dat natuurlijk zouden zien als een vernedering ten opzichte van niet-moslims. Discriminatie!
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En terecht. Gezien heden en verleden.
Maar verklaar je nader Mutant. Waarom paddies?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Schuimbekkende paddies?![]()
Ik zal de laatste zijn die over eten gaat bakkeleienZolang het maar lekker is.
Ja, maar voordat er hoedjes aan te pas gaan komen wil ik eerst een antwoordquote:
Als je vulling hebt. Moet je er niet op kauwen!quote:
*auw* Spreek dus uit ervaringquote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je vulling hebt. Moet je er niet op kauwen!
TIP!
!!!!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je vulling hebt. Moet je er niet op kauwen!
TIP!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
!!!!!!!!
je moet het gewoon doorslikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
hey, een newbiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:18 schreef tho_Omas het volgende:
Lang geleden dat ik hier geweest ben zeg.
Het is alleen jammer dat ze er dierlijke producten in stoppen, waardoor de koeken niet kosjer zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 11:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Wij noemen die koeken altijd opakoek. Opa had die koeken altijd thuis
Ow, er is trouwens niets vernederends aan die naam Jodenkoek (Jodekoek)
[..]
De lokale Tokkiepartij?quote:
Dat moet je bij Danny aanvragen. Hij zoekt er dan een voor je uit op http://www.babyinfo.nl/fun/namen/index.aspquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hallo! Hoe kan ik mijn username veranderen?
Was het recept oorspronkelijk dan wel van een belijdende jood? Of was de Joodse koek oorspronkelijk anders van smaak? Het was geen jood die het op de markt bracht trouwens, dus misschien de smaak wat veranderd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:10 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ze er dierlijke producten in stoppen, waardoor de koeken niet kosjer zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |